wat vinden jullie hier van???

Started by bob71, Mar 17, 2012, 12:28 PM

Previous topic - Next topic

bob71

het staat zwart-wit op papier dat we in onze woning mogen blijven.
alleen moeten we nu iets ondertekenen waar in staat dat als we in de toekomst weer te laat betalen dat ze meteen het vonnis kunnen uitgeven.
dat is toch niet eerlijk!!!
we werken aan onze toekomst, en woningbouw blijft maar naar het verleden kijken.

en dan als 2e   onze budgetbeheerder betaald toch alles!!! als zei het niet goed doet zijn wij dat toch niet schuld.

maar we ondertekenen het maar, het kan anders zo zijn dat de rechter moet beslissen en die kan dan alsnog huisuitzetting uitspreken volgens onze advocaat.

liefs BOB ;)

Magic

Gefeliciteerd!
Hopenlijk gaat het voor jullie de goede kant op.
Ze zeggen dat wonderen gebeuren wanneer je ze niet verwacht.
Al heb ik daar zelf moeite mee oim het te geloven, we kunnen niets anders.
Blijven hopen op betere tijden ook al ziet het er aan de buitenkant donker uit.

Buster

Bob, het rottige is dat jullie ten alle tijden verantwoordelijk blijven voor het op tijd betalen van de huur, ook ben je aangesloten bij schuldhulp, budgetbeheer of zelfs bewindvoering.

Wat je zou kunnen voorstellen is dat er na een paar maanden het directe word vervangen naar "na schriftelijke waarschuwing" of iets dergelijks.
Ik kan me voorstellen dat de woningbouw een soort van garantie wil dat dit niet nog een keer gebeurt (net zo goed als jullie dat willen)

Scaredfour, weet jij toevallig hoe het juridisch in elkaar zit? Mag dit zomaar?

peter

Het vervelende van deze zaak is dat er een vonnis van de rechtbank. Uitspraak is ontruiming. De ontruiming wordt echter niet uitgevoerd. Het vonnis wordt alleen uitgevoerd als er niet wordt betaald. Helaas mag dit, de budgetbeheer neemt de financiele taken van jullie over. Maar jullie blijven wel verantwoordelijk voor dat de huur wordt betaald. De woningbouw wil een stok achter de deur, voor het geval dat het fout gaat, men wil niet opnieuw het hele incasserings doorlopen. De woningbouw beschoud dit als laatste kans.

Peter
Administrator Forum