vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Ja, van die jongetjes die een tekst van een scherm opdreunen en je de duimschroeven willen aandraaien en zodra je dan begint over wettelijke rente en maximale kosten dan is het even stil en daarna BINNEN 5 DAGEN MOET HET OP ONZE REKENING STAAN. En dat was het dan.

Oja, en de leidinggevende is dan in geen velden of wegen te bekennen.
Ik vrees dat ik dan net de leidinggevende aan de telefoon heb gehad. Zucht,....

lotte

ja, en dan ook nog volgens de regeltjes 5 keer je naam noemt in het gesprek, geloof me in mijn geval lukt dat iemand bijna nooit foutloos.... zelfs niet wanneer ze slechts een klein stukje gebruiken...

Ik heb mens erger je niet maar te voorschijn gehaald.... ;D

Gisteren heb ik pannekoeken gebakken voor de hele klup, het was erg gezellig... heb een bos bloemen gehad, en een doos chocolaatjes... Moest ik meebrengen van mijn mama, omdat u zo lief voor ons bent.... En toen stond ik dus even te brullen, en moest ik even geknuffeld worden door zo

Buster

Sorry, maar ik moet hier toch even bij lachen.

Ik zie het al voor me zo'n slungel, vol met jeugdpuistjes, broek op half zeven,...
Wat ontzettend lief. 

Libra

Quote from: Buster on Nov 30, 2012, 11:54 AM
Sorry, maar ik moet hier toch even bij lachen.

Ik zie het al voor me zo'n slungel, vol met jeugdpuistjes, broek op half zeven,...
Wat ontzettend lief. 

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Quote from: lotte on Nov 30, 2012, 07:13 AM
Gisteren heb ik pannekoeken gebakken voor de hele klup, het was erg gezellig... heb een bos bloemen gehad, en een doos chocolaatjes... Moest ik meebrengen van mijn mama, omdat u zo lief voor ons bent.... En toen stond ik dus even te brullen, en moest ik even geknuffeld worden door zo

lotte

goedemorgen  ;D

ik duik weer even boven water... voor het geval iemand me gemist mocht hebben  ;)

Vorige week voor het eerst een hele week gewerkt en eerlijk is eerlijk.... dat viel toch wel tegen. Ik ben moe, gewoon moe, schulden moe, praat moe, discussie moe, jullie roepen maar, het past vast wel in het rijtje redenen waarom ik moe ben.... ;D ;D ;D

Gewoon weer zorgeloos door het leven kunnen, ik slaap er niet meer van.... zo erg ben ik er mee bezig.... of het wordt nog veroorzaakt door de naweeen van de narcose, dat mijn slaapritme enigszins ontregeld is... ;D

Met de schuldeisers hobbelt alles gewoon heerlijk door, eigenlijk geen verrassingen...  dus ook al is er relatieve rust, het stormt van binnen.

Volgende week is mijn jongste jarig, die wil graag cookiemonster cupcakes trakteren... dus de uitdaging van vandaag is te ontdekken waar ik de blauwe hagelslag op de kop kan tikken.... en de rooie want als ik toch moet gaan bakken, wil ik natuurlijk elmo hebben.... ;D

@ Libra... lief van je dat je aan me denkt dame  ;D ;D ;D

Buster

Lotte, de meeste Aziatische winkels of Surinaamse winkels verkopen voeding kleurstof.
Waar je ook even kan kijken is Xenos, die hebben marsepein in allerlei kleuren en niet al te duur dacht ik. 

Wat rot dat het stormt. Uitrusten gat een stuk makkelijker als je in de luwte ligt.
Of een goeie neut, dat wil ook nog wel eens helpen ;)

Hou vol (en weltrusten,..)

Libra

Lieve Lotte,

Weet niet of je een Action bij jou in de buurt hebt, maar is zag gisteren dat ze gekleurd marsepein verkopen om taarten mee te decoreren.
Kost echt een drol! ;) ;D ;D

Ik heb verder niet gekeken omdat ik niet zo'n "bakker" ben (ben meer van het koken :P), dus het zou zo maar kunnen dat ze nog meer spullen hebben.
Het stond namelijk op de kop van een schap en er lagen nog meer dingen daar.

Misschien heb je er iets aan ???

Heel veel liefs en succes met bakken!! ;D
:-*

lotte

totaal overdonderd, en echt nog in de bezinkingsfase toch even een klein berichtje van mij ;)

gisteren is er door mijn werkgever een reorganisatie afgekondigd, waarbij 1 op de 6 zijn baan gaat verliezen.
Of ik erbij zit? Geen idee, feit is wel, dat ik een jaarcontract hebt dat op 31 december 2013 afloopt, en niet meer verlengd mag worden.

Voor zover mijn boeren verstand het toelaat lijkt het mij niet eens toegestaan om iemand een vast dienstverband aan te bieden terwijl er gereorganiseerd wordt.
Volgens mij is mijn lotje dus wel duidelijk... jobhunting gaat weer beginnen  :-\

Eind februari wordt de lijst van slachtoffers gepubliceerd... fijne feestdagen eindigde de ceo mee....jaja
;D

Kleine Huis

Beste Lotte,

Wat een zeer trieste mededeling over je werk. Waardeloos meer kan ik niet zeggen, bijna hetzelfde meegemaakt. Hopelijk gebeurt er een heel groot wonder en ziet het er 2013 toch gunstiger uit dan je eerst voor mogelijk hield.
Heel veel sterkte toegewenst en vooral niet opgeven !!!

Groetjes,

Kleine Huis

Buster

Lotte, de soep is nog niet opgediend.

Als jou contract niet werd verlengd hadden ze dat voor 1 december aan moeten geven, dat hebben ze niet gedaan.
Nu is het afwachten (jeetje, je doet bijna niet anders,...) tot februari.
Kopje thee tijdens het wachten?
Koekje erbij?

lotte

precies wat ik nodig heb Buster, dank je wel  :-*

ik ben voor komend jaar verlengd, met een jaarcontract, maar daarna moeten ze me een vast dienstverband gaan bieden, verlengen mogen ze niet meer.... dus ik geloof dat ik me er maar bij neer moet leggen dat het mijn laatste jaartje gaat worden...

Libra

Wel ja!!........dat kan er ook nog wel bij! :(

Aan de andere kant.....je hebt een kontrakt tot 31 december volgend jaar.
Mocht het toch zo zijn dat je inderdaad gaat "sneuvelen" in de reorganisatie, dan weet je dit al in februari en heb je in ieder geval nog de tijd tot december om een nieuwe baan te vinden.

Lekker opbeurend? Nee!, zeker niet!!
Gezien de huidige markt wil natuurlijk niemand zijn baan nu kwijtraken!
Maar lieve Lotte......... een mens lijdt het meest.......enz., dus zou ik zeggen: wacht februari eerst even af!
Je weet tenslotte inderdaad nooit wat er nog kan gebeuren en het zou zomaar kunnen zijn dat jij tot die andere 5 behoort die zijn baan behoudt!!
1 op de 6 is verhoudingsgewijs namelijk niet zo heel slecht.

Bovendien is jouw kontrakt pas recentelijk verlengd en geloof me, toen wisten ze dit ook al!
Reorganisatieplannen komen namelijk nooit zomaar uit de lucht vallen.
Dus ben ik geneigd hier voorzichtig optimistisch over te zijn.

En mocht het wel anders aflopen.....dan kun je er ook niets aan veranderen....
Behalve dan dat je op dat moment gerichte aktie kunt ondernemen.

Met andere woorden: concentreer je voor nu maar even op andere zaken.

Als je "uitgetheed" bent met Buster, zal ik dan maar met iets sterkers langskomen? ;) ;D

En zoals je zelf altijd zegt: *komt wel goed schatje*!!!! :-*

Heel veel liefs!

Kaatje

Jeetje wat een nieuws zeg, maar ik sluit me volledig aan bij de wijze woorden van Libra en Buster.

Het is nu nog geen februari en je hebt een contract tot eind 2013. Een heel jaar om eens rustig rond te gaan kijken. En laat het vooral niet de feestdagen be

lotte

Quote from: Libra on Dec 13, 2012, 11:18 AM
Wel ja!!........dat kan er ook nog wel bij! :(

Als je "uitgetheed" bent met Buster, zal ik dan maar met iets sterkers langskomen? ;) ;D

En zoals je zelf altijd zegt: *komt wel goed schatje*!!!! :-*

Heel veel liefs!

nou kom maar op met die borrel  ;D ;D
of 2 :D
of 3  ;D

oplossing volgens mijn collega's is het plaatsen van een contactadvertentie voor een rijke man....  :D yep, van je collega's mot je ut hebbe  ;D

Kaatje

Quote from: lotte on Dec 13, 2012, 04:07 PM
oplossing volgens mijn collega's is het plaatsen van een contactadvertentie voor een rijke man....  :D yep, van je collega's mot je ut hebbe  ;D

De humor er in houden is wel heel fijn  ;D ;D ;D
En het is een optie die je zou kunnen doen  ;D ;D ;D