Graag wil ik ook zorgen vrij zijn.

Started by gewoon, Feb 16, 2012, 08:13 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

ingekort

Gewoon

gewoon

Hoi

Waar ik het aan verdient heb weet ik niet maar elke opdracht krijg ik ook en besteed inmiddels aan twee andere bedrijven uit, het gaat dus prima

Groet Gewoon

Liep van morgen door het bos en daar stond een klein jongentje midden op het pad en zij: jij moet betalen !, kon het lachend op waarde schatten.

peter

Gewoon,

Je begint alles onder controle te krijgen. Soms heb je een klein beetje geluk nodig.
Peter
Administrator Forum

Chrissie

Gewoon,

QuoteWaar ik het aan verdient heb weet ik niet maar elke opdracht krijg ik ook en besteed inmiddels aan twee bedrijven uit, het gaat dus prima

Sommige dingen kan je gewoon niet verklaren, maar je doet wel heel hard je best en dat werpt nu zijn vruchten af dus geniet er heerlijk van, je krijgt ook steeds meer grip op je schulden dat is fijn om te zien. Ga zo verder dan komt het wel goed!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

lotte

gewoon

Hoi

Gisteren van de A 20 gehaald bij een grote controlle, en voelt als een overwinning.

Hou mijn auto netjes en doe het onderhoud zelf.

Er zijn daarmee 20 auto,s direct afgevoerd door de belastingdienst, en ook mijn kenteken zat bij de auto,s die gecontroleert moest worden, na blazen een langdurige controle van mijn auto, is dan 12 jaar oud maar in nieuwstaat, vrijdag een nieuwe ster op de kap gezet was gejat, zeg maar het  puntje op de i ( beter een ster op de kap, dan in de ruit) Hoop dat de dikke Van Dalen zijn spreek woorden bijhoud.

Maar goed, het enne na andere compliment over mijn oude ros, geen openstaande bekeuringen, of wat dan ook en de hekkensluiter de Dienst, verbaast geen achterstand wegenbelasting he en ik keurig mijn papieren naast de deurwaarder kon leggen.

Daar stonden zeker 15 auto,s bij de dienst, met druk pratende mensen, en ik was twee minuten later de gene die daar weg reed, met twee verbaasde agenten die de deurwaarder vroegen moet die meneer dan niet wat pinnen ?

Nee dat hoeft die meneer niet.!

Gewoon

Buster

gewoon

En dan het gebeurt met diepe zorgen, vandaag eindelijk weer een gewone rekening ziekefons E 102 en deze gaat er zo uit en vervolgens met automatische inkasso.
Al mijn andere rekeningen prive gaan al met een automatische inkasso.

ingekort

Gewoon

gewoon

ingekort

Gewoon

Buster

gewoon

ingekort

gewoon

ingekort

Gewoon

Turfje

Hallo Gewoon,

Heb even je verhaal gelezen.
Wat goed van je dat je zo snel hebt kunnen aflossen!

Groet, Turfje

gewoon

Hoi Turfje ben er nog niet helemaal maar de ernst van de openstaande rekeningen is bijna weg, probeer dan ook mijn gedachte te verzetten naar positieve dingen, zo ben ik met het stoppen met roken eens opzoek gegaan naar een hobby had er eigenlijk geen een.

Kan nu momenten mij zorgeloos voelen, met die paar plantjes die gepoot heb een heb plezier dat alles zo groeit.

Het is nu vakantie en die hou ik ook, dat wil zeggen tijdens de vakantie heb ik een hond en geniet er van met dit mooie weer buiten te lopen en van de aandacht die de hond en ik krijg, een levende knuffel die hond.

Is tien jaar geleden door mijn stiefdochter gekocht met haar eerste loon achter de kassa verdient, was trots op haar, zij belde mij toen.. je moet komen met de auto en paspoort maar zeg niet waarom.. ze zat in het dieren assiel.
Heb haar goed met geld leren omgaan, en geniet er iedere zomer van dat ik geen starre brombeer was

Gewoon

lotte

wat ben jij ongelofelijk goed bezig Gewoon.
Val er eigenlijk helemaal stil van.

Ik ben nog steeds rookvrij, ondanks alle spanning en stress, dus dat stoppen gaat jou ook echt wel lukken!

Geniet lekker van die echte hond, geniet van het mooie weer, de vakantie en van je plantjes...

het komt allemaal wel goed, ben ik van overtuigd!