vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

Knibbel

Lieve Lotte, wat een vervelende uitslag heb je gekregen. Ik kan me voorstellen dat je daar erg van geschrokken. Maar wat fijn dat je leidinggevenden en collega's je zo hebben opgevangen. Op zo'n moment heb je dat wel nodig. Ik hoop heel erg voor je dat je werkplek zo aangepast kan worden dat je gewoon kunt blijven werken. Maar dat zal wel lukken denk ik. Want zo te zien willen ze je daar echt niet kwijt. Heel veel sterkte nog Lotte. Het komt goed. Ik denk aan je en geef je een dikke knuffel.

Knibbel
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Buster

Pfff,.... Kan me voorstellen dat je even moet bijtanken.

Alsof er geen rust kan komen.
Hou vol!

En ik hoop dat al wat je niet kan zien en mag voelen alleen maar mooie dingen zijn ;)

OF MOET HET NU IN CAPSLOCK???  ;)

gewoon

Hoi Lotte wat een tijding die je even krijgt, en wat lief dat zo mee denken op je werk.

Wil daar ook iets over zeggen ik schrijf wat minder omdat ik zelf ook met mijn ogen bezig ben en internet er lustig op los en lees hoe je ogen te sparen, te trainen, ( mijn klachten zijn niet zo  erg ) maar wat mij verbaast is hoeveel je zelf kunt doen, denk aan vitamine A natuurlijk, tot aan de kop kant van mijn buro zitten met het scherm aan de andere kant van het buro om mijn ogen niet te hoeven fossusen op een scherm vlak voor mijn neus.

Zullen op het werk verbazen ,wat je met dat  groter scherm doet.

Wat ik eigelijk wil zeggen dat, na het een plaats geven van zo,n bericht je zelf hervinden mag en die arts verbazend lang, op zijn gelijk mag wachten.

Heel veel sterkte en sucses

Gewoon

lotte

Gisteren  met spoed m'n rechter oog gelaserd , de oogdruk was dusdanig,  dat nog een nacht wachten niet verantwoord was volgens de oogarts.

Dat heeft effect gehad!  Van 58 naar 16 in 1 nacht.

Zover het goede nieuws , helaas betreft vertoond m'n linker oog het zelfde probleem  en ga ik  daar donderdag aan geholpen worden

Emoties wisselen elkaar in rap tempo af  :'(

@ buster , doe wat je niet laten kunt,  je zult mij niet horen  ;D

Kaatje

Heel veel sterkte! Ook met de emotionele achtbaan waar je in zit.
knuffel

Knibbel

Veel sterkte en beterschap Lotte!!

Buster

NOU LEKKER DAN!!!!

BETERSCHAP!!!!!

geefnietop

Hallo Lotte,

Wat een rottig nieuws heb je gekregen over je ogen, en wat een hoge oogboldruk zeg. Gelukkig is hij nu gezakt. Mijn dochter kampt daar ook mee. Ik hoop voor je dat je zicht toch nog iets meer zal worden dan 25%. Bij mijn dochter hadden ze gezegd dat haar zicht nog maar 13% zou zijn, maar door het laseren en een kunstlens is het nu veel hoger. Ik hoop dat dit voor jou ook zo zal uitpakken.

En wat een super leidinggevende heb je! Geweldig dat hij/zij zo meedenkt. En dat moet je toch ook een goed gevoel geven, je wordt daar erg gewaardeerd.

En voor wat betreft pubers, ja, wat zal ik eens zeggen hahahaha. Ze blijven je verbazen  ;)

En heel goed dat de dalende lijn zich voortzet. Dat doe je goed!

Liefs

lotte

Het is stil aan lottes kant...  ;)

waarom? omdat er op dit moment, weinig te melden valt met betrekking tot de financiele zaken. Deze maand weinig verrassingen, financieel gewoon weer netjes rondgekomen, al is het wel tijd dat het salaris weer binnenkomt  ;D
En de kinderbijslag is ook meer dan welkom, maar dat is luxe en gaat voor een deeltje gebruikt worden voor wat leuks.
De dames en Lotte moeten nodig even bijtanken, even lachen en een klein beetje genieten...  :-\

De ogen van Lotte, blijven een groot probleem. Alle hoop is dan ook gevestigd op de nieuwe lens, die rechts, volgende week donderdag geplaatst gaat worden.
Als de oogdruk goed reageert op de komst van de nieuwe lens, gaat de overweging gemaakt worden, om links, preventief de lens ook te vervangen... onzekere tijden dus.  :'(
Voor de meiden moeilijk te snappen, dat mama een maand geleden nog van alles zag, en nu lijkt het wel 1 groot zwart gat. Ben er van overtuigd dat ik, ook hier wel weer mijn weg in ga vinden, en mee ga vinden, maar het even tijd nodig.

Vergeef mij dus mijn stilte, ik lees absoluut op de achtergrond wel mee, maar aan het zinnig adviezen geven ontbreekt het me op dit moment aan energie

liefs

Buster

Libra

Lieve Lotte,

Ik ben zo blij om weer wat van je te horen/lezen!
Je was zo lang stil dat ik me toch echt wel ongerust begon te maken.

Quote from: lotte on Mar 20, 2013, 03:06 PM

Vergeef mij dus mijn stilte, ik lees absoluut op de achtergrond wel mee, maar aan het zinnig adviezen geven ontbreekt het me op dit moment aan energie

Er valt niets te vergeven!!
Het is heel begrijpelijk dat je helemaal opgeslokt wordt door de problemen met je ogen!

En tja, het is ook niet te bevatten.
Zeker niet voor jezelf, laat staan voor een ander.

Ga maar even lekker genieten met jouw mini-me's!!
Dat is je van harte gegund en dat heb je zeer zeker verdiend!

Je krijgt van mij alle liefs en een hele dikke knuffel.
:-*

En straks trek ik de flessen voor je open!! ;D

Knibbel

Lieve Lotte,

Doe maar rustig aan, geniet van alles om je heen en van en met je meiden. Ik duim voor je dat binnen niet al te lange tijd alles achter de rug is en dat het goed komt met je ogen.

Ik denk aan je lieve Lotte.

Dikke knuffel en heel veel liefs

lotte

Quote from: Libra on Mar 20, 2013, 07:51 PM
Je krijgt van mij alle liefs en een hele dikke knuffel.
:-*

En straks trek ik de flessen voor je open!! ;D

Kijk, lotte is dol op knuffels.... zeker die van Libra  ;D ;D ;D

En die flessen die trekken we op zeer korte termijn open, zodra het terrasjes weer is aangebroken...  ;D

Knibbel, het is domweg een kwestie van leren omgaan met, maar ook dat gaat me lukken hoor! absoluut.... Dank je wel voor je lieve woordjes..

lotte

Tadaa, daar ben ik weer  ;D
Door sommigen vanmiddag gesignaleerd toen ik voor de derde keer mijn posting had laten verdwijnen, enigszins moedeloos, en zonder berichtje achter te laten, maar weer vertrokken ben  ;)
Inmiddels ben ik in het bezit van een nieuwe implant lens, de gekuiste versie, het aanpassen gaat met vallen en opstaan  :'(
Het zicht is helder maar helaas niet meer geworden, dat was wel even slikken.

Deze week even thuis om bij te tanken en om te leren gaan met de nieuwe situatie.
Gisteren dus alle cijfertjes maar weer eens op een rij gezet, en het is officieel, ik ben weer een schuldeiser kwijt!!! Nog 5 te gaan, en met 3 maanden nog maar 3!!! Er zit overduidelijk een dalende lijn in!

Gisteren ontdekt dat ook deurwaarders creatief boekhouden, want mijn favoriete pittbul klup heeft sinds november beslag lopen op mijn vt. Maar ik verbaasde me over de hoogte van de schuld, zegt die mevrouw dat ze in november, jan, feb, mrt geld van de b-dienst hebben ontvangen.
Ik vraag dus vriendelijk naar de maand dec, nee niets ontvangen beweert de dame.
Dus bel ik de b-dienst spreek ik die man ook nog eens  ;D
Deze meneer geeft me aan, dat er ook in december geld is overgemaakt.
Dus weer terug naar mevrouw de pittbul, die hoog bij laag volhield geen geld te hebben ontvangen. Of ik een betalingsbewijs wilde overleggen. Toen heb ik haar echt uitgelachen en gevraagd of ze soms een nieuwe boekhouder hadden.
Mevrouw zou het uit gaan zoeken en er op terug komen. Ik wacht nog steeds  >:( maar ergens verbaast me dat niet, maar ik weet dat mijn schuld daar dus 549 euro lager is dan dat zij op dit moment beweren, en eigenlijk geniet ik van het feit dat uitgerekend deze deurwaarder een boeking kwijt is  ;D

Tja, en dan het voorjaar wat maar niet doorzet, helaas heeft het er voor gezorgd dat de vlindertjes het niet overleefd hebben. Helaas, maar niet getreurd. De emotionele toestanden en het accepteren van mijn nieuwe zicht waren meer dan dat wij samen nu aankonden  :'(
Tja..... lotte redt zich wel, ook in haar uppie  ;D ;D

lotte

Hallelujah!!!!!!!!!

Eindelijk gelukt!
;D ;D ;D ;D ;D