vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

Libra

Hahahahaha.......
Iemand zoals ik, die een aannemer "from hell" heeft gehad!!! ;)

lotte

doe me maar z'n nummer dan zoek ik hem wel even op met zaag en hamer...
werkelijk waar,  wie dat uitgevonden heeft, en het ook nog leuk vindt!!!!! (sorry voor alle klussende mannen op dit forum hoor) maar ik moet even mijn frustraties uiten over het klussen...
Maar goed, gordijnrails hangt, schilderijtjes aan de muur, de wc pot heeft weer zijn schroef weer terug en wiebelt niet meer.
Ramen zijn gelapt.... wasmachine staat aan, wat moet ik nu nog echt doen vandaag? ;D

Chrissie

Op de bank zitten een boekje lezen glaasje water erbij even heerlijk pauzeren.  ;D ;D
Het is nog wel de bedoeling dat als het even kan we samen tegelijk die eindstreep in 2014 bereiken in goede gezondheid wel te verstaan. Ik wil heel graag die vreugdedans samen met jou maken en natuurlijk met de andere forumbewoners ;)

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

gewoon

Ha ha wel ik klus dus he, en met veel plezier.

En ben geen aanemer from hell dus, zal het mij te pokke vervelen zijn, als ik later op een wolkje drijf met mijn spijkers en zaag.

Wie heeft dat nu uitgevonden is vreselijk .

Gewoon

Dick

Er komt een moment dat iedereen schuldenvrij is. Misschien moeten wij over een aantal jaren een schuldenvrij feest organiseren. Iedereen komt in een vermomming.....
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

lotte

en dan mag ik zeker als bob de bouwer komen?
;D

fijne dag allemaal

Buster

Hahaha, nee joh, iedereen komt als zijn Avatar.

Mar zonder gekheid, zo'n gek idee is het niet.
Iets om naar uit te kijken (en extra motivatie)

Chrissie

Lijkt me heel leuk en inderdaad Buster het is weer iets om naar uit te kijken. ;) ( geweldige motivatie)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Dat zou ik zeker ook heel leuk vinden!!

Maar als mijn Avatar....pfff.....dat wordt een zware klus om als "manshoge" weegschaal te verschijnen ;D ;D ;D

Buster

Ach, je hebt nog wel even om een nieuwe te verzinnen hahaha.

Behalve Jan, die moet op de proppen komen met een machine geweer,...
(voor het geval er een invasie komt van deurwaarders hahahaha)

gewoon

wel nee, als je op je wolkje drijf komt er echt geen deurwaarder langs ben dan toch echt aardig uit de schulden.

Nee deurwaarders zitten ergens anders in een prullebak en hoe zij ook scheppen ze krijgen hem maar niet leeg. ;D ;D

For Ever

Gewoon

lotte

goedemorgen allemaal,
om dan maar meteen met de deur in huis te vallen...

we moeten we dus even inzichtelijk krijgen, wie wanneer globaal uit de schulden is, en wat het beste moment is om zo'n feestje te vieren....
En waar we dit super feest gaan vieren... ;D

Lotte zit heerlijk met een kop koffie op de bank, de happy family is hier, eindelijk weer compleet  :D

En al heb ik een aantal administratieve rotklussen liggen, het heerlijke weekend gevoel overheerst (nog dit moment... ;D)

Kaatje

Ik kijk al uit nar het superfeest  ;D

Geniet van je weekend, zeker nu de familie weer compleet is. En die administratieve rotklussen kun best een dagje wachten :) Geniet van het weekend!

Buster

Hahaha, grapjas,....

Nee, na talloze voorspellingen en schema's die keer na keer in de soep lopen doe ik geen voorspellingen meer.
Voor het einde van het jaar zouden we onder de

lotte

heel vervelend ja... feestjes vieren.... ;D

maareh dame, wat doe jij hier nog, moet jij niet liggen/zitten/staan te puffen?  ;)

Voorstel van datum, voor een eventuele meeting, ik zeg eind mei/juni 2013/2014...
in het geval van 2013 maken we er gewoon een feestje van met het thema... "we zijn er bijna, we zijn er bijna... "
in 2014... tja, dan mogen chrissie en ik echt feesten... "we hebben het gehaald, we hebben het gehaald... "zoiets?

Klusjes kunnen helaas niet wachten. Belastingdienst wil nog wat toelichting op de kinderopvangkosten.... enne, klusje 2, tja... weer een weerwoord schrijven voor een rechtzaak... tegenwoordig doe ik er uitspraken van gelijksoortige zaken maar meteen bij. Weet de rechter meteen hoe en wat.
Leg ik het enkel nog voor aan mijn advocaat ter goedkeuring, en handel het zelf af.... het moet echt niet gekker worden  ;D

Ben ik het zat? Ja, volmondig, ben het zat...  :'(