Graag wil ik ook zorgen vrij zijn.

Started by gewoon, Feb 16, 2012, 08:13 PM

Previous topic - Next topic

peter

Peter
Administrator Forum

gewoon

Hoi mijn scherm van de PC is stuk heb 3 sec beeld en dan weer 30 sec zwart, maakt lezen en schrijven bijna onmogelijk op het forum.

Zal deze moeten vervangen komende week, heb immers ook de PC nodig voor bankzaken enz.

Dus mijn lezen is dus sterk verrminderd

Gewoon

lotte

Quote from: Libra on Sep 12, 2012, 10:18 PM

Mijn persoonlijke overtuiging is dat in dit leven alles en iedereen op jouw pad komt met een reden.

Amen... :D

Vervelend dat je scherm kuren heeft Gewoon... ik miste je al ;)
maar loop anders even bij je bank binnen, vaak kun je daar gewoon internetbankieren hoor...

gewoon

Hoi heb weer een werkend beeldscherm, wat een ramp was dat een PC is meer en meer onmisbaar.

Kaatje

welkom terug gewoon! Heerlijk dat je nu weer een werkend beeldscherm hebt!

Fijn dat je uitstel hebt tot november. Heerlijk dat je die ruimte nu hebt en nu dat oppakken, maar dat gaat je zeker lukken!

lotte

welkom terug gewoon,
ik heb je zeer gemist hier...
:D

gewoon

Hoi ben even weg geweest maar zie direct bijzondere veranderingen, had wel gehoord dat na een zwangerschap de hormonen door elkaar gegooid worden, maar als ik naar de veranderde ikoontjes kijk.

Dacht daar veel te makkelijk over

;D ;D

tuthola

lotte

Quote from: gewoon on Sep 30, 2012, 07:20 PM
Hoi ben even weg geweest maar zie direct bijzondere veranderingen, had wel gehoord dat na een zwangerschap de hormonen door elkaar gegooid worden, maar als ik naar de veranderde ikoontjes kijk.

Dacht daar veel te makkelijk over

;D ;D

Het was jou dus ook opgevallen?  ;D ;

Je zou toch denken dat ze onderhand wel weet waar ze dat toverstokje vinden kan... ;D ;D ;D

Maar gewoon, zal ik je geruststellen? we zijn nog steeds allemaal dezelfde mensjes hoor.... ;D

Buster

Hoi Gewoon, fijn dat je er weer bent.

Wat fijn dat jij ook een goede ervaring hebt opgedaan met GGN.
Zij hebben toedertijd ook ons heel erg geholpen.
Waren ze allemaal maar zo.

Tja en die hormonen,... het gaat vanzelf over, nog 8 maanden en dan zijn ze echt mn systeem uit.

Aanvulling, ik was Velma gewoon ook een beetje zat, wijsneuzerig personage ;) 

Chrissie

Fijn je weer te zien gewoon....

Hoe gaat het verder met je?
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Hai gewoon, welkom terug!!
Fijn dat je er weer bent! :D

Ik wilde er niet direkt iets over zeggen, maar toch mis ik wel dat wijsneuzerig persoontje! ;)
Vond het wel een hele coole dame!! ;D

Sorry gewoon, je bent nog niet terug of ik begin meteen alweer jouw topic te "vervuilen". :o ::)

Fijn dat je even de tijd hebt gekregen om wat ruimte te cre

gewoon

Hoi Crissie vraag hoe het met mij gaat en een juist andwoord is ik weet het niet, mijn humur gaat op een neer met mijn zorgen.
Soms lijkt het bijna zo dat ik mijn werk niet kan doen en dan lukt het op eens net wel, en zie het zonnig.
Anderom als het net niet lukt een rekening te voldoen dan houd mij dat enorm bezig en ben boos.
Probeer mijn positiefe prestatie,s zo veel mogelijk vast te houden.
Heb het enorm druk, en als ik colega,s bel om bij te springen dan springen zij een gat in de lucht, dat ze wat werk krijgen.
Blijf er van genieten dat ik geen zorgen heb met de auto en ook dat die schoon is, rook er niet in dus.
Heb prive geen openstaande rekeningen meer !!!
En nu is mijn doel de zakelijke rekeningen binnen 30 dagen te kunnen voldoen.

Dus hoe het gaat, best wel goed dus, maar kan mij zo moe voelen soms en wil dan niet te veel na denken.

Gewoon

Libra

Quote from: gewoon on Oct 04, 2012, 08:57 PM
Heb prive geen openstaande rekeningen meer !!!
En nu is mijn doel de zakelijke rekeningen binnen 30 dagen te kunnen voldoen.

Dus hoe het gaat, best wel goed dus, maar kan mij zo moe voelen soms en wil dan niet te veel na denken.

Gewoon

Dit is zo herkenbaar gewoon!!
Tegelijkertijd met de "lucht" die je krijgt, slaat ook onmiddellijk de vermoeidheid toe.
Al die tijd dat we aan het vechten zijn tegen de schulden, staat gelijk aan een uitgebreide marathon lopen.
Als je dan over de finish komt is er eerst de euforie dat je het gehaald hebt, maar daarna.......daarna ben je doodop!

Het is goed dat je de positieve gevoelens probeert vast te houden, maar vergeet niet dat boosheid ook recht heeft op een plekje.
Af en toe dan h

Buster

Quote from: Libra on Oct 04, 2012, 09:06 PM

Het is goed dat je de positieve gevoelens probeert vast te houden, maar vergeet niet dat boosheid ook recht heeft op een plekje.
Af en toe dan h