vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Spontane jonge vrouw zoekt jonge blonde god, hobbies; puzzelen en wandelen.
Moet willen liegen over wijze van ontmoeting.

;D ;D ;D

lotte

Quote from: Buster on Dec 13, 2012, 07:24 PM
Spontane jonge vrouw zoekt jonge blonde god, hobbies; puzzelen en wandelen.
Moet willen liegen over wijze van ontmoeting.

;D ;D ;D

Vlotte volwasse dame, uitgerust met goed functionerende hersens, een flinke dosis zelfspot en joodse humor, zoekt een oude rijke stinkerd , bereidt om in 1 klap bij wijze van geste van oprechte liefde een twintig mille aan schuld aflost....

is ook een optie...

tjeempie, een jonge god.... weet je wel hoe vermoeiend dat kan zijn  ;D ;D

k zeg... schenk er nog maar eentje in.... ;D

Libra

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Quote from: lotte on Dec 13, 2012, 07:47 PM
tjeempie, een jonge god.... weet je wel hoe vermoeiend dat kan zijn  ;D ;D

Lotte, dat "moet" je gewoon anders benaderen..!!!  ;D
Weet je wel hoeveel energie je krijgt van een jonge god en hoe jong je daar zelf bij blijft?! ;)
Bovendien heb je net een "verjongingskuur" van minimaal 25 jaar ondergaan.... :P
Volgens mij krijgt die jonge god het heel zwaar om jou bij te houden als je eenmaal weer op de fiets stapt!!! ::) ;D ;D

Hahahaha........, ik krijg hier bijna spontaan medelijden met hem!! ;D ;D

Quote from: lotte on Dec 13, 2012, 07:47 PM
Vlotte volwasse dame, uitgerust met goed functionerende hersens, een flinke dosis zelfspot en joodse humor, zoekt een oude rijke stinkerd , bereidt om in 1 klap bij wijze van geste van oprechte liefde een twintig mille aan schuld aflost....

Hahahahaha...., ;D ;D ;D ;D ;D ik krijg meteen het beeld voor ogen van een aflevering uit "Sex and the City" waarin Samantha een relatie kreeg met een "oude rijke stinkerd"!!!
Die blik op haar gezicht na het zien van die billen :o vergeet ik nooit meer! ;D ;D ;D

Ik ben nu zelf even spontaan toe aan een borrel!! ;)

Buster

;D ;D ;D ;D ;D
Whahahaha ",...ligt te rollen over de grond en ziet zo de oude mannen billen van de vent van Samantha op haar netvlies,...."

Tja, waar vind je oude stinkend rijke mannen tegenwoordig?
Bij het UWV?

lotte

ohhhh hou op, ik was geen fan van die serie, maar laten dat nou uitgerekend de afleveringen zijn die ook ik gezien heb,....

nee, zat toch meer aan de clooney look te denken.... ;D
en in het kader van een god mijn leeftijd, doe me dan maar de acteur uit JAG (heftig ja knikkend) ;D maar goed, dat zijn fantasieen van een alleenstaande moeder... ;D

vandaag op het programma, de verjaardag van de jongste vieren met mijn ouders. Daarna met mijn broer en vrouw heerlijk uit eten. Ik zie er naar uit. Ben veel te erg bezig met alles wat niet mee zit deze maand. Maar goed... dat is de tijd van het jaar....

Op kantoor is de bom hard ingeslagen, op mijn afdeling zullen naar alle waarschijnlijkheid 2 mensen gaan verdwijnen.
Zit ik daar bij... denk het niet, zal wel moeten solliciteren naar mijn eigen functie.... maar wat dan...
het werk blijft hetzelfde, en zal gewoon gedaan moeten blijven worden... ik wil en kan niet dagelijks gaan overwerken om de boel af te krijgen..
Momenteel vertrek ik al om kwart voor zeven, en kom om half zeven weer binnen.... en dan moet de hele riedel, van eten koken etc nog worden opgestart... :'(

ik ben dus aan het rondsnuffelen geslagen.... zit zelfs me serieus af te vragen of ik me niet moet en mag laten afkopen. en op zoek moet gaan naar dichter bij huis..... ::)

Jullie begrijpen, de nachten zijn dus kort en rommelig.... en helaas niet door een jonge god  ;D ;D

Libra

Quote from: lotte on Dec 16, 2012, 08:06 AM
nee, zat toch meer aan de clooney look te denken.... ;D
en in het kader van een god mijn leeftijd, doe me dan maar de acteur uit JAG (heftig ja knikkend) ;D maar goed, dat zijn fantasieen van een alleenstaande moeder... ;D

Jullie begrijpen, de nachten zijn dus kort en rommelig.... en helaas niet door een jonge god  ;D ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hahahaha......met andere woorden: waar het hart van vol is...... ;) ;D ;D
Maar....lieve Lotte, die korte nachten kunnen beter op het conto van een jonge god komen dan van iets anders hoor! ;)

Heel veel plezier vandaag lieve schat! Een stukje ontspanning is je van harte gegund!!

Voor wat je werk betreft: het is, denk ik, inderdaad heel verstandig lekker op je gemakje alvast rond te snuffelen.
Als je dan tegen een leuke baan aanloopt is het zeker een goed idee om je af te laten kopen.

Heel veel liefs!

lotte

tijd voor een update, zo aan het einde van het jaar.... het moge duidelijk zijn, ik was stil... voor sommigen te stil  ;) :D... tja, kan niet anders zeggen, dat het rommelt, en dat ik daardoor toch wel enigszins slecht in mijn vel zit.

Alle betalingen zijn de deur uit, en ondanks alles dat super tegen heeft gezeten dit jaar op financieel gebied, kan ik toch wel een heel klein feestje bouwen... ik zit onder de 20 mille.... om precies te zijn, 19814 euro

Libra

Lieve, lieve Lotte,

Ik maak even een dansje voor jou! ;)
Onder de 20 mille!!!! Jeeeejjjjjjj!!!!!!!
;D ;D

En wat je gevoel betreft wat het werk aangaat......gewoon volgen!!!
Het "innerlijk" stemmetje spreekt! ;)

Lieve dame, we gaan er zeker een schitterend 2013 van maken!

*Trekt alvast maar een fles Mo

lotte

kom maar op met de bubbels, we zijn al veel te lang, veel te braaf geweest  ;D ;D

2 vacatures gevonden, in de buurt, minder dan 30 km, waarvan ik denk, mhmmmm toch maar een gooi naar doen. ::)

Het rommelt hier rustig door, de vader van de meiden gaat trouwen... of ik even 2 weken bijzonder verlof wilde regelen....  ::) dacht ut niet...
Ze hebben een datum geprikt in de periode dat de oudste toetsweek heeft (dat haalt ze toch wel in, was zijn commentaar)
Een duidelijk moment waarom ik ineens weer wist, waarom het een ex was... hij was boos, en begreep niet, dat ik daar niet aan meewerkte... de oudste doet eindexamen... en hij trouwt op een zaterdag... school ziet me aankomen  >:(

Het gaat dus weer een hele puzzel worden om een acceptabel plan voor alle partijen te bedenken... en wie mag dat weer doen... juist ja... ;D

dus kom maar op met de bubbels... en een vodka on the rocks mag nu ook wel even... ;)

Buster

Sorry, maar,.... PROEST!

Vind het een beetje typisch.

Bitterballetje voor bij de bubbels?

lotte

ik proest graag met je mee... dus kom maar op met de bitterballen, en laat je stralende en verhelderende geest maar even met me mee denken, hoe ik dit diplomatiek ga brengen, ipv op de manier die ik op dit moment van binnen voel  ;D

Buster

Nou,.. praktisch gezien hebben de dames natuurlijk wel een leuke outfit nodig.
Dus om niet helemaal onwillig te zijn mag hij ze een middag mee nemen om te shoppen (mits de dames dat niet willen, dan mag hij gireren)

Daarnaast gaat het schoolwerk gewoon door en zullen ze graag die zaterdag aanwezig zijn, MET vriendje of vriendinnetje natuurlijk en regelt hij de overnachting zodat ze op zondag middag weer kunnen acclimatiseren voor de maandag.
De dames zorgen ondertussen voor extra studeer tijd door de weeks en overhoren elkaar.
Daar staat tegenover dat ze een leuke outfit krijgen en een avondje aan de drank ;)
(ze zijn boven de 16 toch?)

En jij? Jij mag de verhalen aanhoren, een glas ingeschonken krijgen en achteraf knuffelen.
Oeps, ik zat niet op te letten, de bitterballen zijn verbrand, boterhammetje met pindakaas dan maar?

(half uur later,...)
Ow! Hij wil ze meenemen op vakantie!
Tja dat is heel simpel.
"Gefeliciteerd met je huwelijk, wat fijn dat jullie deze stap samen gaan zitten. Ik wens jullie alle geluk van de wereld. Ja, die 2 weken verlof. Leuk idee om de meiden mee te nemen. Wist je trouwens dat het midden in de examentijd is? Daarom zie ik er een beetje tegenop om het aan te vragen, het lijkt me qua timing gewoon niet zo goed. Weet je wat, hier is zijn de gegevens van de school. Wie weet kun je het eens met ze overleggen. Dan zit ik er ook niet zo tussen."

Is dat wat? Wel echt menen, anders telt het niet ;)

tuthola

Typisch is het inderdaad om dit in de examentijd te plannen, je zou bijna denken dat hij het erom doet. Ik kan me hier zo kwaad om maken maar laat het maar bij dit zinnetje....  :-\

Libra

Ik sluit me helemaal aan bij Buster!!

Gewoon in zijn hoekje leggen!
Daar waar het eigenlijk thuishoort! ;D

Hij gaat tenslotte trouwen en hij wil de jongedames meenemen.
Als een grote jongen dan ook zelf regelen! en dit niet aan een ander (lees: jou) overlaten.

Dikke knuf!!
:-*

lotte

Meneer woont in een ander europees land, dan het land waar wij in wonen... dat hij er dus een ala, een weekje verlof voor zou willen hebben, kan ik begrijpen... maar, wat ik dus echt niet begrijp is, de keuze van de datum, het is namelijk een puur zakelijke aangelegenheid dat ze besloten hebben om die stap te zetten.... en dan denkt deze tuttebel lotte genaamd, plan het in de carnavalsvakantie, cq voorjaarsvakantie, februari vakantie of hoe je het ook noemen wilt... ;) ::) ;D

Ik kan het meneer wel laten oplossen, maar dan komt hij nergens, want onze kinderen vallen onder mijn ouderlijk gezag, hij heeft ze