vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

Libra

*Trekt haar dansschoenen aan en kijkt al helemaal uit naar dit feestje*!! ;D

Heerlijk nieuws Lotte!!

Graag nog veel meer van dit soort berichten!! :D

*Haalt alvast de fles Mo

tuthola

Gefeliciteerd Lotte ik begrijp eruit dat je na dat termijn van de blauwe club af bent....
Om in jullie taal te spreken...dat scheelt een slok op een borrel  :D

Bloem2

Oh Lotte wat fijn. Nu gaan we de dagen voor je tellen!
En dan elke dag een glaasje om die dag weer te vieren *hik*  ;D

lotte

Lotte durft niet blij te zijn, heeft een onrust in haar lijf van heb ik jou daar.... telt de dagen tot 25 september, dan komt er een uitspraak van de rechtbank...
6800 euro er bij op, of rustig verder gaan in dit tempo

Wanneer je al zoveel tikken gehad hebt, durf je haast niet meer te hopen op iets positiefs... nu dus ook niet.
Het wordt tijd dat de spreadsheets bijgewerkt moeten worden, maar ik ben gewoon zo moe, dat ik me er maar niet toe kan zetten.

Dus kom maar op met die borrel, wellicht levert het wel een behoorlijke dosis van moed en inspiratie op... :-*

Kaatje

ik kan het wel begrijpen hoor Lotte dat je niet durft blij te zijn. We gaa n samen met je de dagen aftellen en we duimen dat je de 25e een hele grote dans gaat maken :) :)

en ik lust ook wel een borrel :)

Vlinder307

Quote from: kaatje on Sep 17, 2012, 07:05 PM

Kaatje foei!! Jij mag geen borrel jij krijgt nu een glas verse sinaasappelsap (net voor je uitgeperst)  ;D

Lotte dat worden spannende dagen idd kan mij voorstellen dat je er mee bezig bent hopelijk kan je het een beetje loslaten want met al het gepieker zal de uitspraak niet veranderen positief of negatief.
Lukt het nog een beetje om met je krappe budget rond te komen?

Deze week kook ik een keer heerlijk voor je  :P

Pas op de plaats je krijgt veel voor je kiezen op dit moment!!

Liefs en knuff Vlinder..

Kaatje

dan een glas versgeperste sinaasappelsap met een bolletje vanille ijs erin en een toef slagroom er boven op. Mjammie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Net zo lekker als een borrel :) :)

Vlinder307

Das weer niet goed voor je maag Kaatje... :(
Je krijgt er een half banaantje in met 2 geperste paracetamols en dit is mijn uitspraak hier moet je het vanavond mee doen. :D

Kaatje

hmmmm dat is nou jammer :( :( maar ik heb al chocola op :)

lotte

stelletje drankorgels ;D ;D ;D
een beetje aan de slemp, wanneer ik er niet bij ben... het moet echt niet gekker worden hier...
;D ;D ;D

Vroeg naar bed, en er vroeg weer uit, maar al met al, voel ik me wel iets beter... geestelijk dan, lichamelijk blijf ik gewoon moe. Maar dat laatste maandje red ik ook nog wel, en krijg daarna alle tijd om bij te tanken. Dus niet mekkeren, kiesjes op elkaar, en doorgaan.

Vanavond ga ik de spreadsheets weer bijwerken, en dan weet ik de stand per 1 oktober. Ben benieuwd. Al weet ik nu al, dat de stand vanaf 1 november, 1 december veel sneller naar beneden zullen gaan. Ben benieuwd.

Fijne dag allemaal, en mocht ik tussendoor tijd hebben, dan zullen je me nog wel ergens zwervend ontdekken.

Libra

Quote from: tuthola on Sep 17, 2012, 04:11 PM
Om in jullie taal te spreken...dat scheelt een slok op een borrel  :D

Quote from: Bloem2 on Sep 17, 2012, 04:34 PM
En dan elke dag een glaasje om die dag weer te vieren *hik*  ;D

Quote from: lotte on Sep 17, 2012, 06:44 PM
Dus kom maar op met die borrel, wellicht levert het wel een behoorlijke dosis van moed en inspiratie op... :-*

Quote from: Vlinder307 on Sep 17, 2012, 08:08 PM
Quote from: kaatje on Sep 17, 2012, 07:05 PM

Kaatje foei!! Jij mag geen borrel jij krijgt nu een glas verse sinaasappelsap (net voor je uitgeperst)  ;D

Nou Vlinder, een goeie grog met een flinke scheut cognac doet wonderen hoor!!! ;) ;D ;D

Quote from: lotte on Sep 18, 2012, 06:34 AM
stelletje drankorgels ;D ;D ;D
een beetje aan de slemp, wanneer ik er niet bij ben... het moet echt niet gekker worden hier...
;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D I rest my case!!!! ;) :D ;D
Oftewel Lotte, eigen schuld, dikke bult!!! ;D ;D ;D
Wat moeten al die "keurige" schuldeisers en aanverwante "artikelen" wel niet van ons denken als ze hier meelezen op het forum........ ::) ;D ;D

Ik blijf niet alleen duimen voor je, maar ook geloven en vertrouwen op een goede afloop!!
Je hebt een hele sterke zaak!

Komt goed schatje!!! ;)

Heel veel liefs en een dikke knuffel! :-*

lotte

laat die dikke bult alsjeblieft maar zitten... ;D

ik vind het eigenlijk een hele opluchting, dat we hier ook erg kunnen lachen met zijn allen, ondanks dat de meesten van ons, geen beste nachtrust kennen.  ;)

Ik hoop dat die gasten hier allemaal lezen, waar jij op doelt Libra, en dat ze inzien, dat wij, afgezien van een dossiernummer,een bkr codering of clientnummer, ook echte mensen zijn, met hersens uitgerust, en dat we allemaal, stuk voor stuk ook gevoel in ons lijf hebben.
Dat ze beseffen hoe zwaar het is om schulden te hebben,  en dat wij, om het sociale isolement toch iets terug te brengen, hier maar virtueel aan de slemp zitten, in plaats van een echt avondje uit.

Ik hoop werkelijk dat iedereen die hier anoniem mee leest, een klein beetje inziet, dat het onstaan van schulden niet altijd toe te wijzen valt aan buitensporig gedrag. Dat die kunnen ontstaan door vele factoren.... en dat er hier ook genoeg posters schrijven, die buiten hun schuld om in de schulden zijn gekomen.
En  misschien is de belangrijkste nog wel, laten we hopen, dat er van ons schrijven hier, ook een waarschuwende/signalerende functie uit gaat... niemand is beschermd tegen schulden. Ze zijn zo ontstaan, zeker in de huidige economische situatie.... :'(

Bovenstaande is natuurlijk mijn persoonlijke visie op het geheel, dus voel je vrij om tegengas te geven, of om jouw visie hier te delen...ik ga het gesprek graag aan, maar dan natuurlijk wel onder het genot, van ... hoe kan het ook anders, een virtuele borrel.... ;D ;D

Bloem2

Lotte,

Je slaat de spijker precies op zijn kop. Ik sluit me (nog nuchter) bij jouw woorden aan!

Vlinder307

Quote from: lotte on Sep 18, 2012, 08:41 PM

Ik hoop werkelijk dat iedereen die hier anoniem mee leest, een klein beetje inziet, dat het onstaan van schulden niet altijd toe te wijzen valt aan buitensporig gedrag. Dat die kunnen ontstaan door vele factoren.... en dat er hier ook genoeg posters schrijven, die buiten hun schuld om in de schulden zijn gekomen.

En ja alhoewel er voor mijzelf zeker factoren zijn die hebben meegewerkt aan mijn schuldenpositie voel ik mijzelf nog altijd schuldig tav deze situatie met name tegen over de kinderen..
Ik denk nog steeds "ik had destijds ook wel met minder kunnen doen" maar goed at zie ik nu pas helaas...

Lukt het om verder met je krappe budget rond te komen Lotte??

Liefs Vlinder ...

lotte

daar hoef je je echt niet schuldig om te voelen.
Ook ik heb een tijd gehad, dat alles kon, dat niets te gek was.
Nu is dat niet meer zo... ook goed. Rijkdom is maar relatief.... ;)

Ik heb nog 30 euro in de knip voor het eten. Gaat dat lukken? zekers....
daar moeten nog 4 warme maaltijden van gemaakt worden.
Ik zou haast schrijven, dat is geen probleem, appeltje-eitje, en nog een paar van die kreten... maar dat doe ik niet... want het is wel een uitdaging.

Op het lijstje van dit weekend staan dan ook.... groenteboer... mijn wekelijkse baal groente en fruit halen. Budget daarvoor max 5 euro.
2 broden halen... nog even kijken of die ergens in de aanbieding zijn... ;)
Een fles ranja
Een pak yoghurt
Een pak vla
Een klein zakje hopjes   ;) ;D

Nieuwe aardappelen en een tray eieren brengt een vriend mee, samen met een mega zak kattebrokjes en kattengrit en als klapper..... wc papier  ;D ;D ;D ;D ;D ;D(ik mocht kiezen, een bos bloemen of praktische grote volumeachtige zaken)

Vervolgens maar even kijken, aan de hand van wat ik van de groenteboer krijg, wat voor vlees/vis ik er bij doe.

Je zult zien dat ik nog geld overhou... en dat ik daardoor de meisjes zelfs nog een zak chips voor het weekend kan doen.

Als extraatje dit weekend, ga ik zelf soesjes maken met de meiden. Makkelijk receptjes, eigenlijk altijd wel spul voor in huis en oooo zo lekker... ;D