Vesting Finance

Started by jan, Feb 22, 2012, 11:42 PM

Previous topic - Next topic

jan

Ik zag dat Vesting Finance zich had aangemeld op het forum. Als ik de naam zie van dit incassobureau, gaan mijn nekharen recht staan. Het staat iedereen vrij om zich aan te melden voor dit forum, tenslotte we zijn lotgenoten. Edoch het lid Vesting Finance vind ik geen lotgenoot, maar dat is mijn mening.

Maar laten we duidelijk zijn, als je iets koopt of huurt moet je er voor betalen. Maar iedereen kan buiten zijn schuld in de financi
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

peter

Jan,

Wat wil je hiermee bereiken?
Peter
Administrator Forum

sacredfour

Het zou prachtig zijn als we van de expert van een incassobureau  ook eerlijke antwoorden op onze vragen krijgen.
QuoteHet is dus toch nog de vraag of ze deze executoriale titel hebben

Deze vraag werd door mij gesteld in een ander draadje op dit forum.
Nu is mijn vraag aan de experts: 
Is deze executoriale titel,  om beslag te mogen leggen,  meestal al onderdeel van het vonnis, als we er vanuit gaan dat er een veroordeling is , of moet de deurwaarder  hiervoor toestemming aan de rechter vragen?

Zoals op de meeste forums waar bedrijven zoals incassobureaus actief zijn , is dit om eventuele snelle hulp te bieden aan mensen die een probleem hebben met dat bedrijf.
Is dit oprecht, dan kunnen we deze hulp alleen maar toejuichen!  Natuurlijk is dit ook voor hun eigen imago, maar ook dat zou geen probleem moeten zijn.

De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

gewoon

Tja misschien is het wel gewoon

En wellicht zijn het stuip trekkingen, van een bedrijf die ook niet meer weet waar ze het zoeken moeten, het gaat immers slecht, mensen onder beslagvrijvoet, geen centjes, mensen op straat zetten, blijft een rest schuld over, weer geen centjes, beetje zielig.

Er zal best een goede reden voor zijn zulk gedrag, en klachten.

Gewoon

Heb het bericht aangepast, en info weg gehaald, wil niet aan gesproken worden dat ik even over tuin hekje gegluurd heb.

Past beter bij andere forummers toch ?

peter

Wie zegt dat dit Vesting Finance is. Wel eens gedacht dat een of andere grappenmaker deze usernaam kan gebruiken.

Bijvoorbeeld Mark Rutten, Beatrix, Wilders, roemers.

Peter
Administrator Forum

gewoon

Ja mij bedacht

Ingekort

goed bezig

Gewoon

marco

Quote from: peter on Feb 23, 2012, 09:38 PM
Wie zegt dat dit Vesting Finance is. Wel eens gedacht dat een of andere grappenmaker deze usernaam kan gebruiken.

Bijvoorbeeld Mark Rutten, Beatrix, Wilders, roemers.

Vesting Finance heeft ook internet en google. Ze laten zo weten dat ze dit en andere forums volgen. Dus o.a. de brieven van sacredfour worden aandachtig gelezen. Ik denk dat ze op deze manier informatie zoeken en deze ook gebruiken.
Marco en Bianca

sacredfour

Ja Marco dat gebeurt op alle forums waar mensen met klachten komen over incassobureaus.
Ik denk niet dat dit verder een probleem hoeft te zijn.
Ik heb voor publiciteit gekozen met mijn incassobrief om andere mensen ook te kunnen helpen.
Op een Engels forum waar deze brief ook gebruikt wordt, alhoewel in een iets andere vorm omdat de wet daar toch weer iets anders is, zijn de jaren dat ze al actief zijn,  incassobureaus nog niet met een tegen antwoord gekomen. Ik heb ook een brief voor banken, maar ik durf deze nog niet op dit forum te zetten.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

peter

Je kan deze plaatsen in een besloten gedeelte.
Peter
Administrator Forum

marco

Quote from: sacredfour on Mar 03, 2012, 10:06 AM
Ja Marco dat gebeurt op alle forums waar mensen met klachten komen over incassobureaus.
Ik denk niet dat dit verder een probleem hoeft te zijn.

Mee eens, maar iedereen die iets schrijft op een forum moet er rekening mee houden dat een Vesting Finance met ze mee leest. Dus nooit je echte naam gebruiken en je woonplaats hoeft niemand te weten.
Marco en Bianca