Eindelijk een budget!!

Started by grijzeharen, Mar 29, 2012, 02:05 PM

Previous topic - Next topic

grijzeharen

Een voordeel van dit alles: we hebben eindelijk een budget voor de huishoudelijke zaken!

We waren er al snel achter gekomen dat we ontzettend veel geld uitgaven aan eten, drinken en rookwaren. Ja we roken allebei.
We geven geen geld uit aan kleding of uitgaan maar het geld was op voordat we er erg in hadden! En waaraan?????????????? Juist, lekker eten en drinken en versnaperingen.

Het is misschien nog erg veel geld voor mensen maar wij redden het nu eindelijk met een budget en het wordt een sport om over te houden!!  ;D

Nadat het salaris gestort is halen we

Buster

litopu

Hoi grijze haren,

Ik draai ook zelf mijn sigaretten.Scheelt een hoop geld inderdaad!Ik weet niet waar je woont maar ik woon vlak bij Belgie (20 minuutjes ongeveer) en ik haal mijn shag daar.
Ik heb dan een emmer shag van het merk Next met een inhoud van 400 gram,voor 31 euro en een beetje,en draai daar ongeveer 750/800 sigaretten van.Er zijn ook emmertjes van 200 gram voor ik dacht 19 euro ongeveer.
Ik weet niet of je er wat aan hebt,maar ik dacht ik meld het even.

Groetjes,Liesbeth

grijzeharen

Dank je wel Liesbeth maar dat is inderdaad een beetje ver voor me.
Ik woon in Noord Holland dus tja......

De shag die ik koop is 120 gr van Ruba en kost me 12,40.
Hoeveel ik daarvan draai weet ik niet precies maar we doen er met z'n 2 zo'n 3 dagen mee.

bob71

gelukkig dat jullie een weg gevonden hebben.
SUPER!!!!!!!

ga zo door ;)

grijzeharen

Haha wat gaaf om deze post weer te lezen en pfffffff wat hadden we toen veel huishoudgeld ;)

We doen het nu met zo'n

Dick

Dit scheelt heel veel. Als alles over een jaar optelt moet je zien hoe groot jullie besparing over een jaar is. Jullie raken geoefend hierin!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Roxy

Hoi, ik ben nieuw hier en vraag me af waarom sommige posts maar voor een deel zichtbaar zijn

Buster

Hoi Roxy, vorig jaar heeft het forum een facelift gekregen, daarbij zijn een aantal oude verhalen gehalveerd.
Maar als je vragen hebt, stel ze gerust.

De nieuwste berichten staan er wel allemaal op.