Author Topic: 'SP grootste in peiling'  (Read 7109 times)

Offline Buster

• Vip Members
  • Top Poster
  • Kennis geeft kracht!
Re: 'SP grootste in peiling'
« Reply #15 on: January 24, 2012, 06:32:22 PM »
Nee hoor, ik heb het expliciet genoemd omdat ook schuldsanering niet de oplossing is, dat gaat domweg niet en ik weet dat er meer wegen zijn die naar Rome leiden.

Hoe zou het volgens jou aangepakt moeten worden dan?

Offline sacredfour

• Top Poster
« Reply #16 on: January 24, 2012, 08:42:23 PM »
Alles is beter dan de huidige politieke partijen. Ik heb vanmiddag een tijdje zitten kijken naar een kamer debat over een nieuwe wet die het mogelijk moet maken
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Schulden Forum

« Reply #16 on: January 24, 2012, 08:42:23 PM »

Offline jan

• Global Moderator
  • Top Poster
    • Schulden-vrij
« Reply #17 on: January 24, 2012, 10:54:26 PM »
Schulden ontstaan door een oorzaak. Die oorzaak is dat bedrijven willen verkopen en andere bedrijven geld aan mensen lenen om deze produkten te verkopen. Aan leningen wordt veel verdiend, ze halen er door de rente een goed rendament.

De regering moet regels gaan opstellen voor leningen. Nu raakt iedereen gemakelijk in de problemen. Er zijn ook voorbeelden zat van andere veroorzakers, verkoop van telefoon met ABO, iedereen belt zich "schoor". Het telefoonkado moet worden terugverdiend, dus hoge kosten.

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator