vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

flowerpower

lotte een dikke pluim voor je! ik kijk echt naar je op :-)
van zoveel schuld al zoveel afgelost chapeau!
van welk jaar ben je al bezig met aflossen??
liefs

Libra

Truttig.... ??? ;D ;D ;D

Nee hoor Lotte, verre van!!!
Het valt gewoon niet mee om altijd overal alleen voor te staan.
Maar ook hier ga je uitkomen hoor!

Als je in staat bent om te doen wat jij de afgelopen jaren hebt gedaan, heb je dus wel voor hetere vuren gestaan en kijk eens wat je bereikt hebt!!!

Heel veel liefs

lotte

Ik ben in november 2009 begonnen met aflossen.. dus ben nu bijna 3 jaar onderweg.
En nu nog een goed anderhalf jaar. ik zal dus 4,5 jaar doen over het aflossen van de hele ellende.

Het moeilijke Vlinder is, dat deze schulden mij helaas nog steeds dwingen om het verleden met meneer pipo de clown onder ogen te blijven zien. En dat wil ik eigenlijk niet meer.... ik wil weer leven... en eigenlijk de hele ellende achter me laten...

In dat opzicht heb ik een hele belangrijke stap ondernomen... ik heb me ingeschreven als woningzoekende in een andere woonplaats....

Het idee is om de plek waar ik nu woon, aan mijn oudste dochter te laten. Eventueel met een huisgenoot. 

In alle anonimiteit weer een nieuw leven opbouwen...  ;)

Super truttig Libra, super truttig ;D ;D ;D ;D ;D ;D

lotte

het is officieel... de blauwe klup krijgt nog maar 947 euro van me!

Het geeft me toch wel een klein beetje overwinningsgevoel...  ;D

Bloem2

Tjoeketjoeketjoeke, bij jou loopt dat treintje ook lekker..
:D

lotte

Als een intercity bloem  en voorlopig nog op tijd ook  ;D  ;D ;D

Buster

Wauw, gefeliciteerd!

Turfje

Geweldig Lotte!! :)

lotte

Zo, even een kleine update maar weer, alle betalingen zijn de deur weer uit, het wordt een ongelofelijk zware maand, tot het salaris van september.
Dusdanig, dat ik er nu eigenlijk al nachten wakker van lig.

Het wordt een heftige tijd, maar ook deze maand gaan we gewoon weer redden hoor... vandaag ga ik, met de auto van de buurvrouw, alle grote maandelijkse boodschappen halen, zodat ik in iedergeval de hele maand vooruit kan.

Naast de reiskosten is mijn weekbudget deze maand een kleine 65 euro per week, en daar moet de overblijfstrippenkaart van de jongste nog vanaf.

Zielig? Nee..
Wanhopig? Nee...
Eerder een gevoel van totale moedeloosheid, en onmacht. Op een of andere manier lukt het me maar niet, om genoeg reserve te hebben om ieder jaar die maand augustus financieel op te vangen. En daar baal ik van  :-\

En dan nog al het andere.. het is officieel, vanaf 20 oktober zit ik 6 weken thuis. Operatie wordt ingepland voor de week van 22-28 oktober.
In mijn hoofd loop ik dus alles al te plannen, en ben als het ware in gedachte al aan het hamsteren  ;D, zodat alles op rolletjes kan lopen, wanneer ik er even niet ben.

Turfje

Lotte ik hoop dat je er goed doorheen komt deze maand ondanks dat het zwaar is!
Dat je er moedeloos van wordt kan ik me voorstellen hoor.
Sterkte en succes!

lotte

als er geen verrassingen in mijn brievenbus vallen, zal het allemaal weer moeten lukken... maar dat eeuwige gepuzzel...gecijfer, en geschuif... ieuwwwwwwww

Libra

lieve Lotte, het is allemaal heel herkenbaar hoor!
Maar ook je vechtlust en veerkracht! Die heb je tenslotte al jaren laten zien.

Fijn is misschien niet het goede woord, maar fijn dat je operatie nu ingepland is.
Om deze strijd vol te kunnen houden en alle problemen het hoofd te kunnen bieden is het noodzakelijk dat je een goede gezondheid hebt.
Ik hoop dan ook van harte voor je dat het allemaal goed gaat en je hier weer fantastisch uit te voorschijn komt.
Jouw vechtlust kennende gaat dit zeker lukken!!

Heel veel sterkte en succes nog even deze maand! :-*
Heel veel liefs

lotte

dank je wel lieverd, je sleept me er vandaag helemaal door....  ;D

Libra

Graag gedaan!!! :-*

lotte

en ondertussen hannest Lotte vrolijk verder met hamer spijkers, pluggen en schroeven...
wat een gedoe altijd weer... klussen.... wie dat uitgevonden heeft... ;D