vrij zijn

Started by lotte, Mar 01, 2012, 08:22 PM

Previous topic - Next topic

tuthola

Alle reden om trots op jezelf te zijn, alleen zuur dat een paar jaar van je leven beheerst.
Een harde les maar het zal je never nooit meer gebeuren bij een andere pipo die ooit weer in
je leven komt  ;)

lotte

als er ooit weer een man in mijn leven zou mogen komen... dan hoop ik niet dat het wederom een pipo is... ;D ;D ;D ;D

bijna weekend, ben helemaal gaar, dit was een heftig weekje.... understatement van de eeuw... ;)

peter

Eens ontmoet je de ware, misschien is Klukkluk een betere optie dan pipo. Maar voorlopig ben je bezig om de ellende die deze pipo heeft veroorzaakt op te lossen. En die pipo is zich van geen kwaad bewust.
Peter
Administrator Forum

Libra

Jeetje Lotte, fantastisch gedaan! Je mag supertrots op jezelf zijn!!!

Geniet nu maar lekker van het weekend en jouw meiden.
En die pipo......die is geen energie waard! Probeer het te zien als een "mooie" levenservaring die jou helemaal terug heeft gebracht in jouw eigen kracht.

Jij bent, net als ieder ander, alleen maar het beste waard!
En dat laatste stuk schuld, zoals je zelf al zei, dat komt helemaal goed daar ben ik van overtuigd!
Met de hulp en nog belangrijker, de steun van je moeder, zul je je hier ook doorheen slaan en daarna ligt de wereld weer voor je open.
Al dan niet met een andere man, maar dan wel eentje die jou helemaal waard is!

Heel fijn weekend!

lotte

@ Peter, Klukkluk  ;D ;D ;D  Geniaal, zie het helemaal voor,
inclusief pipowagen...

lotte

zo, ben er een tijdje niet geweest, kon het eigenlijk allemaal niet aan.
Heb me er ook aardig voor afgesloten, en godzijdank bleef mijn brievenbus leeg... tot vandaag..
en wat voor een post, lotte heeft het hoger beroep tegen een energie leverancier gewonnen! 5700 euro zo ineens verdwenen van haar schuld.
Energieleverancier nummer 2 had zich een paar weken terug reeds gemeld, maar dankzij een hele lieve bloemige buddy, om haar maar even zo te noemen, heb ik me van hen heel snel kunnen ontdoen, door ze te melden dat a) de vordering verjaard is, en b) dat ik graag het contract wilde zien dat ik ondertekent zou hebben.
Yes, ik heb een heleboel bijgeleerd in die paar maanden dat ik hier schrijf.

En zo wordt het traject steeds zuurder eigenlijk om het toch nog in te gaan.
Ineens is er nog maar 18 mille schuld (op dit moment), en als je dan rekent dat lotte op jaar basis 7200 euro aflost door middel van haar salaris, en nog eens bijna 7200 euro door middel van haar voorlopige teruggave, begint ik me toch af te vragen, of ik het traject wel in moet, of... toch nog maar mijn kiezen op elkaar moet zetten, nog een jaar of ander half moet doorbuffelen...
maar wel de vrijheid blijven houden over mijn eigen uitgaves... wat is wijsheid...

Buster

Allereerst super gefeliciteerd met de uitkomst, wat een geweldig nieuws!!!!!
Er word druk gedanst! ;)

Wat je gaat kiezen zal heel persoonlijk zijn, hou vooral een slag om de arm wat betreft buffer en kinken in de kabels waardoor een tijdsschema zomaar langer kan gaan duren.
Veel succes met kiezen enne,.. wat fijn om je weer eens te lezen!

tuthola

Zooo Lotte gefeliciteerd met dit mooie bericht  ;D
Je zal inderdaad zelf de voor en nadelen van een trajekt moeten bekijken, sterkte in deze keuze.

Turfje

Hallo Lotte,

Heb je hele verhaal net gelezen en heb bewondering voor hoe jij hier mee omgaat!

En nu lees ik dat je de rechtszaak gewonnen hebt:
Proficiat met je overwinning , super dat dat bedrag van de schuld af is!
Dat geeft weer moed om door te gaan met alles.
Sterkte en succes.

Groet, Turfje

lotte

Quote from: Buster on Jun 27, 2012, 08:11 PM
Veel succes met kiezen enne,.. wat fijn om je weer eens te lezen!

@Buster, mijn oprechte excuses dame,  ;D het was absoluut niet mijn bedoeling om u te verwaarlozen,  ;) ik heb nog nergens (bij)gelezen, maar hoe is het met u? En de baby-(to-be)?

peter

Dit is goed nieuws!!! Als je maar een beetje goed onderbouwd tegengas geeft, kun je schulden aardig omlaag brengen. Ik hoop dat je een goede keuze straks kan maken!
Peter
Administrator Forum

lotte

ik heb op dit moment geen idee wat wijsheid is.
Je zou toch denken, dat op basis van de verjaartijd, ik nu de meeste grappen zou kunnen afschrijven, wanneer ze zich nu nog melden.
Dat zou betekenen, dat er nu toch eigenlijk niets nieuws meer bij kan komen.

Op basis van mijn inkomen, zou ik er met de bank wel moeten kunnen uitkomen op eigen krachten, en wellicht moet ik dat eerst maar proberen voordat mijn moeder haar hypotheek verhoogt.

Ik heb in iedergeval mijn hele dossier klaar liggen, inclusief de bevindingen van de belastingdienst etc etc. Ik kan dus aantonen dat ik echt ongelofelijk hard mijn best heb gedaan om alles af te betalen.
Dus dat zit wel goed.
Het heikele punt blijft natuurlijk, hoe gaat de bank om met al die codes achter mijn naam  :o als ze al zover kunneen tellen...
Ik heb in iedergeval een voorstel klaar liggen, waarvan ik hoop dat de bank het ook wel ziet zitten...   ;) het is nog even spannend, maar hier kom ik dan maandag op terug

peter

Lotte, sterkte en ik hoop dat je maandag goed nieuws brengt.
Peter
Administrator Forum

lotte

dat hoop ik ook Peter.
Ik heb 3 scenario's klaarliggen, waarvan ik hoop dat hij voor scenario 3 gaat vallen.
En dat is er eentje van Lotte op eigen kracht. Maar ik hoop dat mijn voorstel voor hun in iedergeval een win-situatie oplevert en dat ze daar toch wel gevoelig voor zijn.

wordt vervolgd op maandag middag, de afspraak staat voor 9.15 gepland... I keep my fingers crossed....

lotte

gesloopt... dat ben ik... op dit moment dan.
ik zie zo op tegen morgen, dat het gewoon te akelig voor woorden is.

ik zou er haast spontaan weer van gaan roken... :-[, zo beroert op dit moment.

de cijfers komen mijn neus uit, meer dan, maar alles moet maar gewoon doorgaan, en dat kost me heel veel moeite op dit moment.

Maar natuurlijk zijn er ook lichtpuntjes, de oudste is over, zonder herkansingen (is toch niet nodig mam, ben zo al over) naar havo 5. Over een week wordt ze 16, of ze toch een heel klein feestje kon krijgen vroeg ze me, in plaats van een kadootje.

Nou moeders heeft dus alles nog maar een keertje omgerekend, doorgerekend, en dus besloten dat met wat kinderbijslag, mevrouw toch haar feestje kan hebben...

was het almaar vast morgen, en dat ik wist waar ik aan toe ben...  :'(