SoSaWe

Started by gewoon, Mar 28, 2012, 07:32 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Hoi

Heb een vraag en die gaat over SoSaWe maar vind er geen draadje van, wel van WSNP
Dus dan begin ik deze maar, Heb in 1997 een schuldhulp gehad voor mijn onderneming.

Daar netjes op af betaald tot 2000. Toen kwam ik op de zaak, en een nieuwe eigenaar van het pand wat ik huurde, begon het gebouw stom weg te slopen met buldozers, al mijn spullen stonden er gewoon nog in, heb de politie gebeld deze konden niets doen, behoudens regelen dat ik gratis zeecontainers in de straat mocht zetten.

Dat mag in nederland, en kon volgens de Politie alleen een kort geding aan vragen, maar ja dat kost ook tijd en het pand is allang gesloopt.

Heb zins die tijd niet meer kunnen aflossen, het bedrag is in de afgelopen 12 jaar verdubbeld en is bij GGN deurwaarders.

Wil graag mijn kennis delen dat dit niet volgens de regels van SoSaWe is hebben namelijk een nette regelingen voor; als buiten eigenschuld een ondernemer niet meer kan voldoen.

Maar die deelden dat mij pas mee in 2007

Wil mijn kennis delen met andere, en ook met die er voor staan een lening te krijgen

groet

gewoon

reageer even op de mooie tekst van  Sacredfour

Ook ik ben schuldeiser geweest, en heb aan sommige van mij schuldenaren  Gods genade voor deze mensen moeten er kennen.

Sluit mooi het verhaal, wat ik heb mee gemaakt.

Gewoon

sacredfour

Gewoon, als je lange tijd van niemand iets gehoord hebt over deze schuld ,dan zou je de incassobrief kunnen sturen. Als de vordering gecedeerd is aan GGN Deurwaarders heb je kans dat ze niet alle relevante informatie hebben. De kans is groot dat je daarna niks meer van ze hoort.
Gebruik de laatste versie.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

gewoon

Hoi sacredfour

Heb nog niet gereageerd,
Ben nu dan ook heel erg bezig met mijn gezondheid goed eten, wandelen enzo meer.

Maar ook dit forum helpt erg dit op emotioneel vlak, ik ben zo dankbaar voor alle goede links die ik zelf niet gevonden had, en snap steeds beter, als je schrijft weer zo,n brief van sukkels.
SoSaWe is 15 jaar in de gelegenheid geweest en daarna de gerechtsdeurwaarder, naast het dreigen binnen twee dagen te voldoen, te melden,  jongen je hebt ook rechten.

Wat een verschil had het gemaakt 15 jaar terug te horen, jongen pak de draad weer op er zijn ook dingen als beslagvrije voet.

Maar,