vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

Libra

Lieve Lotte,

Die meneer van PZ is een kortzichtige, vooringenomen eikel!!
Zo!......die ben ik even lekker kwijt. ;D

Maar net als al aangegeven, even een gesprekje met die meneer aangaan en hem beleefd, doch zeer expliciet aangeven dat niet jij, maar hij zijn zaakjes niet op orde heeft!
Als de rook verder bij jou op de zaak opgetrokken is, zou ik dit zeker nog even aankaarten bij zowel jouw als zijn leidinggevende (in het geval dit 2 verschillende personen zijn).

Maar.......wat lees ik hier?

Quote from: lotte on Jan 28, 2013, 12:52 PM
Maar ondanks dat, lieve dames, gloort er ook een heel klein beetje liefde aan de horizon van Lotte....  :P
Tis pril, maar kon het toch niet nalaten om ook eens positief nieuws met jullie te delen....  ;D ;D
Voor de rest blijven mijn lippen nog heel even sealed  ;)

Ik ben absoluut WEL nieuwsgierig!!! ;D ;D ;D
En daar kom ik eerlijk voor uit. ::)

Ik gun je dit zo van harte!......maar ik wil eigenlijk toch wel alles weten!! ;D

Quote from: lotte on Jan 28, 2013, 12:52 PM
Gelukkig ben ik inmiddels in het bezit van vele mobiele nummers, en zo ook van 1 van de deurwaarders van dat kantoor.
Gebeld, verhaal uitgelegd, donderdag een afsrpaak met de man

Hahahaha.......je gaat me nu toch niet vertellen dat je aan de scharrel bent met een deurwaarder h

Bloem2

Heerlijk Lotte, kriebelzzzzzz

Geniet ervan!

lotte

Van kriebelz word je heel onrustig hoor ;D
vandaag een gesprek gehad met mijn leidinggevende over het verhaal ozon.
Hij reageerde ontdaan,  in shock en heel boos.
Het voelde heel fijn om even met iemand te praten,die me niet alleen niet veroordeelde, maar het ook naast me staat
x

Buster

Lieve Lotte, het is je gegund zo'n fijn gesprek te hebben.

Wat fijn dat er tijd voor was en dat hij daar voor open stond.
Voor jou en je kriebels;

lotte

Ozon?  Ik bedoel pz   ;D ;D
;D
Lang leve mobiel internet  ;D

Libra

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik zat al te denken..... ::)

Maar ik ben heel blij voor je dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad en bovenal, dat jouw leidinggevende hier zo op reageerde!

Heel veel liefs
:-*

lotte

nou wonderen bestaan echt nog....
de deurwaarder die onterecht beslag had gelegd, heeft mij een schrijven doen toekomen, waarin ze hun fout erkennen, en dat het bedrag zsm teruggestort wordt.

Jullie begrijpen het al... ingescand en aan alle andere partijen gemaild, dat de betaling verricht zal worden zodra het bedrag retour is ontvangen...

Voor de rest gisteren een heerlijke spijbeldag gehad... lekker mijn eigen dingetjes gedaan, en ja... lotte heeft een nieuwe coupe!  ;D
Sollicitatiebrief de deur uitgedaan, ik ga niet rustig afwachten, wil zinvol bezig zijn...  :-\

Maandag, dinsdag en woensdag gaan de namen vallen... de spanning is dus ongeveer ondragelijk... maar gelukkig houden we er binnen ons team met de nodige dosis "zwarte" humor, de sfeer er wel in...  ;D

Libra

Quote from: lotte on Feb 01, 2013, 09:45 AM
nou wonderen bestaan echt nog....
de deurwaarder die onterecht beslag had gelegd, heeft mij een schrijven doen toekomen, waarin ze hun fout erkennen, en dat het bedrag zsm teruggestort wordt.

Hiep, hiep, hoera!!!
Dat is goed nieuws!

Maandag, dinsdag en woensdag gaan de namen vallen... de spanning is dus ongeveer ondragelijk... maar gelukkig houden we er binnen ons team met de nodige dosis "zwarte" humor, de sfeer er wel in...  ;D

Dit is echt wel het meest vervelende wat er is!! :'(
Weten is 1 ding, daar kun je wat mee, maar die onzekerheid........ :( :( dat is gewoon slopend!!
Hoe dan ook, wat er ook gaat gebeuren, het is heel goed dat je nu al je eigen plan trekt!

en ja... lotte heeft een nieuwe coupe!  ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Heel herkenbaar!!
Nieuwe man, nieuw hoofdstuk, nieuwe coupe!! ;D ;D ;D ;D

Heel veel liefs en een dikke knuffel!
:-*

Vlinder307

Wat een nieuws!!

Kriebels (die vast veel energie geven) nieuwe coupe in je gelijk gesteld (gelukkig!!) en over een half jaar 600 euro meer te besteden.

Dan volgende week dat is zeer zeker spannend lieve Lotte ik ga voor je duimen!!

Liefs en dikke knuff....

lotte

dank jullie wel voor al jullie lieve berichtjes... ze doen me goed, en alle kaarsjes en aanverwante artikelen hebben hun werk gedaan  ;)

Dag 1 is achter de rug, voor mijn afdeling zijn we klaar, en ik ben 4 naaste, hele lieve collega's kwijtgeraakt.

Voorlopig, tot einde contract mag ik blijven  :-\ :) :o , zoals jullie zien, alle emoties komen langs... en ben dan vandaag ook een klein beetje boel leeg.

Vandaag dag 2, en we gaan weer vrolijk verder, maar ooh, wat is dit emotioneel zwaar... helemaal helemaal leeg....  :'(

liefs

Lotte

Laurentine

Dag Lotte,

Ik heb je verhaal eens doorgelezen en je hebt een hoop meegemaakt.
Erg sterk van je hoe je het hoofd biedt aan al deze ellende.
Ik wens je een fijne dag en veel sterkte!

Laurentine

tuthola

Lieve Lotte, heel begrijpelijk dat je op bent aan de ene kant opgelucht dat je mag blijven aan de andere kant je lieve collegaas kwijt....sterkte meis

Libra

Lieve, lieve Lotte,

Tja.......de achtbaan van de gemengde emoties!!! :(

Ik kan me zo goed voorstellen dat je aan de ene kant blij bent omdat jouw baan "veilig" is.
Maar aan de andere kant om collega's te moeten verliezen waar je fijn mee samen hebt gewerkt is gewoon heel erg zwaar!

Liefje, ik kan nu zeggen "alles heeft een reden", maar......daar koop je op dit moment zo weinig voor. :-X

Ik kom dan maar aangerend met een fles bubbels, twee liefdevolle wijd opengesperde armen om je te ondersteunen en te omarmen en een schouder om op uit te huilen....
Kom maar liefje, het komt echt goed!!

En toch.......hoe zwaar ook......stiekum ben ik heel blij voor je dat jij niet degene bent die moest vertrekken.
Gewoon omdat ik vind dat je even genoeg narigheid hebt gehad en wel een beetje rust kunt gebruiken. Al is het alleen maar voor de financi

lotte

Nestelt zich heerlijk in Libra

Knibbel

Lieve Lotte,

Gelukkig voor jou dat je je baan nog hebt, maar ook vervelend voor je collega's die wel hun ontslag hebben gekregen. Zo zie je maar vreugde en verdriet zitten vaak in elkaar verweven.

Liefs El
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron