eindelijk mijn verhaal kwijt kunnen :D

Started by smurfin, Jan 23, 2012, 01:49 PM

Previous topic - Next topic

smurfin

haha fijn dat je er zo mee om kunt gaan dat lukt me niet :D

gisteren weer een rustige dag heerlijk, hopelijk blijft het nu een beetje zo.
dit weekend zijn de kinderen bij mijn ouders van vanmiddag tot zondag :D, ff lekker tijd voor onszelf das al heel lang geleden, zou wel wennen worden ben benieuwd of ik wel kan genieten zou ze wel heel erg missen haha.

jan

Quote from: sacredfour on Jan 26, 2012, 02:38 PM
Ik kijk drie keer per dag of er nog post is. Ik hoop altijd op een brief van een incassobureau, maar helaas. :o ::) ;D Dan maar een paar aanpassingen van mijn brieven hier op dit forum zetten.

Nog iets gehoord van je eerdere rechtszaken?
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

sacredfour

@ Jan
De rechtszaak met Zilveren kruis heb ik verloren, dat heb ik wel ergens gemeld op dit forum. Het bedrag was niet hoog genoeg om in hoger beroep te gaan helaas.
Ics (Visacard) is ook een zaak tegen mij begonnen, hier gaat het over een bedrag van 7000 euro, en hier kan ik wel door procederen. Ik verwacht dat deze zaak ook wel een paar jaar gaat duren. Zijn er interessante ontwikkelingen dan zal ik het forum zeker op de hoogte brengen. Ook creditcard banken verkopen hun vordering als securitie, een soort bond. Het is mijn bedoeling in deze rechtszaak om de onderste steen boven te halen van de manier waarop banken werken. Zijn er interessante ontwikkelingen dan zal ik zeker de publiciteit zoeken. Mijn ultimatief doel is de mogelijkheid te scheppen voor iedereen om van zijn bankschuld af te komen zonder ze nog een cent te betalen.
En(belangrijk!! :o) zonder schuldgevoel.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

smurfin

2 meevallers gehad de afgelopen dagen

onze oudste wordt bijna 3, we hebben al een paar maand een nieuwe fiets voor haar staan, 50 % korting gehad omdat de kijkshop die fietsen uit het assotiment haalde :D

nu moesten we nog een bel en een cadeau van broertje lief.
onze dochter wil aldoor een skippybal dus gingen we die halen en blikklompjes erbij, we hadden voor broertje ( half jaar jong ) een budget van max 15 euro bedacht en met die 2 kwamen we op 12 euro net leuk.
skippybal = 7,99 en blikklompjes = 3,99
eenmaal bij de kassa moest ik 4,70 betalen, de skippybal was voor 0.70 aangeslagen :D

vandaag moest ik pampers bij de kruidvat halen ( aanbieding )en mijn moeder had wat dingetjes voor onze dochter gezien maar het was daar al grotendeels uitverkocht dus heb ik het voorgeschoten van mijn potje. eenmaal thuis zag ik dat ik  te veel weer heb gehad was er maar 1 pak pampers aangeslagen inplaats van 3 voor de prijs van 2. ga er niet weer helemaal voor terug ( moet er 15 min voor rijden met de auto ) dus weer een gelukje :D

Freek en Jolanda

Je bent gek als je terug gaat als ze voor een te hoog bedrag hebben aangeslagen. Omgekeerd doen ze het ook niet. Meevallers heb je af en toe nodig. ;D

Freek en Jolanda

smurfin

sorry voor de late reactie had 2 weken logees en geen prive momenten

idd ben ook gek als ik dat doe, maar ja ik en mijn schuldgevoel naar een ander haha

mijn dochter haar verjaardag was een groot suc6, heb het goedkoop weten te houden :D

smurfin

tijdje geleden dat ik ben geweest

inmiddels weer een incassobureau weg gewerkt maar ook een enorm mankement aan de auto, ruim 1000 euro dus weer een nieuwe hoge betaalregeling en wat langer op onze tenen lopen

verder gaat het emotioneel ook ff niet zo goed met me, doordat het einde in zicht is met de schulden heb ik weer wat ruimte in mijn hoofd om andere dingen toe te laten, zo kom je erachter dat het verleden nog niet is verwerkt en heb daar nu heel veel moeite mee, ben mezelf deels ff verloren maar komt ook wel goed hoop ik, gelukkig zijn mijn partner en ik samen sterk en hij probeert me ook nu weer er doorheen te loodsen :D, we komen er vast wel weer sterker uit

Buster

Ja rare dingen die relaties.

Schulden maken relaties OF kapot OF heel sterk.
Heel veel succes!
Je hebt al zoveel overwonnen, dan kan dit er vast ook bij.

lotte

Quote from: smurfin on Mar 18, 2012, 11:45 AM
tijdje geleden dat ik ben geweest

inmiddels weer een incassobureau weg gewerkt maar ook een enorm mankement aan de auto, ruim 1000 euro dus weer een nieuwe hoge betaalregeling en wat langer op onze tenen lopen

verder gaat het emotioneel ook ff niet zo goed met me, doordat het einde in zicht is met de schulden heb ik weer wat ruimte in mijn hoofd om andere dingen toe te laten, zo kom je erachter dat het verleden nog niet is verwerkt en heb daar nu heel veel moeite mee, ben mezelf deels ff verloren maar komt ook wel goed hoop ik, gelukkig zijn mijn partner en ik samen sterk en hij probeert me ook nu weer er doorheen te loodsen :D, we komen er vast wel weer sterker uit

Ik herken dat gevoel wel hoor, het idee dat de einstreep in zicht is, en dat je dan weer verder kunt. En die plek die daardoor vrij komt, gaat zich ineens weer vullen met van alles en nog wat, dat je weggedrukt had.
Je gaat dit echt redden samen met je partner, sta je zelf even toe, om een dip periode te hebben, daar is echt niets mis mee.

lotte

Quote from: Buster on Mar 18, 2012, 12:16 PM
Ja rare dingen die relaties.

Schulden maken relaties OF kapot OF heel sterk.
Heel veel succes!
Je hebt al zoveel overwonnen, dan kan dit er vast ook bij.

Helemaal mee eens! :)

Magic

Kan ik me helemaal in vinden.
IK denk dat Cupido de weg kwijt is en we misschien allemaal even moeten bijleggen om hem een TOMTOM te geven om ons allen de juiste partner te sturen ;D

(soms even lachen, anders redden we het niet)

smurfin

Bedankt voor jullie lieve reacties

Dit is helaas iets waar ik niet uit ga komen met alleen de steun van mijn partner.   Ben afgelopen week door de huisarts doorverwezen naar een psygoloog en w8 nu op bericht van hem/haar waarschijnlijk dat laatste om het nu echt achter me te kunnen laten maar dan voor goed

Gelukkig is mijn partner heel geduldig en behulpzaam en gunt hij me alle ruimte die ik nodig ben nu, maar we hebben nu al zo veel overwonnen dan lukt dit ook, ik kan binnenkort eindelijk mijn verhaal kwijt. Want nu weten alleen mijn ouders en mijn vriend het en binnenkort is er iemand die ik het kan vertellen zonder me te schamen en die mij van mijn nare gevoelens kan afhelpen

lotte

Quote from: Magic on Mar 18, 2012, 01:41 PM
Kan ik me helemaal in vinden.
IK denk dat Cupido de weg kwijt is en we misschien allemaal even moeten bijleggen om hem een TOMTOM te geven om ons allen de juiste partner te sturen ;D

(soms even lachen, anders redden we het niet)
[x/quote]

stuur je hem dan ook even bij mij langs...  ;D

En, op het moment dat ik op verzenden drukte, kreeg ik de waarschuwing, dat er opnieuw gepost was, en mijn post wellicht wilde wijzigen...
Wijzigen niet, aanvullen wel,

Lieve Smurfin,

ik heb heel veel bewondering voor mensen, die op een goed moment aangeven dat ze het alleen niet meer trekken, en bij het verwerken van sommige issues hulp nodig hebben.
Het zal ongetwijfeld een lang, emotioneel traject worden, maar je zult er nog sterker door worden, en vrijer en blijer.. ;)

Een virtuele knuffel van mij voor jou, zomaar

Magic

Zal het meteen doen!
Om te beginnen kan hij mijn tomtom gebruiken op dagen dat ik niet werk:-)

Want wie wil er nu iemand die niets meer heeft als schulden?
................................................................................
Hoop ooit toch nog mijn dromen achterna te kunnen gaan waarvoor ik ook een website heb gemaakt wat nog uit mijn verleden als muzikant komt.
Staat al op de lijst om verwijderd te worden aan het eind van het jaar, was al betaald eind vorig jaar.

Ik wens in ieder geval dit nooit iemand toe en iedereen op dit forum ontzettend veel sterkte, liefde en geluk toe.
En mocht ik ooit de lotto winnen, gaat zeker de helft ervan naar mensen op dit forum om te helpen!