vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

lotte

danst vrolijk met libra mee....
ziet ondanks de regen de zon gewoon weer stralen  ;D

borreltje erbij... altijd prima... doe me ook maar een paar lekkere tapashapjes... ook heel vervelend, maar vooruit, ik offer mezelf wel weer op...

Het is niet alleen de baan die het druk maakt, gooi daarover heen de reistijd, de sores om de schulden, een puberende eindexamenkandidaat, en puber-to-be, die ook wat extra aandacht nodig heeft... is heel veel.
Er zijn velen alleenstaande ouders, die mij voorgegaan zijn... dus dat maakt mijn situatie echt niet bijzonderder dan die van een ander... heus niet...
Dus ik zie er de humor van in, en probeer ieder obstakel maar als positieve uitdaging te zien... ;-)

Buster

Ja tuurlijk,...

Omdat een ander het ook heeft gedaan mag je er niks over zeggen????  ::)

Lieve Lotte,

Het is op dit moment gewoon even zwaar. Punt..
En waar het aan ligt dat weet je, zolang je er niet in blijft hangen mag je dat best een keer hardop tikken hoor.

Niet te streng voor jezelf.  ;)
Zo en dan nu koffie met een kano!

Chrissie

Gefeliciteerd meid echt super gedaan!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

lotte

Ben er nog niet h

Libra

Roept u maar........ ;) ;D
Wat mag het zijn?

Wat heerlijk Lotte dat het allemaal zo goed gelopen is en wat zullen jouw jongedames blij zijn met het vooruitzicht dat ze een nieuwe jas krijgen. ;D ;D

Hier houd ik van!! ;D
Sloten positief nieuws!! ;) ;D ;D

Ik doe het ervoor, tezamen met dat borreltje!! ;)

Heel veel liefs

Buster

Whoe hoe, joepie, joepie, bis, bis!!!!

;D

Turfje

Wat fijn Lotte dat je voor je meiden een nieuwe jas kan kopen!!!

Groet, Turfje

lotte

Quote from: Libra on Oct 04, 2012, 06:36 PM
Roept u maar........ ;) ;D
Wat mag het zijn?

Wat heerlijk Lotte dat het allemaal zo goed gelopen is en wat zullen jouw jongedames blij zijn met het vooruitzicht dat ze een nieuwe jas krijgen. ;D ;D

Hier houd ik van!! ;D
Sloten positief nieuws!! ;) ;D ;D

Ik doe het ervoor, tezamen met dat borreltje!! ;)

Heel veel liefs

vodka met sju als het u kan behagen...
eigenlijk is het toch te triest voor woorden, dat iets dat ze zo hard nodig hebben, een winterjas, gewoon een luxe is geworden. Nets als winterlaarzen en de aanverwante artikelen.

Eigenlijk om heel verdrietig van te woorden...  :'(

Maar we gaan gewoon stug door met positief nieuws, en 2013 wordt gewoon ons jaar...

Fijn weekend allemaal!

Libra

Ja, dat is ook zo Lotte!
Het is eigenlijk te triest voor woorden dat leven met schulden zo'n impact heeft.
Al die dingen die een heleboel mensen gewoon klakkeloos zien als "normaal" worden bij ons inderdaad "luxe" en "bijzonder".

Aan de andere kant is het ook weer heel fijn als je in staat bent om het te doen, want er zijn er nog zat die dit niet meer kunnen.
Voor jezelf accepteer je dit (noodgedwongen), maar voor je kinderen is dit natuurlijk een heel ander verhaal.

Dus ja, laten we maar positief blijven.
Het kan nog veel erger!!

:-*

Vlinder307

Lieve Lotte,

Idd moet het normaal zijn om kleding voor je kids te kunnen kopen maar in onze situatie is het een luxe .
Het mooie is dat een ander die een jas koopt dit als heel normaal ziet en wij er een geluksgevoel bij hebben dat extraatje hebben wij dan weer.. ;D

Ik vind je dapper!! Zit in een soortgelijke situatie en het valt niet altijd mee om altijd alleen de kar te moeten trekken...

Nog een paar maandjes te gaan...

Liefs xxx

lotte

nog een paar maandjes ja....
maar op dit moment overheerst het gevoel, dat een paar maandjes heel lang kan duren.   :'(

weer een contract niet verlengd op het werk. De spanning is voelbaar. Niet fijn.

Werk op dit moment tegen de bierkaai. Het ziekteverlof komt steeds dichterbij, en ik wil de boel netjes achter laten. Wellicht te netjes...
Oftewel... ik zit mezelf behoorlijk in de weg... ;D

Libra

Lieve Lotte,

Mag ik je een suggestie geven?
Duik maar heel snel heerlijk de kroeg in hier!
Ik garandeer je dat je met buikpijn, pijn in je kaak en als het even "tegenzit" met een nat zeil weer naar buiten rolt, nadat je heerlijk genoten hebt van de drankjes en overheerlijke hapjes en bitterballen die nooit opraken en steeds weer voorbijkomen!! ;) ;)

Heel veel liefs
:-*

Kaatje

pas wel op, want de dag erna zit je met een kater op het werk, met ontzettende pijn in de buikspieren, maar nog steeds met zo'n grote grijns op je gezicht  ;D ;D ;D

strijdlust

Hee Lotte pas je een beetje op jezelf? Als je je over de kop werkt dan heeft niemand er iets aan! Ik herken veel in jou hoor ook q werk Enzo maar je gezondheid is belangrijker.

Liefs ;D

Hmm schrijft wel lekke weg weer zolang je maar ingelogd bent

lotte

eindelijk tijd voor een update. eindelijk gun ik mezelf even de tijd en de rust om hier weer te schrijven.

er was eigenlijk weinig te melden op het schuldenfront, behalve dat 1 schuldeiser dwars ligt met het tijdelijke voorstel. Maar wat ik niet heb, kan ik ze ook niet doen. En zo simpel is het verhaal
Hoe nu verder ??? Nou ja de brief stond vol fouten en niet correcte dingen, dus ik heb een vriendelijk schrijven terug gedaan... daar zal eind volgende week wel reaktie op komen, en dan kan ik ze het bedrag wel doen.
Geen fijne oplossing, maar het is even niet anders.

De belastingman nog gesproken, die belt me dinsdag terug. Er is iets vreemds aan de hand met het verrekenen van de voorlopige teruggave. Hij gaf aan dat dat te maken had met derden beslag, dus toen gaf ik aan, dat zou betekenen dat ik met jullie al klaar ben, en dat wij koffie kunnen gaan drinken ;D
Antwoord, koffie lekker altijd, maar eerst het verhaal netjes afronden... ;)

Dan nog een mega deal op de markt gedaan voor de beide dametjes, leggings voor een euro per stuk. Beide dames gaan weer kleurig en keurig door het leven ;D

Volgende week nog een weekje buffelen, en dan komt er weer lucht... de datum van de operatie komt steeds dichter bij en het begint nu enigszins op mijn heupen te werken...
Maar het komt allemaal wel goed, en daarna zes hele weken bij tanken... en ik heb me voorgenomen heerlijk te gaan genieten van die tijd ;D ;D