eindelijk mijn verhaal kwijt kunnen :D

Started by smurfin, Jan 23, 2012, 01:49 PM

Previous topic - Next topic

smurfin

Bedankt jan, gaat goed komen, duurd ff maar we komen er wel

Helaas kunnen we nu niet op vakantie want we zouden volgende week vrijdag vertrekken voor een weekje, voor het eerst. In jaren, maar we hebben nog geen andere auto en ik mag niet van de dokter en kan de. Reis van ongeveer 2,5  uur ook nog niet aan.... kom net de trap met moeite op haha

Chrissie

Lieve smurfin,

Wens je heel veel beterschap en hoop dat je snel weer beter bent

dikke knuffels
Chrissie
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

smurfin

Hey

Lig wakker, heb te veel pijn en wacht tot. Het 3 uur is mag ik weer pijnstillers haha... bedacht me net dat er post van het ziekenhuis was maar was ff weggelegd omdat we een afspraak. Hadden en al laat waren. Heb hem net open gemaakt met de gedachte dat het de tel rekening wel zou zijn is het een afspraak voor komende vrijdag om fotos van mijn arm te maken en als die goed zijn die rotpennen te laten verwijderen   :D

Informatie erbij voor plaatselijke verdoving of algehele ... dat eerste is niet geheel pijnloos omdat het natuurlijk in de botten zit het tweede betekent nachtje blijven, maandag wordt ik gebeld door de anesthesist wat ik wil pfff moeilijke keuze, duurd ongeveer een kwartier en wil daarvoor liever niet blijven maar wat is niet geheel pijnvrij ( ben een watje bang voor naalden enz haha )

Weet wel dat dit eigenlijk niet hier thuis hoort maar goed wou het kwijt en ga. Er niet mijn partner voor wekken nu sorry

Groetjes smurfin

Buster

Hahaha, herkenbaar hoor (niet de pijn mara wel de slapeloosheid,..)

Maareuh,.. maak nou gewoon je post gelijk open als het binnenkomt, neem het aan ter kennisgeving, verwerk het in je agenda en leg het weg. Word vanzelf routine en,.. scheelt een hele hoop geld.
;)

Trusten

smurfin

Je hebt helemaal gelijk buster , dat doen we normaal ook altijd deze ene keer niet omdat we net wilden gaan en gelijk vergeten de rest van de dag  :-[  gebeurd dus ook niet weer haha...

Gelukkig was het nu geen rekening en kost Het niks.. alleen was deze nog belangrijker vind ik als ik hem niet had geopend had ik maandag gelijk moeten beslissen nu kan ik de voor en tegens opwegen en eventuele vragen op papier zetten. Ik heb geleerd hoor hoe veel haast ook post ALTIJD eerst openen en eventueel verwerken

smurfin

hoi allemaal

nou gisteren toch maar eens de moed samen gepakt en met mijn partner balans opgemaakt van financiele schade...

15 dagen in het ziekenhuis kost natuurlijk geld voor reiskosten van mijn partner
we hebben berekend dat een keer op en neer naar het ziekenhuis ongeveer 20 euro benzine verbruik kost.de eerste dagen is mijn partner meer dan 1 keer per dag geweest ( lief maar erg duur natuurlijik )

we wisten dat we bijna 600 euro te veel in het rood stonden daardoor maar hadden het idee dat trekken we wel weer recht met vakantiegeld...
nu ging ik gistere kijken en stond ik ineens ruim 250 euro in de plus, heeft de bank mijn hypotheek weer terug gehaald  :( net die ene rekening waar ik altijd zo zorgvuldig mee ben en ben geweest. Heb net om half 9 gelijk gebeld en uitleg gegeven, was bij de hypotheek bank nog niet eens zichtbaar dus ze waren heel blij dat ik zelf contact opnam :D. Heb afgesproken wat er nog staat nu over te maken en de rest volgende week met vakantie geld, mocht zelfs wel in delen maar dat heb ik geweigerd :D

werd om ff voor 8 al gebeld door het ziekenhuis, moet vanmiddag even een rondje komen maken, bloedprikken en ff bij de anesthesie langs voor vrijdag, daar ff meten en wegen enz. ik heb besloten om voor de plaatselijke verdoving te kiezen na die schrik van de hypotheek die terug is gehaald want dat scheeld weer minimaal 2x heen en weer rijden want dan ben ik in een paar uurtjes weer thuis en kan mijn partner blijven :D

groetjes smurfin