Lucht

Started by Boeddha, Feb 25, 2012, 11:36 AM

Previous topic - Next topic

Boeddha

contact gehad met de BD en hoe ik ook lulde als Brugman, man was totaal niet meewerkend. Vrijdag moeten alle papieren binnen zijn en dan gaan ze over tot loonbeslag.
Man had het over 1050 euro wat ik zelf mag houden en de rest zal naar de BD gaan.
Als dat echt doorgaat dan hou ik na aftrek van mijn vaste lasten 124 euro per maand over om van te leven.
Daar moet ik ook mijn autokosten van betalen want een auto is een harde eis van mijn werkgever.

124 euro met 3 personen en de auto, tja dan houdt het op voor mij.

Ik heb nog 1 mogelijkheid, dat is een brief die opgesteld is door 2 waanzinnige vrouwen hier op het forum! Mijn dank kan ik niet uitdrukken in woorden (ook niet in geld, wat ik toch niet heb  ;D) hun steun helpt mij om op de been te blijven!

wordt vervolgd!
Be strong, have faith!

Knibbel

Jeetje Boeddha, weet even niets zinnigs te zeggen. Ik had zo voor je gehoopt dat het goed ging komen bij de belastingdienst.

Ik duim nog harder voor je dat die brief van die twee waanzinnige vrouwen (ze zijn inderdaad echt twee waanzinnige kanjers) wel resultaat zal hebben, want 124 euro per maand voor 3 personen om van te leven is gewoon niet te doen.

Veel sterkte lieve Boeddha en hopelijk deze keer succes!!!

Hou vol en veel liefs....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Boeddha

6 weken verder en ik heb keihard gewerkt.
het vooruitzicht op een loonbeslag heeft mij doen bewegen en hoe!

ik heb contact gezocht met een belastingdeskundige en die heeft al mijn papieren meegenomen, contact met de BD gezocht en uitstel gevraagd tot 13-7. die heeft hij gekregen, heeft al mijn aangiften van de laatste 5 jaar onderzocht en allrs opnieuw ingediend!

en met resultaat...en wat voor resultaat  8)

Er blijft nu een bedrag over die in te lossen valt met mijn VT de aankomende 3 jaar!
Plus ik ben er nog niet, vanwege aanpassingen gaan ook mijn toeslagen wijzigen van 5 jaar! had ik bv in 2011 geen recht op huurtoeslag met de nieuwe berekeningen opeens wel. En dat is maar 1 jaar.

inmiddels ook goede regelingen kunnen treffen met andere schuldeisers.

Het zonnetje begint langzaam door te breken en begin ik mijn toekomst positief in te zien.

Be strong, have faith!

Knibbel

Super, zo zie je maar dat keihard werken zich loont. En dat het zonnetje voor jou mag uitgroeien tot een geweldige grote zon!!! Het is je zo gegund, lieve Boedha.

Veel liefs
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Boeddha

Vandaag de uitspraak voor Hoger Beroep voor toelating WSNP. Met geen pen te beschrijven hoe ik mij nu voel.
Ik heb een dagje vrij van mijn werk, omdat ik mij toch niet zou kunnen concentreren op mijn werkzaamheden.
Al een paar dagen een beginnende spanning in mijn lijf en nu? Nu gieren de zenuwen door mijn lichaam. Vanaf 14.00 uur mag mijn advocaat bellen, dus ik heb nog héél véél uren te gaan.

Hoe positief de raadsheren waren verleden week zit er een kans in dat het toch een afwijzing is en dan zal ik toch mijn eigen traject moeten lopen, wat sowieso minimaal 4'5 jaar gaat worden.

Ik ga mijn huis maar flink poetsen en een stuk wandelen met mijn grote zwarte vriend.  Des te sneller is het tijd dat mijn advocaat mij uit de onzekerheid kan halen. En mijn dag maken of breken :-(
Be strong, have faith!

tuthola

Toi toi toi aan ons duimen draaien zal het niet liggen :-)

Libra

Tja, lieve Boeddha..........die befaamde laatste loodjes..... :(

Maar ik duim ook mee hoor!
Mijn duimen draaien overuren!!! ;)

*HET KOMT WEL GOED, SCHATJE*!!!!!!!
Expres met hoofdletters want ik heb er alle vertrouwen in na het vele werk wat je verzet hebt!

Sterkte nog even!!!
:-*

Boeddha

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa

ik ben toegelaten!!!
Be strong, have faith!

tuthola

;D ;D ;DHoera :D :D :D

Gefeliciteerd het is jullie gegund nog ...even... doorbikkelen en jullie kunnen uitzien na een schuldenvrije toekomst.

Boeddha

Voor de rest heb ik geen flauw idee wie mijn bwv gaat worden. Mijn advocaat is ziek en het vonnis is voorgelezen door zijn secretaresse. Morgen is hij er waarschijnlijk weer, maar goed nu ff het nieuws laten landen
Be strong, have faith!

Libra

Hiep, hiep, hoera!!!!!!!

Wat een fijn nieuws! ;D ;D

Nou, ik zou zeggen: laat de polonaise maar beginnen en ontkurk de flessen maar!!!  ;) ;D

Normaal gesproken krijg je ook direct te horen wie je bewindvoerder is, maar ach......dat kan ook wel tot morgen wachten!
Of anders hoor je het wel na het weekend.
Laat het maar even lekker inzinken.

Ik ben superblij voor je!!!

Heel veel liefs en een dikke knuffel.
:-*

Buster

Joepie de,... POEPIE!!!

Echt een geweldige overwinning.
Ben super blij voor je.
Laat het aftellen maar beginnen.

Liefs

peter

Dit is leuk nieuws om te lezen. Nu nog maar drie jaar !!!
Peter
Administrator Forum

moederbeest4

heerlijk!!!!
Gefeliciteerd!!! Nu komt er n einde in zicht!!

Kaatje

Wat een super nieuws! Gefeliciteerd! Nu is het echt aftellen :) :)