vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

flowerpower

Lieve Lotte ,

Das niet zo fijn wat je te horen gekregen hebt van de rechter!
wat ik enorm bewonder in jou is je doorzettingsvermogen , je blijft maar doorgaan
om komaf te maken met die schulden!
vind dat heel straf! :-)
Je verdient een dikke bos bloemen en een dikke knuffel van ons allen !!
geniet nog van je zondag :)
want morgen is het weer werk(week)
liefs xxx

lotte

Quote from: tuthola on Sep 30, 2012, 08:04 PM
Lieve Lotte,

Als ik het goed begrepen heb blijf je zelf de strijd aangaan met je schulden .....

Zo ja...groot applaus voor jezelf  ;D

Ik heb de schuldeisers aangeschreven, de situatie uitgelegd, maar ik heb nog niets terug gehoord...dus het is gewoon nog ven wachten of ik het in m'n eentje kan en mag blijven doen, of dat ze echt moeilijk gaan doen met zijn allen.

quote author=flowerpower link=topic=45969.msg57119#msg57119 date=1349030380]
Je verdient een dikke bos bloemen en een dikke knuffel van ons allen !!
geniet nog van je zondag :)
want morgen is het weer werk(week)
liefs xxx

[/quote]

zomaar uit het niets komt jouw berichtje ineens knetterhard binnen.... gewoon een bos bloemen in huis hebben.... al zo lang geleden, dat ik mezelf die luxe ontzegt heb.....
vroeger... toen had ik altijd wel 1, 2 bossen bloemen staan. Daar kon ik zo van genieten... en nu? zelfs met mijn verjaardag haal ik niets...  :-[

Morgen begint de week weer... het gaat een pittig weekje worden, dat is nu al bekend... dus lange dagen in het vooruitzicht... maarja... aan het einde van de rit... ook extra... cash...
;)

Waar zijn alle borrels gebleven?  ;D

Jen

ik kreeg het juist door het wrede gedrag van je ex benauwd dat een mens zo kan handelen.
Daarom vindt ik het super dat je ondanks de emotionele schade je toch staande hebt weten te houden

Het wijntje schenk ik nu voor je in Lotte want je verdient hem zeker.

Buster

zomaar uit het niets komt jouw berichtje ineens knetterhard binnen.... gewoon een bos bloemen in huis hebben.... al zo lang geleden, dat ik mezelf die luxe ontzegt heb.....
vroeger... toen had ik altijd wel 1, 2 bossen bloemen staan. Daar kon ik zo van genieten... en nu? zelfs met mijn verjaardag haal ik niets...

Lieve Lotte,

Het is verbazend waar een mens aan kan wennen.
De keerzijde is dat je straks die bossen bloemen nog veel meer gaat waarderen.
Net als al het andere waardevolle wat je eerder niet zag of voor lief nam.
Zelfs voor hen, waaronder ik jou ook mag rekenen, denk ik, die al veel zaken niet voor lief namen.

Hier een bosje, versgeplukt!

lotte

Quote from: Buster on Sep 30, 2012, 11:23 PM
vroeger... toen had ik altijd wel 1, 2 bossen bloemen staan. Daar kon ik zo van genieten... en nu? zelfs met mijn verjaardag haal ik niets...

Lieve Lotte,

Het is verbazend waar een mens aan kan wennen.
De keerzijde is dat je straks die bossen bloemen nog veel meer gaat waarderen.
Net als al het andere waardevolle wat je eerder niet zag of voor lief nam.
Zelfs voor hen, waaronder ik jou ook mag rekenen, denk ik, die al veel zaken niet voor lief namen.

Hier een bosje, versgeplukt!

:-* :-* :-* :-*

dank je wel lieve lieve Buster  ;D

Chrissie

Heel herkenbaar van de bloemen, heb mezelf ook jaren die luxe ontzegt.

Sinds vorig jaar heb ik voor het eerst me er weer op getrakteerd ik was gewoon dolgelukkig en heb ze met dubbel zoveel liefde verzorgt en kon mijn ogen er zowat niet vanaf houden zo trots was ik. Kan je zien hoe je van de simpelste dingen dan dubbel kan genieten!

Je hebt een hele dubbele dikke bos bloemen verdiend je bent een Kanjer Lotte!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Lieve, lieve dame,

Je bent een kanjer!!
Ik maak een hele diepe buiging voor jou!

Als je vanavond uit je werk komt krijg je van mij een heerlijk Kir om de eetlust nog wat verder op te wekken.

Heel veel liefs :-*

lotte

Nou dame,

met 1 kir had ik volledig knock out op de bank gelegen hoor. Het was een heftig dagje op kantoor....
Vroeg weg, laat thuis, vroeg naar bed... met daar tussendoor nog een paar echte puberacties.... ;D ;D ;D ;D

ik begin er naar uit te zien dat ik straks gewoon heerlijk even thuis mag zijn...sttt niet verder vertellen

lotte

zo... kom maar op met de borrel..

de meeste schuldeisers zijn akkoord gegaan met mijn voorstel!  ;D

ik ben me er terdege bewust van dat ik vrij hoog spel gespeeld heb.... maar jezus wat een opluchting aan deze kant van het scherm... :D

Het is dat ik eigenlijk te moe ben om een feestje te bouwen, door de absurd lange dagen die ik op dit moment maak... maar het jubel gevoel zit even heerlijk van binnen.... ;D

De weg is nog lang... heel lang... maar ik zet er vol goede moed mijn schouders weer onder... het komt allemaal wel goed...

tinkelbel

Quote from: lotte on Oct 02, 2012, 07:59 PM
zo... kom maar op met de borrel..

de meeste schuldeisers zijn akkoord gegaan met mijn voorstel!  ;D

ik ben me er terdege bewust van dat ik vrij hoog spel gespeeld heb.... maar jezus wat een opluchting aan deze kant van het scherm... :D

Het is dat ik eigenlijk te moe ben om een feestje te bouwen, door de absurd lange dagen die ik op dit moment maak... maar het jubel gevoel zit even heerlijk van binnen.... ;D

De weg is nog lang... heel lang... maar ik zet er vol goede moed mijn schouders weer onder... het komt allemaal wel goed...

'k heb nog een heerlijk koffielikeurtje koud staan! Zalig :).....geniet van het lome..zalige..bevrijdende jubel gevoel.  ;) Eerlijk is eerlijk..je hebt het verdient ;)

Fijne avond :D

Turfje

Dag Lotte,

Heb niet

Bloem2

Hartstikke super dat men akkoord is Lotte!
Er zal weer een druk van je schouders gevallen zijn.
Als je in overleg blijft en eerlijk blijft is er heel veel mogelijk, dat bliijkt bij jou wel weer.
Ik drink er straks 1 op je  :P ;D

Buster

strijdlust

Wow Super Lotte, dat zal echt een last van je schouders zijn. Wat betreft lange dagen kan ik je de hand schudden. Had het er net met mijn vriendin over als ik niet werk dan ben ik bezig de admini van mijn man op orde te brengen, en bezig met het aflossingen plan dus vermoeid? Geloof wel dat ik snap wat je bedoeld. Zo nu ga ik eerst Sollicitatie brief schrijven geen verwachtingen ofzo, maar functie is wel hier in de stad dus dan hoef ik niet meer te reizen en kan mijn auto zo wi zo weg!

Libra

* Doet een mega dans voor jou en komt aangerend met de flessen en glazen!!* ;D ;D

Wat een fantastisch nieuws!!
Ik ben zo ontzettend blij voor je! :-*
Nu kun je verder en is een deel van de druk eraf!

Heel veel liefs