Waarom worden wij niet geholpen door schuldhulpverlening?

Started by loes, Mar 07, 2012, 11:07 PM

Previous topic - Next topic

loes

Hoi Gewoon

Die 60 jarige leeftijd is nog niet aan de orde. De dame van de bank vertelde dit alleen om te zeggen dat het misschien handig was om bovenop de

gewoon

Hoi Loes

Ik ben blij voor je dat die 60 jaar regeling nog niet is aan gebroken, was eerst bang dat die hele E 55.000 bij de deurwaarder was, en dat is dus gelukkig niet zo.

Verder is de bank erg onverzoenlijk tegen jou, wel even aan geven, dat die 60 jaar grens er ook nog komt en dan stomweg je het kontrakt niet geven of minstens je netjes uitleggen hoe dat werkt.

Of je niet genoeg onrust hebt.

Heb dan ook nu een heel andere mening wat de schuld hulp zegt, alles betalen behalve deze.

Ik zou er zuinig op zijn dat ik er 12 jaar over mag doen, maar dat zeg ik terwijl ik niet weet of je dit kan, mischien is je lang voor gehouden dat die 55.000 wel uit de overwaarde zou komen.

Vind ook dat de schuldhulp je beter uitleggen kan wat te doen, ik probeer alleen maar mee te denken zonder de cijfers, en kennis.

Als die E 55.000 je niet gaat lukken dan moet je wel de schuldhulp in, en de deur is dicht, door hypotheek achterstand, waarom ?  

Ook zij, mogen best wat doen aan je onzekerheid hoe nu verder.

En uitleg geven waarom wij niet geholpen worden door schuldhulpverlening .

Je spreekt geen spaans dacht ik.

Gewoon