Author Topic: Links naar andere forums  (Read 5813 times)

Offline mick

• Lid
  • *
Links naar andere forums
« on: December 31, 2011, 03:50:08 PM »
Hoi beheerders,

Waarom maken jullie geen link naar http://www.hotforum.nl/forum/schulden/ en http://www.bewindvoerders.net. Jullie doen hetzelfde als deze forum, dus waarom maken jullie er geen link naar toe. Dit was zomaar een vraagje.

En iedereen hier nog de beste wensen voor het aankomende jaar!

Offline Kaatje

• Vip Members
  • Top Poster
Re: Links naar andere forums
« Reply #1 on: December 31, 2011, 04:28:21 PM »
Voor jou ook de beste wensen!

Ik heb net die sites eens bekeken, maar ik denk dat een ieder zo zijn/haar persoonlijke voorkeur heeft om op een bepaald forum te schrijven. Ik spreek voor mezelf,  maar door het woord "bewindvoerders" voel ik mij niet aangesproken om op die site te gaan kijken. Heb dat nu wel gedaan en beide sites bestudeerd. Wat mij opvalt is dat de meeste onderwerpen daar over wsnp en bewindvoering gaan en ook dit is beide niet van mij op toepassing. Op dit forum zie ik ook boodschappenlijstjes en budgetten van andere forumleden staan, waar ik persoonlijk veel van leer.

Gelukkig zijn er meerdere sites waar een ieder met schulden terecht kan :) :)

Schulden Forum

« Reply #1 on: December 31, 2011, 04:28:21 PM »

Offline Chrissie

• Vip Members
  • Top Poster
  • waar een wil is, is een weg
« Reply #2 on: December 31, 2011, 05:05:58 PM »
Hoi Mick, wens jou ook alle goeds toe voor het komende jaar!

Ik schrijf hier op dit forum maar schrijf tevens op het hotforum, het bewindvoerders.net sta ik nog niet op. Op het hotforum zit ik nog niet zolang maar net wat Kaatje zegt doordat wij zelfstandig onze schulden oplossen hebben wij niets met bewindvoerders  te doen. Hier vind ik gewoon meer aansluiting doordat hier meer mensen zijn die zelfstandig hun schulden er proberen uit te halen. Maar ik vind alle forums hartstikke goed en de beheerders gaan goed met alles om en zowel op het hotforum en dit forum zitten mensen die je prima kunnen helpen en zoals ik gelezen heb bij het bewindvoerders.net forum ook.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Offline Freek en Jolanda

• Vip Members
  • Top Poster
« Reply #3 on: December 31, 2011, 07:56:32 PM »
Ook de beste wensen!!

Wij bezoeken hotforum en schulden-vrij regelmatig. Bewindvoerders.net heeft weinig onderwerpen die ons aanspreken. Maar op alle drie kan je terrecht met je vragen. Schulden-vrij is meer voor als zelfstandig uit de problemen wilt komen. Hotforum is meer voor mensen die in de WNSP dreigen terecht te komen, maar je kan er ook terrecht als andere vragen hebt.

@Peter @Dick, waarom voegen jullie deze sites niet bij de links???

Freek en Jolanda

Offline Dick

• Dick Moderator
  • Administrator
  • Top Poster
  • Doe maar gewoon
    • Schulden-vrij
« Reply #4 on: December 31, 2011, 08:11:21 PM »
Mick,

Wij hebben hier nooit over nagedacht en deze twee links zullen we toevoegen aan onze links.

Ook een prettige nieuwjaar!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Schulden Forum

« Reply #4 on: December 31, 2011, 08:11:21 PM »