we worden uit huis gezet!!!

Started by bob71, Feb 08, 2012, 05:22 PM

Previous topic - Next topic

bob71

vandaag kwam dan het slechte nieuws van de rechtbank :'( :'(
man, vrouw en 5 kinderen over 4 wkn sleutel inleveren.
Tja,  we mogen blijven wonen als we 4000euro betalen waarvan 940euro huurachterstand is.
we hebben alles gedaan wat we konden maar niets heeft geholpen,
Waar moeten we naartoe??? hele gezin wordt uit elkaar gerukt!!!!
5 jaar lang hebben we geknokt om alles op een rijtje te krijgen.
3 jaar aan het zoeken voor hulp, en dit is het resultaat.  In de kou gezet worden...

morgen afspraak met onze advocaat, ze vindt het diep triest hoe de woningbouw ons behandeld.
ze wil in hoger beroep!!!!!

kredietbank, wethoeder, burgemeester, alles heeft meegewerkt, maar helaas...... :'(

ik ben op, kan niet meer,  slik al medicijnen om rustig te blijven.
heb enorme aanvallen van maagpijn en alles draait in het gezin maar dagelijks door.
was, strijk, poets en koken.....de 2 kleintjes niets laten merken,  dit is nog het moeilijkste.

ik weet eigenlijk ook niets meer te vertellen hierover.  HET IS GEWOON ONEERLIJK

BOB71

Buster

Bob,....

Ik heb er geen woorden voor.

Ik hoop zo voor je dat de advocaat met een oplossing komt of dat de burgemeester nog iets voor je kan betekenen.
Had echt serieus niet verwacht dat dit de uitkomst zou zijn.

Heel veel sterkte voor jullie alle 7 en ik hoop echt dat jullie hoe dan ook bij elkaar kunnen blijven.

Dikke virtuele knuffel,...

bob71

ik had het eerlijk gezegd ook anders ingeschat.

groetjes BOB71

bob71

Voyager

Beste Bob,

Een huisuitzetting wens ik niemand toe, omdat het mijzelf 6 jaar gelden is overkomen. Ik zou als ik jouw was wel voorzorg maatregelen nemen. Stop al je dierbare spullen in een doos om meteen me te nemen want als ze komen, komen ze met een container en worden al je spullen voor 30 - 60 dagen opgeslagen en daarna ben je het kwijt of je kan het terug kopen. Ik had een half uur voor de ontruiming en achteraf blijkt dat ik heel veel dierbare spullen niet heb meegenomen. Breng je dierbare spullen onder bij familie of vrienden.

Verder zal je moeten gaan nadenken over een plan B en C. Wat is het minst erge voor je gezin na de huisuitzetting en wat is het ergste......heel moeilijk maar ik denk dat je er over moet nadenken.

Ik hoop dat je jezelf snel herpakt om verschillende scenarios uit te werken en ik hoop met heel mijn hart dat ze niet tot ontruiming over gaan.

Heel veel sterkte.

bob71

Dank je voyager,

We zijn vanmorgen bij een advocaat geweest, en die melde ons dat we vandaag nog een kort geding aanvragen en daarna in hoger beroep gaan.
ze wist ons te melden, dat ze ons niet om deze reden met zoveel kinderen uit huis kunnen en mogen zetten.
we hebben genoeg bewijzen dat we alles hebben gedaan wat de woningbouw van ons gevraagd heeft. en we lang genoeg op zoek geweest zijn voor goede hulp.
we zitten nu in budgetbeheer, en volgende week komen we voor de rechter om uitspraak WNSP.
volgens onze advocaat dus rede genoeg om alles in te laten  trekken bij de woningbouw.
morgen weten we meer hierover.

spannend!!!    groetjes BOB71

Chrissie

Wens je enorm veel sterkte morgen en hoop op een goede afloop voor jullie zevenen!

groet Chrissie
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

JackenFleur

Heel veel sterkte schat!!

Laat je de kop niet gek maken!!

:-X

gerritjuh

Hoe staat het er nu voor Bob? Heeft de woningbouw de zaak nog ingetrokken?

sandra

Jammer dat ik dit nu pas lees. Ik heb dit gevecht voor de 3e keer gehad de afgelopen tijd en gewonnen. 5 jaar geleden uit mijn huis gezet en mijn kinderen aan mijn ex af moeten staan. 3 jaar geleden ook een huurachterstand, maar kon dit oplossen met de huurcomissie er achter te zetten. Vanaf vorig jaar februari heb ik weer een zaak lopen tegen mijn huurbaas en en heb deze gewonnen ( samen met mijn advocaat).
Mijn huurbaas klaagde me aan voor 2500,- huurschuld. De eigenlijke huurschuld was 948,-, dat was minder dan 2 maanden en de rest onzinkosten. Daarnaast heeft mijn huurbaas de huurverhoging doorgevoerd in die tijd, dit waren allemaal dingen waar de rechter het ook niet mee eens was. Hij zag dus geen reden om ons er uit te zetten. Zelfs de gerechtskosten hoeven wij niet te betalen, alleen de schuld met wat rente en grifiekosten.

Het kan dus wel mensen.

sandra

Quoteze wist ons te melden, dat ze ons niet om deze reden met zoveel kinderen uit huis kunnen en mogen zetten.
we hebben genoeg bewijzen dat we alles hebben gedaan wat de woningbouw van ons gevraagd heeft. en we lang genoeg op zoek geweest zijn voor goede hulp.
we zitten nu in budgetbeheer, en volgende week komen we voor de rechter om uitspraak WNSP.

De rechter kijkt alleen maar naar de feiten. Als jou huurachterstand meer is dan 2 maanden, is de kans groot dat je je huis uit moet. Ongeacht hoeveel kinderen je hebt, bewindvoering van budgetbeheer of aanvraag WSPN. Klinkt hard, maar ik heb het ook meegemaakt, zoals je kon lezen. Jij zegt dat de eigenlijke huurachterstand