Graag wil ik ook zorgen vrij zijn.

Started by gewoon, Feb 16, 2012, 08:13 PM

Previous topic - Next topic

Libra

Heel goed dat je even de tijd voor jezelf genomen hebt!

Als je huisdier overlijdt is dat te vergelijken met wie dan ook uit je gezin.
Je hebt dan ook alle recht om verdrietig te zijn en te rouwen.
Het is tenslotte niet niks!!!

liefs

gewoon

Hoi
Gelukkig is weer wat koeler heb de laatste week nauwelijks gegeten heb het niet op hitte en had wat te overdenken die week, maar pak de draad weer op.

Heb een vraag hoe je een foto kan plaatsen op het forum.

Verder was ik vandaag dankbaar dat ik gewoon auto kan rijden zonder zorg, geen betalings regelingen meer met de belastingdienst, of een openstaande rekening elders.
En weer voor een jaar verzekerd en gekeurd, geeft een fijn gevoel van rust.

Gewoon

Vlinder307

Heeft het overdenken je wat opgelevert?

Een "foto" plaatsen wilde ik ook maar is mij nog niet gelukt , heb wel advies van peter gehad maar ben nog niet in de gelegenheid geweest deze op te volgen.

Fijn dat je weer kan autorijden zonder zorgen en geen betalingsregelingen meer bij de belastingdienst hebt!!
Dat geeft weer een beetje rust welke je zo hard nodig hebt!

Liefs Vlinder..

Turfje

Zal zeker rust geven ja, dat je weer zonder zorgen rond kan rijden!

Libra

Zo fijn dat je rust hebt!!
Geniet er maar lekker van!

gewoon

Hoi met overdenken is het toch echt de draad dat ik niet zo veel moet denken.
Word aan mijn hoofd gezeurd om foto,s van de hond en daar stonden mijn oren niet naar.
Veel meer is het dat ik besef dat alle plantjes die ik gezaaid had bijna als terapie werken, en geeft een doel om voor thuis te komen de cherry tomaatjes zijn inmiddels 80 cm boven aarde, heb mijn eerste groente gegeten voelt echt vreemd je eerste sla krob om te leggen en op te eten. de aardbijen dat schoot niet op maar die heb ik gestekt zijn nu 40 planten.
En denk dan ik ben misschien wel een natuur mens en heb een hekel om aan geld te denken niet nu, er te kort is even zo, als er teveel is.

Gewoon

gewoon

weet je vlinder denkt auto monteur vorige week of ik wat met elektra te doen heb lekker blijven raden, ben goed thuis in tientallen vakgebieden en meer, bedacht mij, kan er piraat bij zetten, als kind overviel ik op de rijn, rijnaken in mijn vlot, voor snoep.
Nu in navolging van de tip van Buster te sparen voor als er iets tegen zit.

Gewoon

gewoon

En over rust voelen daar moet mij toe zetten dit te beleven heb ook nog voldoende zorgen maar ben blij als dat lukt, van morgen was het lekker douwig en een schone zee lucht ben op het dak gaan zitten om 6 uur, dan wil ik 10 min later weer wat gaan doen en dwing mij te blijven zitten.

En dan komt het een stuk rust dat nog even niets moet, haal diep adum en ben in een stoel gaan zitten  is maar 1 stoel dus de zaal is weer uit verkocht en kijk naar boven naar mij IMAX en het is schitterend mooi de op gang van de zon al die kleuren.

en dan is weer het 8 uur goede morgen

Gewoon

Buster

Bezige bij zijn is soms een last, maar vaak ook een gemak.

Over het plaatsen van een foto; de foto moet een eigen url hebben.
Bijvoorbeeld via Google, Photobucket of Hyves.
Als je dan op de foto klikt komt hij in een eigen venster.
Dat www-adres kopieer je.
Klik hierboven de smiley's op het tweede vakje (insert image)
Dan verschijnt er deze code;
Plak dan het adres ertussen en dan heb je je foto geplaatst.

gewoon

Ha ben even bezig geweest met een foto is nog niet gelukt, had al een accaunt blijkbaar bij Photobucket.
Ben maar wat anders gaan doen en dat de papierwinkel weer bij houden, had echt even geen zin in de laatste tijd maar nu ik klaar ben lucht dat er op.
Zag er vanmorgen nog uit of er een bom ontploft was, maar nu een keurig leeg buro.
Ben dus uit de, wat ik noem de overlevings modus waar in ik niet aan geld zorgen wil denken.
Belasting heb ik voor elkaar hoef niets te betalen voor komend jaar en heb nog steeds plezier van die betalings regeling met CVZ & CJIB

Huis schoon kleding gewassen kan morgen lekker aan het werk thuis niets meer te doen.

Gewoon

lotte

Hoi Gewoon,

het lijkt wel of we hier met zijn allen, steeds meer grip op alles krijgen, en zelfs ons huishouden weer volledig op de rit krijgen... ;)

Mooi h

Libra

gewoon

Hoi is een beetje laat dat ik schrijf kom net thuis, ben een vriendin aan het helpen savonds  die haar huis weg doet, donderdag de waarde bepaling, en ik zorg even dat er geen afkeur puntjes zijn komende dagen.
Had zij in de verhuur vanwege de huizen markt.

Gewoon

gewoon

ingekort

Gewoon

lotte

Feestjes zijn altijd goed.

Heel jammer dat je je stiefdochter niet mag zien  :'(, dat men een vaderband laat afhangen van een financiele bijdrage...
Hoe oud is je stiefdochter als ik vragen mag?

Ik ontvang voor mijn beide meiden geen alimentatie, omdat hij het domweg niet kan betalen. Ik heb een rechterlijke uitspraak liggen en kan mijn gelijk halen, maar op lange termijn heb ik de meiden daarmee.
Wij hebben nu de regeling, wil je ze zien (hij woont in het buitenland) dan kom je ze halen, en je brengt ze terug. Je doet ze een set kleren per keer, en wat je eventueel kunt missen.

Geen allerdaagse regeling, maar wel eentje, waarbij we gewoon nog koffie met elkaar kunnen drinken, zelfs een bbq kunnen doen, en later als de meiden gaan trouwen, zullen er ook geen moeilijke situaties zijn. En dat, dat is meer waard, dan al het andere... ook al zou die alimentatie me op dit moment heel goed helpen...