vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

Weegschaaltje

Tjonge wat blijf jij ondanks alles positief zeg. Geweldig dat je weer een schuldeiser de nek hebt omgedraaid. 5 stuks is nog maar 1 hand. Hopelijk heb je snel goed nieuws over je niet verwerkte betaling.

Knibbel

Lieve Lotte, ondanks alle vervelende toestanden die je nu meemaakt en wat emotioneel enorm veel van je vraagt, mijn petje af voor jouw doorzettingsvermogen en jouw sterkte. Maar het komt allemaal wel goed. Het aantal schuldeisers is aan het dalen, je zult straks gewend zijn aan het zicht wat je nu hebt en het voorjaar komt er heus wel aan.

En in je uppie sta je zeker niet, wij zijn er ook nog voor je. Samen staan wij sterk.......

Heel veel liefs :-*

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Buster

Lieve Lotte wat fijn om je weer even te lezen en wat goed dat je volgehouden hebt.
Dit bericht had ik zeker niet willen missen.

"hebben jullie een nieuwe boekhouder ofzo" hahaha hoe verzin je het.

Ik bewonder je nuchterheid in de liefde en het leven.
Hou vol
Enne,.. joepie de poepie, nog maar 5!!!!!

Oja,.. heeft meneer nog gereageerd op je brief over de alimentatie?

Libra

Quote from: lotte on Apr 04, 2013, 08:29 PM
Tadaa, daar ben ik weer  ;D
Door sommigen vanmiddag gesignaleerd toen ik voor de derde keer mijn posting had laten verdwijnen, enigszins moedeloos, en zonder berichtje achter te laten, maar weer vertrokken ben  ;)

Hahahaha....... ;) ;D ;D
We houden je niet in de gaten hoor!  :P

Behalve dan het voortijdig overlijden van de vlindertjes (vind ik niet leuk! :(), ben ik blij dat het voor de rest zo goed met je gaat en hoe positief je onder alles blijft.

Ook grappig om te lezen hoe je grootste "tegenstander" ineens een "bondgenoot" kan worden! ;D

Zoals altijd alleen maar het grootste respect voor jou lieve dame!
En een hele diepe buiging!

Je bent een kanjer!!

Heel veel liefs en hele dikke knuffels!
:-*

lotte

Lieve lieve mensjes

Dank jullie wel voor alle lieve en grappige berichtjes,  ik trek me er aan op wanneer het ff  wat minder gaat  :'(

Zoals verwacht nog geen bericht van de pittbul dame, wat vinden jullie?  Wachten tot dinsdag en er dan een pittige mail uitdoen,  op dezelfde toon die ze zelf altijd hanteren?
:P
dat zal ze leren, creatief boekhouden  ;D ;D ;D

Weegschaaltje

Ik zou idd morgen, de eerste dag van de nieuwe werkweek, nog even afwachten. Hoor je niets van haar dan grijp je haar bij de keel dinsdag  ;)

Buster

Arggghhhh, Kill and Attack  ;D

Even praktisch vraagje, hoeveel moeite kost het je om het bewijs op te vragen?
Als je het namelijk zo kan krijgen zou ik het voor de zekerheid wel opvragen.
Laat mevrouw Pittbull ondertussen nog maar even zweten.
ZIJ hebben beslag gelegd en zijn dus verantwoordelijk voor de administratie.

lotte

Dat ze aan creatief boekhouden doen is me wel duidelijk geworden.
Ik zal jullie de feitjes besparen, maar het cluppie is nog lang niet klaar met me! Kill and attack, met recht... ze zijn namelijk niet alleen betaling van de bdienst kwijt, maar hebben gemakshalve ook ff vergeten om mijn eigen betaling iedere maand te verwerken...

Ex uit F, heeft niets laten horen, niet direct naar mij toe, maar wel naar de advocaat, dat hij zich zou laten gaan voorlichten over hoe en wat. Nou ja, daar hoeven we dus echt niets van te verwachten, maar blijkbaar voelt hij toch wel wat druk.

Voor de rest loopt het hier financieel redelijk gladjes, zonder grote verrassingen  ;D

De oogjes werken helaas wat minder goed mee, in die zin, dat de genezing gewoon wat langer nodig heeft dan ik dacht en hoopte. Een nieuwe bril laat daardoor ook op zich wachten, wat natuurlijk super moeie oogjes geeft.
Gelukkig heeft mijn werkgever zoveel begrip, dat ik me er soms schuldig over voel ...

Knibbel

Wat een sufferds zijn dat daar. Goed van je Lotte om daar meteen bovenop te zitten. Laat je niet kisten, laat je spierballen maar zien.

En soms willen wij te snel gaan met alles, te snel resultaat......
Jouw oogjes hebben tijd nodig om helemaal te genezen, geef ze rustig die tijd.
Super dat jouw werkgever hier zoveel begrip voor heeft. Die moet je in ere houden!!

Sterkte nog zowel je gevecht als ook met je oogjes.
Het komt goed, veel liefs en een hele dikke knuffel.

Knibbel

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Weegschaaltje

Wat een knuppels daar zeg. Blijf er maar lekker boven op zitten. Laat ze maar ff flink zweten.

Libra

Lieve Lotte,

Fijn om weer even wat van je te horen! :-*

En om even in het "vakjargon" te blijven, jij hebt Lethal Weapons!! ;D ;D
Jij kunt namelijk bewijzen aan de hand van je bankafschriften dat je wel degelijk betaald hebt!!
En inderdaad, laat mevrouw Pitbull maar even heel lekker zweten!! ;) ;D

Je hebt een geweldige werkgever.
Aan de andere kant heb je zelf dit medeleven en begrip "verdient" door je eigen inzet voor het bedrijf.
Neem en gun jezelf alsjeblieft de tijd om te genezen.
Dwingen helpt niet.

Heel veel sterkte en liefs voor jou!

lotte

hmmmmm
zijn pitbulls niet verboden in Nederland   ::) ;D

alles ok hier hoor, ik rommel rustig door, in aangepast tempo, en incognito, met de zonnebril op  8), dat scheelt een heleboel  ;)

Libra

Quote from: lotte on Apr 23, 2013, 05:00 PM
incognito, met de zonnebril op  8), dat scheelt een heleboel  ;)

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Heb altijd al geweten dat je stiekem een BN'er bent!!  ;) ;D ;D

lotte

ships, nu is mijn hele reputatie naar de maan....  ;D ;D ;D

maareh, mijn zonnebril dient als contrastmiddel.... ik zie daardoor iets rustiger  ;)
bijkomend voordeel.... men ziet de kringen van alle slapeloze nachten niet zo snel  :P

lotte

sodeju,

ik kom ook maar weer eens kijken, en zie me toch een lijst met topics, die ik nodig moet gaan lezen, over moet sudderen en dan natuurlijk beantwoorden  ;)

De oogjes blijven prut, spelen met zekere regelmaat een spelletje met me, maar de berusting ligt eveneens op de loer, en laat zich met vlaagjes merken...  ;)

Het was te rustig op het financiele front, het liep allemaal te soepel... het kon ook niet anders, of er moest wel een keer een kink gaan komen.... nou lieve mensjes, die is er!
En hoe ik me hier weer mee moet gaan redden.

De pitbullklup heeft beslag lopen op mijn vt 2013, niets mis mee, loopt keurig netjes. Nou heeft zich daar op 18 januari, een 2de klup gemeld, op mijn aangeven. Ook niets aan de hand.
De verdeel sleutel is, 283 euro voor de pitbull klup, 266 euro voor klupje b...
nog steeds niets aan de hand, denk je zo.

Wat schetst mijn verbazing, PZ informeert mij vandaag dat klupje b, loonbeslag heeft gelegd, voor het bedrag van de totale vordering aan 1800 euro...
Terwijl ik een brief heb van de pitbull klup op 10 april, dat de vordering bij klupje b, nog 1047 euro is.

Ik bel klupje b, die vertellen mij dat ze eenmalig een betaling hebben ontvangen van 532 euro in de maand april. Dat ik maar contact op moet nemen met de pittbul klup.  ;D

Vanaf kantoor dus bellen met de pitbull klup, die vertellen mij dat de openstaande vordering nog maar 817 euro is (afgerond op hele euro's) en dat de klupje b, geen beslag mag leggen op mijn loon, zolang de andere verplichting keurig wordt voldaan.  :o

Wat heerlijk toch weer, want ik heb snel zitten te rekenen, de openstaande vordering, is na verrekening van de vt van mei, nog maar 551 euro, en absoluuut niet de 823 euro die PZ nu gaat inhouden op mijn salaris.  :-[

Of ik de boel voor donderdagmorgen 10.30 de stukken kan aanleveren bij pz...
Zucht, stress is zo niet goed voor mijn ogen.....  :'(

Iemand nog een tip, hoe ik kan zorgen dat ik wel mijn volledige salaris keurig gestort krijg, en mijn maandelijkse aflossingen gewoon kan nakomen?