Welke supermarkt?

Started by gerritjuh, Feb 10, 2012, 09:54 PM

Previous topic - Next topic

gerritjuh

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, zal binnenkort mijn verhaal doen.

Wat ik mij afvroeg: Waar doe je de goedkoopste boodschappen? Of ren je elke week meerdere supermarkten af?

Ik zelf doe eigenlijk al mijn boodschappen bij de AH en dan haal ik voornamelijk de Euroshopper produkten. Bij mij in de buurt zitten ook nog de Aldi en de C1000. De C1000 is naar mijn idee echt heel duur. Bij de Aldi kom ik niet heel vaak, ik vindt het geen fijne winkel en de keuze is me te beperkt.

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Hoop dat mijn vraag op de juiste plaats staat...

Be

Hoi,

Als je echt alleen euroshopper meeneemt, komt je bij AH ook best ver. Vind ik tenminste. Lang niet alles is ECHT goedkoper bij de Aldi en de fruit/groente is wat beperkt. C1000: euroknallers... zitten soms echt goede aanbiedingen bij. 1+1 gratis ook. Loont echt om de folders in de gaten te houden.
Maar met goed vooraf te bedenken wat je nodig hebt en strak je lijstje aanhouden scheelt ook heel veel, daar kun je volgens mij het meeste mee verdienen. En vooral niet te vaak naar de supermarkt. Maar dat is mijn mening.

gr
Be

Buster

Hier thuis zijn wij fan van de Lidl, daar haal ik alle basis dingen en voor de speciale producten ga ik naar een andere "gewone" supermarkt.

Vroegh

gerritjuh

Quote from: Buster on Feb 10, 2012, 11:21 PM
......Ik weet niet of er in je buurt een islamitische slager of groenteboer zit, die zijn vaak ook erg goedkoop.

Een islamitische slager/groenteboer? Geen idee eigenlijk, zal es rondkijken... thnx voor de tip.

Ik had al wel voor mezelf bedacht om een boodschappenlijst te maken en dan bij alledrie de winkels dit lijstje te halen, of de prijzen op te schrijven, en te kijken waar ik in totaal het goedkoopst ben.

Henderina

Kook je met pakjes en zakjes? Leren koken zonder pakjes en zakjes kan ook weer geld schelen en kan ook gezonder zijn. Met euroshopper kom je inderdaad best ver. Ik vind alleen niet alles daarvan lekker. De koffie bijvoorbeeld vind ik echt vies. Uch winkels affietsen is wel goed voor je conditie ;-)

Buster

Zat ik me nog te bedenken, ik weet niet hoe je in je tijd zit.

Maar als je een beetje van surfen houd,..
http://www.folderaar.nl/

Nadeel is wel dat je echt over de meeste onzin heen moet lezen.
Reclame is namelijk niet altijd reclame.
Maar op die manier kun je wel de beste prijzen vergelijken.

Alhoewel de B en C merken vaak niet genoemd staan.