vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

Knibbel

Lotte, ik weet maar een ding te zeggen: ik vind je een ongelooflijke kanjer. Heb laatst in de telegraaf een stukje gelezen dat wij, vrouwen, teveel teren op de mannen. Jij hebt laten zien dat een vrouw ook heel goed haar mannetje kan staan. Petje af voor je.

Een dikke knuffel en heel veel liefs.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

lotte

en dat allemaal gewoon ff vanaf de werkvloer hè...
gewoon tussendoor.... ;D ;D ;D

ordertje boeken hier,
belletje daar
klachtje en creditnota maken hier
pz mailtje daar....

eigenlijk om je te bescheuren...  ;)

Maandag zit ik bij die pitbul klup, want mijn onderbuik gevoel zegt me, dat het verhaal nog steeds niet klopt, en dat de vorderingen lager zijn, dan dat ze beweren..
Dus in het weekend alle papieren even bij elkaar in een mappie knallen, en hoppa, mogen zij maandag laten zien, of zij de boekhouding netzo goed op orde hebben als ik  ;D

Ik zal er dan ook nogmaals inpeperen, dat het door hun financiele zooitje komt, dat ik nu een loonbeslag heb liggen... ben benieuwd met wat voor een verhaaltjes ze nu weer gaan komen.  ;)

wordt vervolgd

Chrissie

Hier ook al zo'n geweldige kanjer die even laat zien dat er heel veel mogelijk is. ;)

Ga zo verder Dame je kunt het!!

liefs en dikke knuffels
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Be

Goed gedaan Lotte!

lotte

Kan iemand mij hier iets uitleggen over kosten etc verbonden met het pittbul dossier?

ik heb namelijk de verschillende correspondenties naast elkaar gelegd, en wat schetst mijn verbazing.

In het schrijven van de pittbul klup van 25 juni 2012, hebben ze het over een hoofdsom  van 3.118,30 cent, en een hele riedel kosten, maar absoluut niet de term, vervallen termijnen.

En in hun schrijven van 10 april 2013, hebben ze het ineens over een hoofdsom van 2.282,10 euro, een hele riedel kosten, en dan als laatste regel ineens vervallen termijn a 1.193,20

Het zal ongetwijfeld te maken hebben met de looptijd van het dossier denk ik zo, maar is er iemand die mij dat kan uitleggen?

Ook omdat als ik het bij elkaar optel, op meer uitkom dan de oorspronkelijke hoofdsom.

Papieren van de belastingdienst zijn ook binnen, dus voordat ik verhaal ga halen bij de pittbul klup, zou het fijn zijn, dat ik ook dat puntje nog getackeld krijg ;D, zonder dat ik zelf struikel... ;D ;D ;D

Buster

Het heeft te maken met de volgorde van de posten die afgelost worden.
Als laatste is de hoofdsom aan de beurt.
Eerst werk je de rente weg, daarna de kosten en pas daarna de hoofdsom (geloof ik, moet even zoeken hoe het ook alweer zat ;))

Maar het is wel vreemd dat het niet bij de eerste specificatie genoemd stond. 

Knibbel

Goed zo, lieve Lotte, laat je niets wijsmaken door die instanties. En heel goed dat je zorgvuldig voorbereid wilt zijn voordat je verhaal gaat halen bij de pitbull klup. Ik wens je heel veel succes.

Dikke knuffel en heel veel liefs.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Libra

Lieve Lotte,

Wat Buster zegt klopt.

Van al je aflossingen betaalt de deurwaarder eerst zichzelf (slimjurken! :P), daarna wordt de rente verrekend en als laatste komt inderdaad de hoofdsom aan de beurt.

Het zou dus zomaar kunnen zijn dat daar je verschil in zit.

Sterkte nog even met alles, lieve dame!

Een hele dikke knuffel voor jou!
:-*

lotte

hoi hoi,

ik kom ook weer eens langsgewaaid.
Pitbul klup kon het me aan de balie niet uitleggen. Ik wacht nu al ruim 14 dagen op antwoord van ze.

De loonbeslagklup, heeft een aangetekend stuk gekregen. Het is namelijk zo, dat ze dat beslag dus eigenlijk helemaal niet zo mogen doen. A) heb ik nooit een schrijven gehad over het niet nakomen van de betalingsregeling, en B) ze hadden zich, dmv 1 telefoontje aan pitbuklup op de hoogte dienen te stellen van de status van het dossier, voordat ze tot beslag over hadden mogen gaan etc.

Lang verhaal, ik kom er wel uit, maar het vreet energie  :(

Libra

Lieve Lotte,

Een Kir Royal dan maar even? ;) ;D

Heel veel liefs en sterkte!!

lotte

Quote from: Libra on Jun 13, 2013, 12:20 PM
Lieve Lotte,

Een Kir Royal dan maar even? ;) ;D

eentje maar?

wondertjes bestaan nog, de oudste is geslaagd voor haar eindexamen, terwijl we dat echt niet (meer) verwacht hadden!

Een super trotse moeder hier, met vandaag toch wel een paar opstartprobleempjes :-P

Libra

Quote from: lotte on Jun 14, 2013, 09:13 AM
eentje maar?

wondertjes bestaan nog, de oudste is geslaagd voor haar eindexamen, terwijl we dat echt niet (meer) verwacht hadden!

Een super trotse moeder hier, met vandaag toch wel een paar opstartprobleempjes :-P

Hahahaha........zuipschuit! ;) ;D ;D

Van harte gefeliciteerd met je oudste mini-me!!! :-*

Heel veel liefs en een dikke knuffel.

Buster

Gefeliciteerd!!!

Weegschaaltje

Kaatje

Gefeliciteerd met het diploma van je dochter :) :) Dat is zeker een feestje waard :) :)