Pfffft nu vraag je me wat, ik heb er echt totaal geen verstand van maar we betalen ongeveer iets meer als 300 euro per maand en gedeeld door twee, allebei de helft komt dat neer op iets meer als 150 euro per persoon, per maand.
Ik zou echt niet weten waar ik dat kan vinden.
De lening is, of tewel de echte naam : Krediet spaarplanverzekering is 25.000 euro
Die hebben we aangeschaft omdat een eigen vrachtwagen goedkoper was destijds als een huren wat neerkwam op een 350-400 euro per optreden.
We hebben er precies 3 jaar plezier van gehad, konden het aftrekken als zijnde onkosten voor de band, we rekenden de prijs door in het optreden, dus in principe betaalde de klant onze vrachtwagen.
Na 2005 konden we niets meer aftrekken en stom genoeg waren we ook niet slim genoeg om eerst compleet af te lossen wat met een 25 optredens zou moeten kunnen wat voor ons een half jaar spelen zou betekenen.
Toen halverwege 2005 gingen we scheiden en wilde ze absoluut nergens aan meewerken, terwijl we er in 2006 vanaf konden zijn als ze deed meewerken.
Helaas haar keuze moet ik respecteren en nu op de blaren zitten.
Ik neem niemand niets kwalijk als mezelf, dat ik zelf niet eerder slimmer was om meteen na aanschaf af te lossen in plaats van meer en betere installatie voor de band aan te schaffen zoals licht, laser en videoshow.
Mijn eigen stomme fout ik geef dat toe, ik heb fouten gemaakt, maar nu wil ik er vanaf want ik redt het niet meer.