Graag wil ik ook zorgen vrij zijn.

Started by gewoon, Feb 16, 2012, 08:13 PM

Previous topic - Next topic

Turfje

Fijn dat je je nu soms zorgeloos kan voelen Gewoon!

En wat heerlijk is dat h

Libra

Een heerlijk verhaal wat een glimlach op mijn gezicht brengt.

Geniet er maar lekker van gewoon, het is je van harte gegund!!

Vlinder307

Hoi "Gewoon"

Ik heb je story gelezen en ben zeer onder de indruk geraakt!
Ik heb je topicnaam tussen haakjes gezet omdat ik je helemaal niet "gewoon" vindt jij bent gewoon  :) een dappere strijder!!

Eerlijk gezegd duizelden alle getallen me ff door mn hoofd die je benoemd maar wat een toestand zeg!!
Ik kan mij voorstellen dat het even een waar gevoel van uitzichtloosheid gaf !!
Maar kijk....daar komt overzicht en licht aan de donkere tunnel en dat geeft een mens weer moed en kracht om door te gaan..en nu volhouden natuurlijk..

Op mijn draadje schreef je dat je zelf je auto's repareert dit scheelt hoge kosten neem ik aan is er geen mogelijkheid dat je dit ook niet af en toe voor anderen kan doen voor een redelijk prijsje?
Zo hebben 2 mensen er wat aan...

Ga zo door op je ingeslagen weg zou ik zeggen en waak voor het stemmetje het gaat nu wel goed hij kan wel weer dat stemmetje is zooooo'n boosdoener waar ik al zo vaak ingetrapt ben en waardoor ik steeds dieper in de problemen raakte.

Ik hoop dat ik hem nu op tijd ga herkennen en weg kan jagen....

Liefs Vlinder...

gewoon

Hoi wat een fijne en leuke reacties

Heb vandaag mijn dag niet, vandaag heeft mijn ex de hond in moeten laten slapen,.. ouderdom.

Was een echt uitzondelijk vriend, en voor velen een harte breker, nam hem mee naar verzorgings te huizen en tot foto,s in Amerika  boven een bed van een meisje die twee jaar geleden al, afscheid nam, en meer, maar hou het op..

En, gaf mij 10 goede zomers

Gewoon

Vlinder307

Ach guss wat erg!
Zelf ben ik heel erg gehecht aan mijn dieren en heb er ook verloren dus begrijp je gevoel!
Vooral omdat een dier zo ontzettend trouw is (trouwer als vele mensen bij elkaar) kan je ze niet missen!
Veel sterkte met de verwerling.. en vergeten zal je hem nooit ik gun hem for ever een heel warm plekje in jou hart maar daar ben ik niet bang voor..

Chrissie

Wat verschrikkelijk voor je Gewoon, Wens je enorm veel sterkte met de verwerking van het grote verlies!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Turfje

Altijd verdrietig dit soort zaken.
Wens je veel sterkte!

Libra

Be

lotte

lieve Gewoon,

het is altijd verdrietig om afscheid te moeten nemen van een dier. Ze bieden altijd zoveel troost....

heel veel sterkte...

Dick

Gewoon,

Sterkte, maar je terug kijken op 10 fijne jaren. Het is niet zomaar een beest, maar een deel van het gezin. Soms denk je dat een beest je begrijpt, want de liefde van zo'n beest is onvoorwaardelijk.

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

gewoon

Hoi het gaat goed met mij, kon mij niet concentreren vandaag en dus dat ook niet geprobeerd maar heb een zeer grote stads wandeling gemaakt op een gegeven moment liep ik langs een auto vol geschreven met spreuken,
van.. vrouw zoekt prins
paard geen bezwaar 
..tot
trekje het niet
dan moet je duwen.

Heeft mij goed gedaan een dag even niets.

Gewoon

gewoon

En dank je wel voor de berichtjes is fijn

Vlinder307

De kar duwen of trekken is in moeilijke periodes vaak even zwaar daarom heel goed dat jij de kar even stilgezet hebt , stilstaan bij je verdriet (het niet voorbijlopen) tot jezelf komen om zo ondanks alle zorgen en verdriet wat energie te verzamelen om verder te gaan.

Heel goed!