dubbel betalen???

Started by Chrissie, Mar 24, 2012, 09:31 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Ik heb doordat het niet goed gaat met mijn vader zijn administratie overgenomen maar loop tegen iets aan wat ik niet kan plaatsen. Heb het gevoel dat hij iets dubbel betaald.

Mijn vader betaald voor zijn tv
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

sacredfour

Online breedband zou de vaste telefoon kunnen zijn.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Buster

als ik Google kom ik uit bij de Online Breedband BV en dat is T-mobile, heeft hij geen mobiel toevallig?

Chrissie

Mijn vader heeft inderdaad vaste telefoon maar tevens ook een mobieltje, alleen waar hij dat ding heeft ik zal het niet weten.  ??? Heb alleen zijn post gezocht omdat het met de rekeningen mis ging.
Hij betaald namelijk ook iets aan Telfort iets van rond de

Buster

Je zou sowieso met het klantnummer wat op het bankafschrift staat meer informatie kunnen halen.
(tenminste,... dan moet er natuurlijk wel een organisatie vermeld staan)

Hmm,...

peter

QuoteMijn vader betaald voor zijn tv
Peter
Administrator Forum

Buster

Brainwave; als je nou eens googled op het rekening nummer waar het naar toe gaat?
Wie weet staat het vermeld op een site.
Dan weet je gelijk welke dienst je moet opzeggen.

klaasvaak

Chrissie

Peter,

Het is even af te wachten wat er op 6 april uit de bus komt in het ziekenhuis, mocht hij nog zelfstandig kunnen wonen dan ben ik het zeker van plan. Ik had de bedragen nog niet eens opgeteld maar zette er wel vraagtekens bij, maar ik schrik wel van wat mijn vader betaald nu jij het volledige bedrag er neerzette dat is al zowat het dubbele.

Maar ik moet even

Chrissie

Iedereen bedankt voor alle links heb ze even heel vluchtig gelezen, maar omdat me op dit moment de tijd een beetje ontbreekt, wil graag proberen de administratie vanavond aan de kant te krijgen dan bekijk ik morgen alles intensiever.

Chrissie

Ik kom even weer aanwippen alleen heb ik zeer slecht nieuws, met mijn vader gaat het slechter dan dat we verwacht hadden. Ik kan alles gaan opzeggen om dat hij naar verzorgings tehuis gaat/ moet.
Nu moet ik brieven gaan schrijven maar daar staat mijn hoofd even niet naar, ben me het apezuur geschrokken vandaag in het ziekenhuis en zie heel erg tegen vrijdag op van wat er nog meer komt.

Is er misschien die me kan helpen met opzegbrieven voor internet van kpn en ziggo, motorrijtuigenbelasting? zodat het voor mij even gemakkelijker wordt. Alvast heel erg bedankt. Is het trouwens verplicht om te vermelden wat mijn vader heeft?

Buster

Naam bedrijf
adres
plaats

Datum

Betreft; (kenmerk of nummer invullen)

Goedendag,

I.v.m. de gezondheid van mijn vader is hij genoodzaakt met spoed elders te gaan wonen.
Daarom zou ik graag per direct de dienst die mijn vader bij u afnam bij u stop zetten.

Ik zou het zeer op prijs stellen als u mij een bevestiging kunt sturen naar;
hier kun je je eigen adres invullen

Met vriendelijke groet,

Chrissy, dochter naam van je vader

Handtekening eronder 

Voor het opzeggen bij KPN kun je kijken op http://www.kpn.com/prive/service/contact.htm

Ziggo
https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-onderwerp/administratie/wijzigen-en-opzeggen/tabs/2/opzeggen/?ns_campaign=t4u&ns_mchannel=ppc&ns_source=google&ns_linkname=sea&ns_fee=0klantenservice

Motorrijtuigenbelasting
volgens mij komt dat per direct te vervallen als de auto is verkocht, dan word hij overgeschreven.
Een andere manier is hem uit de wegenbelasting halen, maar dan moet je weer aantonen dat hij op een eigen terrein staat. Lijkt me teveel gedoe.
Hoe handig is je man met Marktplaats?

Zo dat was even praktisch,..

Buster

Lieve Chrissie,

Heel veel sterkte de komende periode.
Dikke Knuf!

Bloem2

Chrissie,

Mocht het zover komen dat je vader in een verpleeghuis opgenomen moet worden, zou ik dat aangeven in de brieven met het opzeggen van de contracten.
Wegens opname in een verpleeghuis. Zo weten de bedrijven dat het niet mogelijk is het contract mee te nemen naar elders