eindelijk mijn verhaal kwijt kunnen :D

Started by smurfin, Jan 23, 2012, 01:49 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Wat ontzettend fijn!
(dansje door de kamer)

Enne,.. eet smakkelijk!

smurfin

haha buster

dat dansje dat heb ik ook gemaakt :D

dat eten zou wel tegenvallen, ik hou helemaal niet van de mc donnalds haha

evengoed bedankt

smurfin

gisteren weer een nieuwe incassobureau :(

geen groot bedrag hoor, was 'maar' iets meer dan 60 euro maar wel jammer, een vergeten rekening die erdoor is geslipt. gelukkig nog steeds een kleine reserve op de rekening en hij is al over gemaakt :D

straks weer werken pffff ben nog steeds niet helemaal fit heb er eigenlijk niet zo veel zin in vandaag haha

Buster

Kan gebeuren, soms liggen er zoveel brieven dat je even door de bomen niet meer weet wat je er mee gedaan hebt.

Wat voor mij helpt is alle onbeantwoorde "troep" (want dat is het)  zonder enveloppe (want dan heb ik het gelezen) op een stapel, die stapel kijk ik vaak door, als ik iets betaal of ik handel het op een andere manier af gaat er een dikke krul doorheen, schrijf met datum erop wat ik dan precies gedaan heb en gaat het in de map. Voor het geval ik het nog een keer moet bewijzen.

Nu leun ik allang niet meer op die map met bewijsstukken, maar zeker in het begin alsof ze bij het BKR een extra stempel hebben bedacht waarop staat; "doe maar, deze mensen betalen toch wel".

Hoe wat het eten trouwens?

smurfin

idd, nou ik schrijf altijd op wat ik wanneer heb betaald en de rest is eigenlijk weg , er is nu geen stapel meer

ik denk/ben bang dat deze per ongeluk de laatste keer weg is geraakt in de versnipperaar.
bij de laatste betalingen
het is in ieder geval weer opgelost heb gelijk gebeld en ze waren tevreden, ze zei al oh rabobank is snel hebben we vanmiddag of morgen wel binnen, ik noteer het gelijk even

en het eten was anders haha, ik hou er niet van dus maak het ook bijna nooit :P
ik ben een gezonde eter, als ik thuis een keer patat maak eet ik vaak sla maar goed ik moest meedoen dus doen we dat maar een keertje haha

smurfin

hoi allemaal

sorry dat ik de laatste tijd niet meer heb gereageerd

financieel gaat het ons gelukkig voor de wint zoals ik al eerder vemeld heb is het nu alleen nog dsb en we blijven dus voorlopig alleen maar de maandelijkse aflossing doen. en gaan volgend jaar beginnen met extra maandelijks een bedrag storten, we willen ff rust...

lichaamelijk en geestelijk heb ik ( wij ) een vrij heftige periode gehad.
ik heb een autoongeluk gehad met de nodige letsel....
had/heb een klaplong, scheurtje in mijn schedel ( minimaal maar wel rustig aan doen ) mijn linker arm gebroken en 1 rib gebroken en de rest zwaar gekneust

heb 15 dagen in het ziekenhuis gelegen en moet nog steeds rustig aan doen vandaar dat ik niet heb gereageerd op welk verhaal dan ook ...

ik probeer de komende tijd weer te reageren maar kan niet zo lang zitten dus moet nog teruglezen en zie dan wel verder

dikke kus smurfin

Buster

Zo dan,... dat is nogal wat,....

Doe rustig aan, heel veel beterschap en kom eerst maar eens even bij.
Neem aan dat het concentreren ook samenvalt met het scheurtje in je schedel?

Wij lopen niet weg ;)

smurfin

Voor slechte concentratie zijn meerdere redenen
Ben bijna gelijk bij binnenkomst op de ok beland om een scheurtje in mijn lever te dichten en ben ongeveer 36 uur na het ongeluk pas weer gewekt maar daar weet ik niet zo veel meer van...

Kan van morfine komen en ook scheurtje idd.. we zien wel wanneer ik weer volledig op de been ben haha

Hoe is het bij jou dan buster ?

Dick

Smurfin,

Beterschap, 15 dagen in het ziekenhuis is behoorlijk. Wij lopen echt niet weg, zorg jij maar eerst dat jezelf erboven op komt.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Buster

Dat klinkt niet best, morfine, lever,....
Zorg goed voor jezelf hoor!

Hier is druk een understatement, midden in een verhuizing, door de afstand 2x 3 nachten zonder man in huis, dus zwaar, zo met kind, en super nerveuze hond, als logistiek en administratief manager en oja, ook nog 26 weken zwanger,.. Maar, ik weet dat er een eind aan zit, over 2 weken is alles achter de rug en kunnen we op het gemakje uitpakken.

Ik heb gelukkig echt heel veel hulp en ben bijna niet alleen thuis overdag.
Wat dat betreft zijn we echt schat hemel rijk!

Heb jij, liever gezegd, jullie, genoeg hulp?

Hou vol, en heel veel beterschap!

smurfin

morfine is geweest maar is niet gelijk helemaal uit je systeem, ben ik al voor gewaarschuwd en lever is inmiddels hersteld en lijkt goed te gaan, binnenkort nog controle fotos enz

verder gaat het goed.

je bent aan het verhuizen ik lees snel bij maar hou het nu nog niet vol
fijn dat het verder wel goed gaat en het einde in zicht is

groetjes

smurfin

Ik vergat op de helft te antwoorden
Ten eerst dank je Dick.. was en is nog vrij ingrijpend idd

Buster wij krijgen genoeg hulp gelukkig de boodschappen worden voor ons gedaan, mijn partner is 3 weken thuis geweest en voor de kids wordt gezorgd die worden. Elke dag op gehaald zodat ik alleen thuis ben en rust kan/moet houden, krijg wel visite die dan ook wel weer helpt met kleine dingen.

Als ik iets vergeten ben te beantwoorden meld het ff dan antwoord ik later, ik ga nu lekker mijn bed in ben erg moe

Groetjes en slaap lekker voor allen

jan

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

jan

@Buster

Ik snap het nu, zwanger (2e) en verhuizen. Wat leuk om te lezen! Wanneer ben je uitgerekend?
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

jan

Jan (een Ex-schuldige)

Moderator