afsluiting water

Started by fee, Feb 09, 2012, 09:05 AM

Previous topic - Next topic

fee

Hallo,

Ik ben nieuw hier en dacht misschien weten jullie wat raad.
Ik word op zeer kort termijn (kan nu zijn of volgende week wie zal het zeggen) afgesloten van het water.
Normaal gesproken sluit mijn waterleverancier je niet af als je in de schuldhulpverlening zit.
Nu is het zo dat ik daar ook in zit (stabilisatieperiode), maar ondanks dit worden we toch afgesloten.
De reden die ze hiervoor geven is volgens hen simpel. Vorig jaar zaten jullie ook in de schuldhulpverlening en toen is er al uitstel verleend, we doen dit niet nog een keer. En er is sinds een half jaar geen contact meer geweest tussen de stadsbank en de waterleverancier.
Even toelichting erop. We hebben inderdaad een jaar in de stabilisatieperiode gezeten, maar zijn er uitgezet omdat we 2 maanden zonder inkomen hebben gezeten (wat uiteindelijk niet onze fout is geweest).
Ik weet niet wat ik moet doen. We hebben er de stadsbank er op gezet. Maar wij hebben gewoon pech blijkt.
Ik weet niet hoe ik mijn achterstand moet betalen. Dan zou ik al mijn andere vaste lasten moeten uitstellen en dat mag ook niet van de stadsbank.
Ik weet dat er iets is van een drinkwater wet, maar kan er niets over vinden helaas.
Iemand een tip of idee?

alvast bedankt

fee

sacredfour

Zie Art 9 lid 2 en 3 drinkwaterwet.  Je kan dit vinden op google.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

bob71

Erg vervelend allemaal,  maar dat mogen ze toch niet in de winter????

veel sterkte, en ik hoop dat er een oplossing komt.

groetjes BOB71

JackenFleur

Kansloze hulpverlening die stadsbank!!

Hmmmm.... ik weet ook niks van die wetten maar
ik wens je heel veel sterkte !!