leefgeld schulden stand

Started by flits, Oct 02, 2011, 07:32 PM

Previous topic - Next topic

tuthola

Je lijstje ziet er weer toppie uit Flits. Ik denk dat je op de markt ook goedkoper uit bent voor je lakens  ;)

Meelezertje

Je boekhouding klopt weer als een bus. :) Knap
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

flits

hier is het markt op dinsdag ochtend en op donderdag is het in bergen op zoom en beide dagen moet ik werken dus naar de markt kan niet echt en bij v&d krijg ik in ieder geval nog airmiles en je kunt er vvv bonnen inleveren dus als ik op de braderie niks kan vinden kan ik altijd nog even naar v&d
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Meelezertje

Wel ja. En als je bij de V&D  niet voordelig en goed genoeg kunt slagen; dan kun je altijd volgende week toch nog zien? Wel je geld dan goed weg leggen, dat het niet per ongeluk voor iets anders gebruikt wordt.  ;) Succes
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

flits

ik zou ook nog even bij de Hema kunnen kijken daar hebben ze ook hoeslakens
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

An0niempje

Ik heb van de week een hoeslaken bij de action vandaan gehaald, daar zijn ze goedkoper dan mij de Hema. Wel het idee, dat de kwaliteit van de HEMA wel van beter is....

flits

ik ben vanmiddag even bij mijn moeder geweest en er is â,¬900 extra afgelost ik heb natuurlijk gelijk gebeld en verhaal gehaald hij heeft dit gedaan omdat het belasting technisch beter is dat er niet teveel op mijn rekening staat ik krijg ineens weer huurtoeslag â,¬89 per jaar het is niet veel maar toch iets en ik heb over 2014 â,¬30 terug gekregen om belasting geld te krijgen mag ik niet teveel op mijn rekening hebben staan daarom is er extra naar mijn moeder gegaan betekend ook dat ik 9 maanden eerder van ijn schuld af ben er staat nu nog â,¬2768,59 open

ik ben vanmiddag ook nog even over de braderie geweest er waren wel schoudertassen en dekbedovertrekken maar geen hoeslakens en rugtassen ik loop er morgen nog even overheen om te kijken of er dan wel zijn maar ik heb er een hard hoofd in ik heb sowieso weer vochtvreters nodig want mijn vocht vreters zijn op

Chrissie

Wat een mooie mijlpaal flits, het einde komt nu zo mooi in zicht ben zo blij voor jou ;)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Meelezertje

Nou dat moet je wel een heel fijn gevoel geven.  ;D  Heerlijk voor je

flits

het geeft idd een goed gevoel dat ik 9 maanden eerder ervan af ben

ik ben vandaag nog even de braderie over geweest en weer geen hoeslakens ik keek in mijn fietstas toen ik terug thuis kwam en zag een hele grote scheur in mijn fietstas dus ik heb de fietsenwinkel gebeld hoe duur de dubbele fietstassen zijn en die zijn vanaf â,¬40 hangt van de kwaliteit af dus ik heb â,¬50 extra aangevraagd en dan kan ik volgende week ergens naar de fietsenwinkel voor nieuwe fietstassen

ik zit erover te denken om volgende week ergens maar eens 4 uur vrij te nemen zodat ik naar bergen op zoom kan en naar de fietsen maker kan voor nieuwe fietstassen

mijn moeder kwam ook nog met zeeman om daar voor hoeslakens en moltons te kijken omdat zeeman ook goedkoop is

Meelezertje

Zeeman is zeker ook een optie. Onderhoeslakens van Zeeman en Action vind ik persoonlijk iets mindere pasvorm en kwaliteit dan bij de HEMA.  Bij de hema wacht ik altijd op de 20% kortingstickers of de stapelkorting. (als je er soms meer dan één nodig hebt) Wat ik nodig heb schrijf ik op een lijstje, en wacht dan geduldig tot er weer zo'n actie is. Als het echt zo versleten is dat je echt niet kunt wachten , dan ben je het voordeligst bij de action of zeeman. En dan kun je er ook weer een tijd mee doen voor ze weer versleten zijn, moet je maar denken.
Als je bovenhoes zoekt met een mooie print; dan moet je eigenlijk nog meer geduld hebben. Gewoon het geld in een envelop wegleggen en gewoon als je eens in de stad komt, lekker rondneuzen tot je er één tegenkomt, die je echt supermooi vindt en dan voor een lage prijs.

Succes ermee.

nooitmeer

Flits, je hebt het getroffen met deze bewindvoerders. Ze denken mee en gunnen je ook eens wat "extra", ook al is het je eigen geld.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

flits

ik heb idd een goede bewindvoerder

ik heb net al het briefgeld uit mijn portemonnee gehaald en in een potje gedaan ik heb geen goede rugtas en of hoeslakens moltons kunnen vinden ik heb nog wel even op de markt gezeten even wat drinken en de sportschool waar ik train gaf wat shows weg met de kinder zumba erbij die kleintjes was wel leuk om te zien het kleinste meisje wou haar grote zus niet loslaten ze vond het een beetje eng o alleen naar voren te komen dus haar grote zus en haar vriendin hebben geholpen

burningspirit

hey flits, goed bezig hoor
doe jij ook zumba op de sportschool?
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

flits

nee zumba voor volwassenen is pas om 21:30 klaar ik doe wel aan bodypump 1 x in de week en 1 x in de week in toestellen et combi van cardio en kracht