vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

tuthola

Lieve Lotte, fijn te lezen dat het op een paar strubbelingen na goed met je gaat, ook vind ik het leuk dat je zo af en toe een update geeft daar ik je nog niet vergeten was hoor   ;-) en ik dan af en toe denk hoe het met je gaat.

Liefs tuthola

HZHNE

Wat goed om te lezen dat het de goede kant op gaat. (al kennen we elkaar niet)
Gefeliciteerd met je verjaardag en je vaste dienstverband.

gewoon

Ha Lotte

Fijne verjaardag gewenst, en je update heb ik  naar uitgekeken !

Ga je goed

Be

Hoi Lotte, fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat/onder controle is!!! Ook fijn om weer even wat van je te horen. groetjes

Chrissie

Lieve Lotte,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag wens je een hele fijne dag en hartstikke fijn dat je weer wat van je laat horen  heb je gemist  maar wat ben jij nog geweldig bezig ,petje voor jou af kanjer!!

:-*
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

lotte

Jeetje, ben ik hier zo lang weggeweest?
Blijkbaar.... en ik beken.... nog steeds niet schulden vrij... maar wel vrij.... en dat voelt minstens zo belangrijk. Ik heb na mijn laatste posting hier, besloten om minder streng af te lossen, en meer te leven. Dat was een keuze. Een hele bewuste, wetende dat ik daardoor veel langer bezig zou zijn met alles.

Wat hebben we hier gelachen en wat een tranen gedeeld... jeetje wat een tijd... :D

Aan de vooravond van het afsluiten van het jaar 2015, kijk ik terug, en besef, dat het een roerige tijd is geweest, waarin een hoop gebeurd is, maar ook waarin ik een heleboel geleerd heb. En ben ik dankbaar voor hetgeen ik bereikt heb, mede dankzij jullie steun door de jaren heen. Want ook al was ik hier niet actief aanwezig, ik was hier regelmatig te vinden ;)

Sinds de laatste update zijn mijn ogen helaas steeds verder achteruit gegaan. Zijn mijn vooruitzichten inmiddels zo, dat het proces niet gestopt is, en dat ik inderdaad in de (nabije) toekomst, een hond krijg.  Ik heb besloten dat zijn naam James wordt ;) Dit om LIbra en Buster te ontzien.

2016 wordt dan ook het jaar, dat ik noodgedwongen minder ga werken en minder en minder, tot het niet meer gaat.
Het is ook het jaar, waarin ik me weer op een studie stort, en andere wegen ga bewandelen dan die ik tot nu toe gedaan heb.

2016 wordt ook het jaar, dat ik, door het zeer onverwachte overlijden van mijn moeder eerder dit jaar, definitief vrij zal zijn.

Wat was ik blij dat ik destijds dit forum gevonden heb. Dat ik hier kon schrijven hoe ik me voelde, en dat het herkend werd door velen. Dank jullie wel voor al jullie input.

Ik wens een ieder hier een super goed uiteinde toe!

Liefs

Lotte

gewoon

Ha Lotte

Is alweer een tijd terug en is goed even van je horen doe zeker ook de dames op Facebook de groeten en de beste wensen voor het komende jaar.

Dat het zo minder word met je ogen, onderstreept nog maar eens wat een enorme wedstijd het vrij zijn is geweest, en je dit in 2016 mag zien als... volbracht !! en vrij bent in onderzoek naar morgen.

En lees dat je al werkt aan een nieuwe toekomst, en die is je gegund  en alle goeds voor 2016

Be

Heeej Lotte,

Wat fijn om wat van je te horen!!! Niet fijn dat je zicht nog steeds achteruit gaat, dat is echt balen, maar je bericht is verder wel super positief. Maak inderdaad van 2016 jouw jaar!

Groetjes
Be