vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

Bloem2

Oeff meidje, inderdaad.
Beterschap en probeer goed voor jezelf te zorgen! :-*

Buster

Be

Ook van mij Lotte: beterschap!! Hopelijk is het allemaal goed gegaan

tinkelbel

lotte

Ik ben weer thuis.
Het voelt alsof ik de Tour de France  gefietst heb zonder training  en doping
;D
Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes, fruitmanden en bossen bloemen
Liefs

tinkelbel

..Fijn om weer van je te horen :D

'k kan me er iets bij voorstellen dat je niet alle puf hebt om te lezen dus voor nu..

Slaap lekker vanavond :)

Chrissie

Lotte van harte beterschap!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

lotte

nogmaals lieve mensjes,
dank jullie wel  voor alle lieve berichtjes.

Ik krabbel voorzichtig weer op, verplicht stilzitten is niet iets waar lotte echt in uitblinkt.
Vaak als het me te lang duurt,dan wil ik het toch maar zelf doen. verstandig is dat absoluut niet.  ;D

maar goed, ga me vandaag maar weer eens buigen over de normale zaken,en proberen een ritme te ontwikkelen,van thuiszijn ;D geloof me, dat wordt een hele uitdaging op zich zelf...

tinkelbel

Lotte,

Hoe gaat 't nu met je?  De operatie een beetje te boven ???

Mocht je dit lezen en niet echt de puf kunnen vinden te antwoorden..

..alle beterschap gewenst en een fijne avond :)

lotte

Lotte krabbelt weer iedere dag een beetje meer er bovenop... letterlijk zou ik haast zeggen  ;D

terwijl ik hier even zit te lezen en schrijven zit ik recht op  ;) en dat is meer dan wat ik afgelopen week gedaan heb...  ;D

Al met al, ik voel me redelijk... de naweeen vallen me reuze mee eigenlijk.

Ik ben nog wel heel erg moe, en moet me echt tot toch wat kleine dagelijkse klusjes zetten. Onder andere het herstellen van mijn cijfertjes sheet, maar op een of andere manier vind ik dat op dit moment reuze confronterend, stressend, en absoluut niet herstel bevorderend.  ::)

Mijn doel van vandaag is dan dus ook, om de sheet te gaan herstellen...  ;)

Libra

Lieve Lotte,

Fijn om te lezen dat het elke dag weer een beetje beter gaat en je weer omhoog krabbelt!
Doe vooral lekker rustig aan en neem er de tijd voor.

Dat je nog heel erg moe bent is vaak een gevolg van de narcose die je hebt gehad en dat is heel normaal.
Zeker bij een algehele verdoving duurt het nog zo'n 6 maanden voordat dit weer helemaal uit je systeem is.

Rustig aan lieve dame en doe vooral even geen dingen waarvan je gaat stressen, want dat bevorderd inderdaad je herstel niet!
En natuurlijk snap ik ook wel dat je sommigen dingen, hoe naar vaak ook, niet kunt uitstellen.
Mijn enige advies aan jou is dan ook, doe het, maar laat het ook meteen weer voor wat het is!
Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik heel goed, maar de dingen zijn zoals ze zijn, lieve Lotte.
Stressen over de cijfertjes mag je weer gaan doen als je voldoende hersteld bent.

Ik wens je heel veel beterschap lieve dame!
Heel veel liefs en dikke knuffel van mij :-*

lotte

Onrust giert door mijn lijf, tranen zitten hoog.
Duidelijk naweeen van de narcose.

Alles vaste lasten en tijdelijke afspraken zijn betaald. zucht... het loonbeslag van afgelopen maand hakt er aardig in.
Het boodschappen geld tot de 25ste november, hooguit 150 euro.
Het gaat dus weer een heel gegoochel worden.  ::)

Op het salaris van november zit ook nog een beslag, van 450 euro. Zucht... komt niet echt geweldig uit met de maand december voor de deur  :-\ Heb er ook nog eentje jarig in die maand... :-[
Maar... ik heb nog zoveel vakantiedagen, dat ik denk ik maar een deel laat uitbetalen. Zodat ik toch een beetje verjaardag kan vieren, en ook een bijdrage kan doen aan de galajurk van de oudste.

Het is allemaal luxe, dat weet ik heel goed. Maar het is, in principe haar laatste jaar, en ik wil zo graag dat ze daar later met plezier aan terug denkt.. stel ik me aan ??? vast wel... ;D

Maar goed terugkomend op het  huishoudgeld. het moet wel een haalbare zaak zijn eigenlijk, want de voorraadkast is super goed gevuld... en voor de rest, maar gewoon weer creatief zijn, en absoluut niet zeuren  ;) ;D

Buster

Lotte,

een jeugd kan je niet met terugwerkende kracht inhalen.
In dat geval is het dus geen luxe, maar fijn als je het voor elkaar kan krijgen.
Nog 2 maanden bikkelen dus.

Hou vol!

Libra

Lieve Lotte,

Ik sluit me bij Buster aan.
Dit soort dingen zijn "mijlpalen" in het leven en zullen altijd in je herinnering blijven.
Dus inderdaad, geen luxe en je stelt je zeker niet aan! :)

Tja, de dure december maand!! :(
Ik zit op dezelfde manier te goochelen!
Heb het de afgelopen 2 weken keurig gered met 50 euro huishoudgeld en zelfs al voor de kinderen en kleinkinderen chocoladeletters kunnen kopen. ;D

We kunnen met z'n allen wel een theater-act op gaan voeren :P ;D ;D

En zeuren ???
Hahahaha.........wat is dat?
Is zeker NIET een van de karaktertrekken van Lotte!!

Heel veel liefs en een heel fijn weekend!!
:-*

lotte

Nou daar ben ik weer.

Door het crashen van mijn laptop ben ik dus, heel heel veel info kwijt. Stom, stom, stom, en domweg mijn eigen schuld...  :'(

Het heeft echter wel effect op hoe ik me voel, totaal onrustig en het overzicht kwijt. Moedeloos wordt ik ervan. Het idee dat ik geen grip op de situatie heb... Heel frustrerend allemaal.
Ik heb mijn nieuwe overzicht gemaakt op basis van de gegevens die ik nu heb voor het komende jaar. Ik hou mijn hart vast.
ALS de plaatjes kloppen zoals ze nu voorgespiegeld worden, lever ik 6,5% in. Vertel mij maar waarvan, en hoe ik dan nog maandelijks de boel rondgebreid krijg...

Het weer helpt natuurlijk ook al niet mee, om een heerlijk opgeruimd gevoel in mijn hoofd te krijgen... getverderrie...  ;D