Fijne jaarwisseling

Started by Chrissie, Dec 31, 2011, 05:52 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Het is bijna het einde van het jaar over een paar uur is het twaalf uur, maar ik wil graag nog iedereen een fijne jaarwisseling toe wensen en een heel gezond en gelukkig 2012 maar vooral op naar schuldenvrije toekomst!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

Chrissie: voor jou en voor alle andere forumleden: ook een hele fijne jaarwisseling en op naar een schuldenvrije toekomst! Dat we er met z'n allen een mooi 2012 mogen maken hier op het forum :)

Noenie

Ik wens jullie ook een gelukkig en gezond 2012 en allemaal een stapje verder naar een schuldenvrij leven. Het gaat ons allemaal lukken.

Noenie

flits

van mij ook een gelukkig nieuw jaar en een goed en gezond 2012 en een stapje dichter bij een schulden vrije toekomst
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Freek en Jolanda

Iedereen een schuldvrije toekomst toegewenst!!!
Freek en Jolanda

Bloem2

Alle goeds voor jullie!

jan

Vrienden en Vriendinnen,

Maak iets moois van het komend jaar. Ga niet in de put zitten, maar de schouders er onder! Op naar een toekomst zonder schulden!!!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Buster

Iedereen heel veel succes voor 2012, weer een jaar om een stukje dichter bij de oplossing te komen!

Dick

Op naar een toekomst zonder schulden!!!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

peter

Allemaal nog de beste wensen en een betere toekomst!!
Peter
Administrator Forum

marco

Iedereen nog de beste wensen voor 2012!!
Marco en Bianca