Besparen, Verzekeringen en Budgetteren > Budgetterings programma's

Nieuw digitaal huishoudboekje: De Huishoudkist

(1/3) > >>

Huishoudkist:
Softwareontwikkelaar N.G.P. Languages BV brengt een nieuw digitaal huishoudboekje op de markt,

marco:
Gaan we weer. Weer zo'n snelgeld kasboek spammer dat ons forum heeft gevonden. Uiteraard met het zoveelste kasboek dat bij niets kost zeggen ze. Wat heb je er aan??

Niets, want er zijn betere programma's, zoals davilex en junoo (http://www.afaspersonal.nl/) dat gratis is.

Dus niet kopen en zeer zeker niet downloaden!

peter:

--- Quote ---Uit de forum regels:

Spamberichten worden zonder meer verwijderd. Respect voor elkaar is heel belangrijk.

Wat kan SPAM zijn, het plaatsen van berichten om je product, bijvoorbeeld financi
--- End quote ---

Huishoudkist:
@Peter en @Marco: dit is niet bedoeld als spambericht, maar als aankondiging.
@Marco: In de aankondiging staat reeds dat een bankmodule 3,80 euro kost. Deze hoef je niet te gebruiken, maar dan moet je alles handmatig invoeren middels de gratis portemonnees (kasboeken). Je noemt yunoo (nu afas personal) op, dit is een online huishoudboekje. Alles wat je hierop zet, daar heeft Afas inzicht in. De Huishoudkist is een goedkoop offline huishoudboekje, alles wat je invoert blijft priv

Chrissie:
Beste huishoudkist het is allemaal heel geweldig wat je schrijft maar ik blijf gewoon bij mij kasboek schriften die bevallen mij prima en ik houdt net zo goed overzicht als op de computer, buiten dat ben ik ook nog tienmaal sneller klaar dan op de computer.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version
Mobile View