Graag wil ik ook zorgen vrij zijn.

Started by gewoon, Feb 16, 2012, 08:13 PM

Previous topic - Next topic

Buster

gewoon

Het gaat goed, had weer iets nieuws aangenomen en moest gelijk een top produkt zijn voor de Kuip, en afgelopen vrijdag speelde daar het Nederlands elftal heb het  dus erg druk gehad, en ben nog steeds bezig met op adem komen.
Was wel leuk om bij besloten oefen wedstijden te zijn daar mag ik niets over vertellen.
Kan ook weer op mijn CV of website.

Was op tijd klaar Gewoon

tinkelbel

Hoi Gewoon....

Wat leuk om te horen dat het goed gaat :D   serieus....ook deze berichten zijn prettig om te lezen!

Fijne avond.. :)

Libra

Kun je mij niet een pb'tje sturen met alle details als "die hard" Oranje fan? ;) ;D ;D
Wil vooral van alles weten van Van Persie!! ;)

Maar zonder gekheid Gewoon, fijn om weer wat van je te horen en dan met name dat het goed met je gaat!!

Liefs

Turfje

Fijn dat het goed gaat Gewoon!
Leuk dat je zo eens achter de schermen kon kijken in de Kuip!

Groeten,Turfje

Buster

gewoon

Hoi
Ben weer een week verder en weer wat uitgerust, daar heb ik mijn best voor moeten doen, het leuke is van al die vergelijkingen van boodschappen dit tot gevolg heeft dat ik beter kook dan ooit.
Dit was een verdwenen hobby, na dat ik niet meer het goede voorbeeld voor mijn stiefdochter hoefde te zijn. ( denk dus aan de vitamines en zo meer )
Evenzo had ik de slaapkamer zo,n beetje opgegeven als bruikbaar maar opeens stond er een aannemer met hoogwerker in de straat heb mij een partij druk gemaakt dat die ook even mijn dak repareren zou, nu die kraan er toch was, was prima volgens de verhuurder, maar gaf uiteindelijk geen opdracht ( op vakantie ??? ) dus heb de aannemer aan zijn jas getrokken dat ik zelf opdracht gever ben ( bluf ) en heeft een kwartiertje gerommeld aan mijn dak probleem opgelost.
vervolg

gewoon

Ook heb ik mij verder verdiept over de matrassen en ben zelf maar een onderzoek begonnen naast wat ik in de consumenten bond lees. Conclusie geen nieuw matras nodig maar alleen een top, en jawel de goedkoopste die is voor mij het beste.

Voelt onwerkelijk zo een heerlijk schoon nieuw bed, na jaren.
Was eerst naar, van de uitgaven die ik gedaan had,  maar ben nu goed uitgerust iedere morgen heb een stuk armoede recht getrokken.

En die aannemer heeft het gratis gedaan ( na 12 jaar een verhuurder die niks doet )

Gewoon

Bloem2

Wauww, Gewoon.

Buiten dat je het prachtig geregeld hebt met de aannemer lig jij er nu letterlijk
echt Prinsheerlijk  ;D bij.
Het 's avonds in bed stappen zal een feestje zijn en wat zul je snurken  :o

Chrissie

Dit heb je even fantastisch aangepakt Gewoon!
Je bent in
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Wat een fijne berichten.

Vitamines EN nachtrust. Wat zal jij je beter voelen.
Ook fijn dat die aannemer het lek heeft gerepareerd. Wie goed doet, goed ontmoet?

tinkelbel

..word er gewoon blij van om je bericht te lezen :D :D

Vaker schrijven Gewoon.......doet een mens (mij ;D) goed!!

Geweldig eigenlijk dat een "simpel" dekbed zoveel voor de mens kan doen...... :D :D

Libra

Zo fijn om weer wat van je te horen!
Maar het allerfijnst is nog wel dat jouw berichtjes bol staan van de leuke en positieve gebeurtenissen!!

Geweldig dat het boodschappen onderzoek zoveel goed voor je doet, want als je goed eet krijg je ook weer meer energie!
Net als slaap!
Niets is zo belangrijk als goed slapen, want dan kun je uitgerust het leven weer tegemoet treden.

Zo fijn om te weten dat het goed met je gaat!!
Eet smakelijk en slaap lekker!!

Liefs

gewoon

Hoi

Goed is dat het in december echt gaat gebeuren dat ik geen openstaande rekeningen meer zal hebben, en mijn tong hangt uit mijn bek met deze laatste maand.
Het heeft er uit gezien dat dit afgelopen mei al mogelijk  was en dan duurt het toch tot december.

Lichamelijk ben ik wel uit gerust dus dat  doet wonderen  :)

2013 gaat het jaar worden dat ik niet hoef te schrikken van de mat.

gewoon

Buster

Kan ik je al feliciteren met een mijlpaal?
Of moet ik nog even wachten?  ;)

Het is je zo gegund,...