Ik ben nieuw hier

Started by Magic, Mar 16, 2012, 12:37 PM

Previous topic - Next topic

Magic

hoe zet ik mijn email uit in mijn profiel?
Het lukt me namelijk niet en ik vindt het niet erg fijn dat iedereen kan zien wie ik ben

gewoon

Hoi en dat is de laatste keer vandaag ga pitten.

Beste Magic

Je e mail is nergens te lezen. in je profiel zie je wel een e mail dingentje.

Maar die word pas bekent aan andere, als je zelf je profiel gegevens veranderd.

Dus geen paniek of help

lekker je bed in zo.

niks fout, zelfs mensen gesproken die weten wie Elvis voor je was.

Morgen gezond weer op

Gewoon

Magic

Hoi,

Ik zie, hoor en lees zoveel over al die goede doelen acties die worden gehouden, met als laatste nu warchild.
Super vindt ik die en misschien mede doordat ikzelf ook muzikant ben.

We zouden eigenlijk de media, cq radio en tv moeten kunnen overtuigen om eens een goede doelen actie te houden om mensen in Nederland uit de schulden te halen die dat zelf niet meer kunnen.
Dan zou Nederland eens iets echt voor de medemens doen en het eens in eigen land houden.
Ik denk dat daar vele mensen achter zouden staan.

Tja dromen heb ik genoeg....

Magic

Mensen gesproken die weten wat Elvis voor mij was???
Ken je mij dan?

Magic

Ach ja, als het iets ernstigs is, geen probleem, dan maar meteen goed en niet meer wakker worden.
Weer een probleem geval minder op deze wereld.
Zou ik niet erg vinden, zou misschien wel een hele opluchting zijn, niemand die me mist dus dat is ook geen enkel probleem.

lotte

beste Magic,

wees welkom hier. Velen zullen zich herkennen in de gevoelens die je beschrijft.

ik kan alleen maar zeggen, lees hier de verhalen van anderen, schrijf je frustraties van je af. Je zult er veel inspiratie, en wellicht ook wel kracht uithalen om door te gaan.

Je hebt een eerste stap gezet met maatschappelijk werk!

sacredfour

QuoteDaarbij vindt ik mezelf een grote ''loser'' , 44 jaar oud en niets bereikt in mijn leven.
Aan je andere antwoorden te horen heb je toch al aardig wat bereikt met je muziek.
Niet alles draait om geld, dus om jezelf te beschuldigen als een
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Magic

Hallo,

Ik heb me zojuist aangemeld op deze site om proberen wat extra bij te verdienen en ze werken door heel het land.
Misschien iets voor jullie?

www.bezorgdekrant.nl

of

www.alfabezorger.nl

Ik hoop dat het helpt.

Magic

Dat klopt misschien wel, maar niets meer om te laten zien als een hoop schulden.

Maar vandaag weer iets positief, kreeg een bakje met soep van de overburen en wat brood zodat ik vanavond voor het eerst in weken weer iets kan eten en iets warms.
Ik verheug me er nu al op.

Magic

Ik wou echt dat ik de hoofdprijs van de lotto zou winnen.
Dan weet ik zeker dat ik een paar miljoen zou gebruiken om mensen hier op dit forum te helpen.
Zeker omdat ik weet wat het is.

Magic

Ik zal hier dus even helemaal bloot gaan en misschien weet nog iemand raad?

Inkomen:

Salaris = 950 euro ( gemiddeld kan iets +/_ zijn licht eraan of iets meer kan werken of mijn contracturen)
Partneralimentatie = 90 euro
Zorgtoeslag         = 69 euro
Huurtoeslag         = 200 euro
Totaal inkomsten  = 1309 euro netto

Uitgaven:

Huur                            = 450 euro
Essent                          = 108 euro
CZ zorgverzekering         = 120 euro
RVS verzekeringen         =  71,20 euro
RVS financieele diensten = 175 euro
Wegenbelasting auto      = 70 euro
Watermaatschappij         = 10 euro
Ziggo tv/internet            = 36,90 euro
KPN mobile                    = 40 euro
Contactlenzen ( speciale) = 33 euro

Totaal uitgaven :            1114,10 euro

Schuld:

RVS financiele diensten 12.500 euro ( ex ook 12.500 euro, samen dus 25.000 euro)
Roodstand bank 1.000 euro
Wehkamp 1200 euro ( weet het, maar na scheiding had ik beddegoed, en andere hoognodige dingen nodig )

Totaal schuld 14.700 euro

Ik heb gekeken om mijn auto te verkopen omdat het een SUV is maar daar krijg ik bijna niets meer voor terug waar ik een kleinere auto van zou kunnen kopen, ik heb vervoer nodig daar mijn werk enkele reis 37 km is.
Mijn speciale nacht lenzen heb ik nodig om te kunnen zien ( zoals een bril )
Wegenbelasting is ook duur daar de auto meer als 1500kg weegt.
Misschien iets aan ziggo veranderen, verzekeringen?
Misschien dat maatschappelijk hulp mij hierbij kan helpen?
IK heb echt nergens verstand van daar mijn ex altijd alles regelde, durf dus ook niet zomaar over te stappen naar iets anders wat goedkoop lijkt maar op den duur duurder uitvalt.

Net voor vijf uur kwam de overbuurvrouw aan mijn deur met een zak boodschappen met koffie, brood, thee, suiker, melk, pudding etc zodat ik kon eten.
De tranen stonden in mijn ogen en dit ben ik echt niet gewend.
Komende woensdag komt de overbuurman kijken met mijn belasting aangifte want tot nu toe dien ik 300 euro terug te betalen wat ik dus niet heb en dat komt door de partner alimentatie die ik krijg door omstandigheden waar we tijdens huwelijk voor kozen ( zij meer werken, ik minder werken en huishouden en band erbij regelen etc etc etc omdat zij vies is van huishouden doen)
Als ik de roodstand weg zou hebben zou ik al iets meer lucht hebben en dan nog zuiniger leven als ik nu doe.
Maar de reiskosten daar ben ik dus iedere week al iets van 65 euro aan kwijt, laat staan eten of een sigaretje roken, ja helaas rook ik nog, en dat is de enige zonde die ik heb, geen alcohol, geen uitgaansleven of andere dingen.

Ben druk opzoek naar een bijbaan, want mijn huidige baan opgeven is geen optie daar ik meer verdien per uur als ergens anders, plus dat ik mijn werk heel graag doe.
Er moet gewoon meer inkomen komen dat weet ik ook, maar ik vraag hulp omdat ik nu al veel te ver ben gekomen en eruit wil en schoon opnieuw beginnen.
Zou zo graag weer normaal kunnen leven enz.

Magic

Hoi,

Bij mijn profiel staat een envelopje wat mijn emailadres geeft, dat zou ik graag weg halen maar zie nergens waar dat kan.
Ik heb hide emailadres for public aangevinkt maar er gebeurt niets in mijn profiel account.
Het envelopje blijft er staan

peter

Niemand, behalve jouzelf ziet het emailadres.
Peter
Administrator Forum

Magic

Ook niet als je op het envelopje gaat staan en je onderaan in je scherm je emailadres ziet staan?

In ieder geval dank je wel voor de snelle reactie!

peter

Jij bent de enige die dit ziet.

Peter
Administrator Forum