vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

tuthola

Ik kijk elke avond het Nieuws en gebruik dan ook steeds de woorden in mijn hoofd...zo slecht heb ik het nog niet dus niet sippen en gewoon weer doorgaan, het werkt niet altijd maar de meeste dagen wel dus ik blijf het Nieuws kijken :D.

Geweldig dat je familie meebetaald voor je dochter toch weer hoop kopzorgen minder die op een ander stapeltje kunnen  :D

lotte

nog 3 termijnen, 3 termijnen.... en dan...
bye bye blauwe klup....
ik hou me er aan vast, net als dat alles beter wordt, en er mensen zijn die het nog veel moeilijker hebben dan ik....

;)

Libra

Heerlijk vooruitzicht Lotte!!
Nu kun je gaan aftellen en.....over 3 maanden er weer eentje doorstrepen.
En me dunkt, deze keer niet een kleintje, maar een mooie grote!!!!  :)

Hou nog even vol, je doet het fantastisch!!!!! 8)

lotte

Hier in huize lotte is het rustig, waarschijnlijk stilte voor de storm  ;D

Stand van de schulden op dit moment is 13905 bij divese schuldeisers, en nog 1500 euro bij de belastingdienst.
Als alles volgens plan gaat, start ik 2013 met iets meer dan 10.000 euro schuld, en gaan we dus in no time, richting schulden vrij.

Soms gebeuren er kleine wondertjes, zo ook bij mij.
Van de week kreeg ik een bijschrijving van mijn vader, voor het olijke trio stond er bij, met een bedrag van 250 euro!.
Ik heb de goede man gebeld, bedankt en gevraagd waar ik dit aan te danken had.
Zijn commentaar was heel droog, jij werkt zo hard en doet zo je best om alles zelf te doen en ik heb zo veel, dat je dit voortaan iedere maand gaat krijgen.
Wow... ik ben er nog stil van...
Wie goed doet, goed ontmoet?  :D

En dan de oudste jongedame gisteren... helemaal in de gloria met haar eerste echte verdiende salaris! Ja mam, van werken word je wel moe, maar dit is ook wel heel fijn...  ;D ;D
In iedergeval in rap tempo leert ze nu, dat een sociaal leven, en werken niet altijd makkelijk te combineren is, maar ook, dat je heel wat uren moet werken, om je zelf iets extra's te kunnen doen.

Komede maand, een dure maand, met veel extra kosten... ik lig er net nog niet wakker van, maar het komt toch wel erg dicht in de buurt....

Fijne zondag

Turfje

Wat geweldig van je vader dat hij jullie elke maand 250 schenkt!
Heb je weer wat ruimte. Alhoewel je dat komende maand ook hard nodig hebt dan
als het 'n dure maand is voor je.

Libra

Lieve Lotte, wat heerlijk om te lezen en wat lief van je vader!!!

En ja, wie goed doet, goed ontmoet!!!

Sterkte met de komende maand, maar let op mijn woorden...die maand daarna zeg je met een hele diepe zucht "zo, dat hebben we ook weer overleefd"! ;)

Geweldig h

lotte

dat doe ik iedere keer wanneer het salaris gestort wordt, en alles meteen betaalt is, een hele diepe zucht.... zo eentje van
dat hebben we weer gehad...

dus Libra, Lotte kan heel goed zuchten.. ;D en jij zucht waarschijnlijk net zo goed.... :D

Libra

lotte

@ Libra,

ik ben enorm visueel ingesteld, dus picture this,
jij en ik zuchtend, en dan die kerel uit de AH reclame, in zijn trainingspak, met zweetbandjes, staand voor de schappen...

1,2,3 .... zucht....
links, 2,3 zucht....

en strek, 2,3,4, zucht......

:-D

Vooropleiding van de jongedame betaald... 650 euro..... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuchhhhhhhhhhhhhhhht  ;D

Libra

Hahahahahaha.......dat heb ik ook.
"Zie" ook meteen dingen voor me.

Picture this:
Libra gaat uit op boodschappen onderzoek voor het forum, geen traningspak, geen zweetbandjes en zeker niet gehonoreerd zoals de AH  supermarktmanager, staand voor de schappen.............

en naar beneden...zucht....
naar de alleronderste schap....zucht.....
op de knie

Buster

whahahahahahahahahahaha!!!!!!!!

Picture this; wat Libra doet maar dan met een 8 maanden toeter en een kind met krentenbol uitgesmeerd tot over zijn voorhoofd in de buggy,....

En OF ze keken,..

Libra

Hahahahahahaha

DIT zijn dus de krenten in de pap ;D ;D ;D ;D

Het boodschappen onderzoek heeft dus meer opgeleverd dan alleen de goedkoopste producten.
Gratis buikpijn erbij van het lachen!!!! ;D

P.S. Lotte, sorry voor het "vervuilen" ;) van jouw topic. ::)

lotte

vervuilen?  ::)

ik zie het eerder als opfleuren...  ;D ;D

die avatar van buster, en dan dat verhaal erbij... staat garant voor een hele grote glimlach hier...  ;D

Buster

Whahaha, ja en dan te bedenken dat we van de hardheid en de anonimiteit van het Rotterdamse zijn verhuisd naar het platteland, waar iedereen elkaar kent en niemand het in zijn hoofd haalt om buiten de pas te lopen,.. ow ow,.. die kinderen van ons die gaan zich nog schamen voor hun ouders hahahaha. Nou ja, als ze te erg vinden verhuizen ze maar lekker naar,.. juist, Rotterdam

lotte

dat schamen voor hun ouders komt toch wel hoor....  ;D ;D ;D
is gewoon een fase...  ;)