Ik ben nieuw hier

Started by Magic, Mar 16, 2012, 12:37 PM

Previous topic - Next topic

Magic

Ja , ja dat klopt, maar op zulke dingen ga ik ook niet in.
Heb net bv de nieuwste mannengeurtjes besteld gratis proefmonster, nergens iets raars te bekennen alleen je adres invullen en klaar.
Nu afwachten.
Ik weet het verder ook niet, niet proberen is niets weten.

Senseo duurt wel ff voordat je ze in huis hebt, word verstuurd via Sandd en die zijn niet zo snel als PostNL:-)

Magic

Dank je wel, ik ga kijken, had wel al ergens gelezen dat ze thee zakjes meerdere keren gebruiken en koffiepads twee maal gebruiken, lijkt me niet erg lekker. :P

Magic

Het nadeel voor mij is dat ik in een God verlaten dorp woon zonder ook maar

Magic

Ik weet het, het is allemaal wennen.
Een geluk de kapster in mijn straat is nieuw en kost me 15 euro, waar ik eerder bij mijn normale kapster ging al sinds ik kan lopen waar het nu bijna 20 euro kost.
Dus toch hoop ik dat deze maand te kunnen doen.

En meer belangrijk dat ik morgen kan tanken om op mijn werk te kunnen komen.
Ik heb een interesse koper via marktplaats voor mijn stereo home cinema set van JBL een zeer goede set die ik ver onder de prijs weg doe.
Hopenlijk koopt hij het en ben ik 230 euro rijker.
Maar tot nu toe nog verder niets meer gehoord.

Magic

Hoi,

Morgen is het zover, mijn eerste intake gesprek bij het maatschappelijk werk.
Ik heb een man bij het maatschappelijk werk en ik ben heel benieuwd, zenuwachtig en weet absoluut niet hoe ik moet beginnen.
Morgenmiddag om 13.00 uur is het zover.....

Lizayra

Hopelijk verkoop je de set snel!

Nog een tip: i.p.v. marktplaats kun je ook kijken bij koopplein.nl , dat is gratis adverteren in je eigen regio. Ook een lokale supermarkt kun je gebruiken om spulletjes te verkopen, d.m.v. briefjes op het prikbord (ook gratis).

Magic

Hoi,

Hij heeft helaas niet meer gereageerd, wel iemand op mijn salontafel, de laatste tafel die ik in huis heb.
Hij bood 40 euro terwijl ik er 75 vraag.
Misschien toch maar weg doen zodat ik voor 40 euro kan tanken om op mijn werk te komen.

peter

Iedere stap is moeilijk, maar als je hem genomen hebt dan ben je blij dat je hem heb genomen.
Peter
Administrator Forum

Magic

Dank jullie wel.

Ik heb geen idee hoe het eraan toe gaat bij een maatschappelijk werker.
En of hij op je neerkijkt, of juist mee denkt en misschien meer ''power'' heeft om dingen na te gaan , uit te zoeken etc.

gewoon

Hoi Magic

Je bent heel goed bezig dingen op de rails te zetten, veel gedaan dit weekend op het forum.

Totaal super zo,n buurvrouw.

Wens je veel goeds morgen bij een eerste gesprek, ik heb daar heel goede herinnering aan over toen ik twee jaar geleden met een maatschapelijk werker gepraat heb.

Die Crediet verzeking, ik vind het een draak van een produkt, hoop dat daar een oplossing voor komen zal die een stuk goedkoper zal zijn (een oversluiting misschien),heb hier geen kennis van.

Misschien andere

Groet Gewoon

Magic

Dank je wel gewoon.
Ik heb ook bij drie websites gesolliciteerd dit weekend dus even kijken of daar iets uitkomt.
Het is voor bijwerk en werk op zaterdag.

Wel op super hete kolen nu daar ik morgen echt dien te kunnen tanken om naar mijn werk te kunnen gaan dinsdag.
Niets verkocht via marktplaats, wel bieden en als ik zeg kom maar halen, hoor je niets meer.
Dus echt vol en stijf van de zenuwen waar ik nu geld vandaan moet halen voor benzine.

gewoon

Hoi Magic

Het lukt mij goed mijn haren zelf te knippen.

Goed op gelet bij de kapper, ik knip het op de zelfde manier, natte haren omhoog kammen.

Hou mijn hand er tussen voor de juiste lengte, knip en klaar ben ik.

Vorige week was ik bij een zus en zij: tevreden, zo je ben te minste bij de kapper geweest.

gewoon

Chrissie

Hoi Magic,

Mag ik je een advies geven voor morgen ga niet krampachtig denken ik wil dit of dat zeggen want dat werkt niet. Laat het over je heen komen dat is het allerbeste, het begin komt vanzelf en wat de anderen ook al zeggen je wordt niet veroordeeld, ze zijn er om jou te helpen. Je komt er morgen stukken lichter vandaan en bent dan blij dat je de stap hebt genomen.

Heel veel succes morgen!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Magic

Dank je wel allemaal.
Ik moet zeggen dat ik heel zenuwachtig ben.
Plus daarbij komt ook nog de zenuwen hoe ik in Gods naam morgen aan geld kom om te tanken om naar mijn werk te kunnen.
Dus dubbel op

Freek en Jolanda

Freek en Jolanda