vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

lotte

2013 is nog maar 1 dag uit, en nu ben ik al dankbaar.... dankbaar dat ik hier terecht gekomen ben in 2012...
het schrijven, lezen, alle adviezen, dansjes, knuffels en borrels, zijn van onschatbare waarde gebleken  ;D
En daarom zeg ik tegen een eenieder hier, dank jullie wel!  :-*

Jaar 2012, misschien geen topjaar in het aflossingstraject, maar absoluut een topjaar voor mijn innerlijke sterkte.... door het lezen en schrijven hier, is er een stuk eenzaamheid, en schaamte vervaagd, en ben ik stuk wijzer-slimmer, door alle informatie die ik hier gevonden heb....  ;)
Voor mij persoonlijk, dus nu al genoeg om dankbaar te zijn voor 2013

Ik hoop dat iedereen die hier rondzwerft, in 2013 de meeste van zijn-haar dromen-wensen realiseert... (je moet tenslotte wat overhouden voor 2014  ;D )
dat we hier samen nog ongelofelijk veel zullen lachen en de wereld rond zullen cruisen  ;D
dat we nog heel wat dansjes zullen maken voor alle mijlpalen die we halen.... kortom, dat 2013 gewoon een fantastisch jaar mag worden voor ons allen.

Veel liefs

Lotte

Vlinder307

Lieve Lotte ,

Beetje laat maar ik vind dat het nog kan  ;D Ik wens jou ook een heel goed 2013 !!
Hoop oprecht dat je je baan mag behouden en ook al is een jaar zo weer voorbij probeer eerst maar in het "nu" te leven vaak gaan dingen heel anders dan je denkt.

Hoe voelt het dat je ex weer gaat trouwen?  Ik weet nog dat mijn ex hertrouwde ik was destijds zelf nog niet over alle ellende heen (gelukkig nu wel brrrrr moet er niet meer aan denken) ....
Maar alles komt wel lekker weer op jou bordje ben je bezig met de bruiloft van je ex zeg pfffff........

Nog zo n half jaartje en heb je weer meer financi

lotte

Tja, ik ben wat stil geweest de afgelopen tijd...... druk, een hoofd vol met van alles en nog wat :-\
De spanning van niet weten waar ik en de collega's aan toe zijn, begint zijn tol te eisen.
Ik slaap slecht, onrustig en maal er heerlijk op los... ::)

De oudste mini me gaat niet naar het huwelijk van haar vader, we krijgen het gewoon niet geregeld. De tranen kwamen toen ik haar vroeg of ze het niet vervelend vond dat zij straks nergens op foto's staat. Veel tranen en verdriet, ik ben niet belangrijk genoeg voor papa, mam  :'(. Mn moederhartje brak.
Daarnaast een jongste mini me, voor wie ik het wel geregeld heb gekregen...die dame is trots op haar jurk en haar hoge hakken :D
Daar tussendoor laveer Ik dus heel voorzichtig, in de hoop niemand voor zijn of haar hoofd te stoten

De schulden dalen nog steeds en gelukkig blijft het rustig... er komt niets nieuws meer bij.... zou ik dan nu eindelijk kunnen gaan afsluiten en me weer vrij gaan voelen?

Liefs
L

Buster

Lieve Lotte,

Het is in elk geval weer heel fijn om je weer te lezen.
Wat rot voor je oudste. Pappa houd wel van haar, maar niet van zijn agenda.

Heb je al een datum wanneer je iets meer weet van je werk?

Hey en hoe gaat het tussen de twee mini's? Bijt dat elkaar niet, of huilt de een en beetje met de ander mee?

Knuf

lotte

Volgende  week gaan de namen bekend worden,
het zijn dus de laatste loodjes .
Oudste mini me gunt het haar zusje en houdt zich heel flink, terwijl ik steeds bozer wordt :'(
X x

tuthola

Lotte fijn dat je weer even wat laat horen....lief dat je dochters er geen ruzie over hebben, ik snap heel goed dat je als moeder hier boos en gefrusteerd over bent...
Wat betreft je baan hoop ik dat je mag blijven maar ook dat zal een dubbel gevoel zijn als jij mag blijven en andere collegaas verdwijnen.

Libra

Lieve, lieve dame,

Fijn om weer wat van je te horen!
Maar het is ook tegelijkertijd weer heel dubbel.......blijdschap ligt naast verdriet, rust naast onrust.

En ik gun je zo blijdschap en rust.

Zo zuur voor je oudste, maar wat toont zij een volwassenheid en inlevingsvermogen dat zij toch blij kan zijn voor haar zusje.

Haar vader.......tja....want kun je daarop zeggen ::)
Ik denk dat je zelf alle bijvoeglijke naamwoorden wel kunt bedenken! ;) :P

De laatste loodjes wegen inderdaad altijd het zwaarst!
Maar wat er ook gaat gebeuren, het gaat met jou wel goedkomen.
Daar ben ik van overtuigd, want je hebt een ongelooflijke veerkracht en doorzettingsvermogen de afgelopen jaren laten zien.
Dus wat de uitkomst ook wordt, ook deze horde kun jij nemen!!

Heel veel liefs en hele dikke knuffels
:-*

Bloem2

Heftige tijd weer Lotte, zowel priv

lotte

En toen kwamen de tranen  :'(

Ik doe zo mn best maar ben nu wel echt moe van alle tegenslag

Libra

lotte

en we gaan nog gewoon even vrolijk verder...  ;D
onterecht loonbeslag.... miscommunicatie tussen de verschillende afdeling bij de deurwaarder....  :'(
Gelukkig ben ik inmiddels in het bezit van vele mobiele nummers, en zo ook van 1 van de deurwaarders van dat kantoor.
Gebeld, verhaal uitgelegd, donderdag een afsrpaak met de man, en hij zou voor die tijd alles uitzoeken, en als het zo is, dat ik gelijk heb, kreeg ik het geld retour.
Das 1...  >:(

Maar dan punt 2, waar ik nog ontzettend veel bozer over ben... ik wist niets van het loonbeslag... mijn leidinggevende ook niet...
Dus ik mail pz vriendelijk met de vraag, wat er aan de hand is, en om welk dossier het gaat.

Wordt ik teruggebeld, terwijl ik op een open zaal werk, met naaste collega's om me heen, en krijg even te horen, dat ik mijn boekhouding maar beter op orde moet hebben, dat het niet meneer zijn probleem was dat ik nu deze maand minder geld had.
En dat ik maar begrip moest hebben voor het feit dat hij het te druk gehad had met de nieuwe loonstroken. Hij had de post op de 15de al ontvangen!!!!!

Ziek ben ik er van geweest, om zo veroordeeld te worden door iemand die het verhaal niet kent.
Gelukkig weten mijn collega's wel het verhaal, en zelfs die waren ontdaan door de manier waarop de pz medewerker tegen me tekeer ging.

Maar ondanks dat, lieve dames, gloort er ook een heel klein beetje liefde aan de horizon van Lotte....  :P
Tis pril, maar kon het toch niet nalaten om ook eens positief nieuws met jullie te delen....  ;D ;D
Voor de rest blijven mijn lippen nog heel even sealed  ;)

Kaatje

Het is zo ontzettend fijn om te lezen dat er een prille liefde in je leven is. Het is je zo ontzettend gegund!

Wel handig dat je inmiddels in het bezit ben van vele mobiele nummers van deurwaarders, dan heb je tenminste rechtstreeks contact.

En de medewerker van PZ, echt belachelijk hoe hij reageert naar jou toe! Vind dat niet kunnen. Hij kan blijkbaar de druk van nieuwe loonstroken en deadlines niet aan. En het meest rotte is dat zij de post al 2 weken geleden hadden ontvangen over loonbeslag en jou niet eens fatsoenlijk ge

Buster

Lieve Lotte,

Ik ga even niet in op de regeltjes kant van de zaak, daar weet jij meer dan genoeg, en meer dan de meneer van PZ van,...

Meneer van PZ heeft zich volgens zijn vak te houden aan het respectvol omgaan met vertrouwelijke informatie. Dat is niet alleen een code, het is zelfs een voorwaarde. Die heeft hij in zijn eigen frustratie nu doorbroken. En alhoewel je best begrip kan opbrengen voor de werkdruk waar deze meneer mee te maken heeft. Wat hij deed kan niet en mag niet meer gebeuren.

Hij trekt onterechte conclusies, maakt fouten in het verwerken van de formulieren en als klap op de vuurpijl komt hij je dat ook nog eens en publiek mededelen.
Ik zou hem dat in een gesprek wel duidelijk maken.
Mocht hij daar niet voor open staan dan is het jammer voor de meneer maar dan stap je naar zijn leidinggevende.

Zucht, wanneer komen we nou eens van dat Flatscreen Imago af,.... 

Knibbel

Lieve Lotte,

Wat is het toch jammer dat er zoveel mensen met een plank voor hun kop rondlopen. Die man zich wel erg schofterig tegenover jou heeft gedragen, alsof het jouw schuld is. Als hij de werkdruk niet aan kan, moet hij een andere baan zoeken. Vervelend dat hij zijn frustraties op jouw heeft afgevuurd, ik zou hier ook erg pissig om worden. Buster heeft gelijk, je moet hem daarop aanspreken en anders zijn meerdere.

Ontzettend blij met je prille liefde........

Liefs El
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Buster

Owja, vergeet ik nog; liefde! Leuk!

Ben ABSOLUUT niet nieuwsgierig hahahaha