vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

lotte

ik ben dus echt heel zuinig geweest de afgelopen week...
en vind ik eigenlijk dat ik wel een borreltje verdien  ;D ;D ;D ;D

Libra

;D ;D ;D

You're wish is my command!!! ;) ;D ;D

Wat mag het wezen??

:-*

Buster

Brood bij de AH, 3 voor

lotte

ooh lieve buster en libra, wat zou ik toch zonder jullie moeten... ;D

mag ik op dit tijdstip van de dag een lekker bakkie leut van je ontvangen libra?

dat broden probleem moet ik even uitbesteden.... tegen de tijd dat ik weer thuis ben, zijn de broden uit de aanbieding altijd op...  :-[
En dat slempen, dat doe ik alleen virtueel hoor... ik heb nog geen wijntje, biertje in huis... errug he  ;D

voor de rest heb ik te horen gekregen dat ik deel mag nemen aan het fietsplan, dus.... ik mag van mezelf, voor mezelf een nieuwe fiets uitzoeken...ik ga me komend weekend daar dan toch maar even aan verlekkeren....  ;D

fijne dag allemaal

Libra

Lieve Lotte,

Je krijgt van mij een echte, heerlijke, onvervalste espresso!!! ;D
Heb namelijk van mijn nichtje en neef een espressomaker (zo

lotte

jippie... pruttelpottenkoffie... ;D lekker!!! schenk m'n kopje maar vol...

hier iemand met knallende koppijn... kan er niets aan doen, het zal de stress en de spanning van de afgelopen weken wel zijn....

Ik heb de administratie weer op orde, en trek me nu op aan de volgende cijfertjes...

25-sep   12854
25-okt   12329
25-nov   11144
25-dec   10619

zeker de sprong van oktober naar november... daar word ik echt blij van...

het zijn maar cijfertjes, maar ze tonen wel aan dat er een dalende lijn in zit.
Het geeft hoop, hoe moeilijk sommige momenten ook soms zijn.

fijn weekend allemaal  :D

Buster

Wow Lotte, dat gaat echt goed!!

Op sommige dagen is het ook heel fijn om je eigen draadje nog eens helemaal door te lezen. Dan zie je pas echt waar je vandaan kwam en waar je nu bent.

Super!
In december doen we een dansje ;)

Libra

Jeeejjjjj!!!!!
Geweldig!

Wat een fantastisch dalende lijn zeg!

Ik zeg, ondanks de hoofdpijn, champagne!!! ;D ;D
Na de koffie uiteraard!! ;)

lotte

nog vrijwilligers voor het vouwen van de was, terwijl ik lekker een borreltje ga drinken... ;D

Chrissie

wow geweldig van september naar december even 2232 euro aflossen. Als dat lukt dan gaan we in december een hele grote dans dansen!!!

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

tinkelbel

evt. vrijwilligers voor een grote mand strijkwerk ??? Ben zelf de hele week al snipverkouden en sinds gisteren ga ik de koorts te lijf met ibu. Voel me net een zitzak :(
Maar wil toch wel ff reageren op je cijfertjes Lotte! Geweldig zoals jij dat klaarspeelt, telkens weer! Ik heb werkelijk respect voor hetgeen je doet..met een bepaald bedrag zien rond te komen en uiteindelijk ook nog iets overhouden.
Voor allen trouwens alle respect..met verbazing lees ik verhalen die voorbijkomen. 

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar reageren vind ik af en toe zo moeilijk. Zelf weet ik al niet hoe we eruit moeten komen, hoe kan ik dan een ander helpen????? Ik word zelfs verdrietig van sommige situate die ik lees :'( Maar als ik het bovenstaande van Lotte lees dan geeft mij dat zelfs hoop! Hoe vreemd is de psyche van de mens ???

Fijne zaterdagavond allen :D

Buster

Lieve Tinkerbel,

Precies wat je nu doet is iemand helpen.
Lezen, meeleven met het behaalde, het zorgt ervoor dat een mens zich gehoord voelt.
En vertellen dat het je inspireert en hoop geeft is onbetaalbaar.

En al schrijf je het niet maar voel je het wel, dan is dat ook goed.
Onze realiteit waar we in leven is al hard genoeg, dan zijn dit soort lichtpuntjes een groot goed.

Hou vol, en beterschap!

Oja, met de strijk kan ik je helaas niet helpen.
Ik strijk al jaren niet meer, wij lopen gewoon de kreukels eruit.
;D

tinkelbel

Strijkvrije kleding is een oplossing ;D

Maar wat ik schreef over het verdrietig zijn meen ik echt hoor! Een klein voorbeeldje; onlangs heb ik het abonnement van de PC Loterij opgezegd en voor dat bedrag kreeg mijn zoon een abonnement op zijn mobiel. Op dat moment (van opzegging) denk ik dan van; Tja, nu wordt de kans op een miljoentje heel klein en kan ik de dames van het forum helemaal niet meer helpen :(  Ik bedoel maar....'k kan het niet goed loslaten!!

Ook zoiets; deze week las ik dat Tuthola graag leest en laat ik nu net behoorlijk veel (vind ikzelf) boeken hebben. 't Is ook mijn hobby!  In mijn gedachten ben ik dan al aan het regelen hoe zij een aantal boeken kan krijgen.

Ik ben wel benieuwd hoe jullie hier mee omgaan want laten we eerlijk zijn; elk huisje heeft zijn kruisje en dan gaat het vast niet alleen om geldzorgen.
Kunnen jullie de zorgen van de ander loslaten ???

Buster

Soms wel, en soms niet.
Er zijn situaties dan kun je niet anders dan iemand een virtuele knuffel aan bieden, maar vergis je er niet in, die tellen, echt. Maar de werkelijkheid blijft dat hoeveel we ook delen met elkaar, je staat zelf met je situatie op en gaat ermee naar bed.

De dingen die je kan doen, doe je.
Het lezen, reageren, je verplaatsen in een ander, het niet oordelen en het komen met idee

lotte

Quote from: lotte on Sep 22, 2012, 12:07 PM

Ik heb de administratie weer op orde, en trek me nu op aan de volgende cijfertjes...

25-sep   12854
25-okt   12329
25-nov   11144
25-dec   10619

die administratie heb ik dus helemaal niet op orde....  ;D ;D ;D ;D
ik was de extra aflossing in december vergeten in mindering te brengen.
Ik verzin het niet, maar de schuld bedraagt op eerste kerstdag 9.999 euro  ;) ;D :D ;D