Author Topic: ....nog zo`n kneus!  (Read 3803 times)

Offline superman

• Lid
  • *
....nog zo`n kneus!
« on: February 25, 2012, 05:31:02 AM »
al surfend hier terecht gekomen,nog niet heel veel gelezen maar het is ook half 5 in de ochtend.

zit ook tamelijk doorheen.....

"de eerste stap is het cre

Offline gerdsan

• Top Poster
Re: ....nog zo`n kneus!
« Reply #1 on: February 25, 2012, 09:57:41 AM »
Hoi hoi Superman.

Welkom op het forum.

Op de 1e plaats een kneus ben je niet,,want je ziet in dat je een probleem heb en bent van plan er verandering in te brengen anders meld je je eigen niet aan op het forum.

Weet natuurlijk niet hoe problematisch je schulden zijn maar denk als je problematische schulden heb dat stap 2 zeker is om maandag gewoon eens de gemeente op te bellen om een afspraak te maken en je eigen aan te melden voor schuldhulp.

Vanaf dat moment rol je er vanzelf in ervaar ik nu zelf ook,,,dan vragen ze gewoon zelf telkens dingen die je aan moet leveren etc etc.

Schulden Forum

« Reply #1 on: February 25, 2012, 09:57:41 AM »

Offline jan

• Global Moderator
  • Top Poster
    • Schulden-vrij
« Reply #2 on: February 25, 2012, 11:10:03 AM »
Je moet prioriteiten gaan stellen en een aflossingsplan maken. Het helpt om een begroting te maken voor het komende jaar. In deze begroting zie je in welke maanden je niet uit gaat komen met je geld. Als je ziet dat de schulden alleen maar gaan toenemen, dan is het verstandig om hulp te zoeken bij de schuldhulp van de gemeente.

In de begroting en in het financi
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Offline superman

• Lid
  • *
Re: ....nog zo`n kneus!.....vervolg.
« Reply #3 on: February 25, 2012, 10:10:19 PM »
allereerst dank voor 2 reacties,

nog niet echt tijd gehad om meer te lezen maargoed,zal "mijn verhaal" proberen te vertellen!

kan niet allemaal in 1 x,is namelijk lang verhaal.... ;D

en hoop hier mensen te vinden die mij op weg kunnen helpen.

merk wel dat het zowat uitpuilt van economen hier,allemaal op de hoogte van hoe en wat.....dus moet goed komen.

mijn verhaal begint en eindigt in 2006....bedrijf naar de klote!!!....kan nu achteraf misschien beter oordelen,niet allemaal mijn eigen schuld.....maar das mijn oordeel,zou niet weten wat anderen er van zouden maken.

hoe naar de klote?....combinatie van,maar aller belangrijkste reden:....DRUGS!!!

voor nu zoveel,rest volgt met der tijd.......

Offline Chrissie

• Vip Members
  • Top Poster
  • waar een wil is, is een weg
« Reply #4 on: February 26, 2012, 09:08:39 AM »
Welkom Superman,

Superman misschien sterkt dit je een beetje het maakt niet uit of je door eigen toedoen of door iemand anders in de problemen bent gekomen het allerbelangrijkste is dat je iets aan die rot schulden wilt doen en weer een normaal leven wilt opbouwen ;)

Je bent nu op de goede weg bezig, heb vertrouwen in jezelf en blijf vooral schrijven, hier zijn genoeg mensen die je prima op weg kunnen helpen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Schulden Forum

« Reply #4 on: February 26, 2012, 09:08:39 AM »