leefgeld schulden stand

Started by flits, Oct 02, 2011, 07:32 PM

Previous topic - Next topic

tuthola

Lieve flits misschien kun je met je moeder een afspraak maken wanneer jij langskomt dit geeft meer duidelijkheid voor jou en je moeder. Het is triest dat je zus niet naar je moeder gaat in deze moeilijke tijd maar hier kan jij niks aan doen dus ik ben het eens met chrissie......loop jezelf niet voorbij en laat je moeder en zus het zelf uit zoeken.

Heel veel sterkte ermee flits.

flits

dat mijn moeder het zelf uit moet zoeken met mijn zus heeft iedereen al gezegd waar ik mee praat ze zeggen het allemaal tegen haar maar mijn moeder wil niet luisteren ik heb ook al meerdere malen bij mijn moeder aangegeven dat 1 keer in de week dat ik langs kom in het weekend op mijn vrije vrijdagen op vrijdag en op de weken dat ik vrijdags werk zaterdags na het trainen maar dat wil er niet in bij mijn moeder mijn moeder wil koste wat het kost dat ik elke minuut dat ik niks doe bij haar thuis zit schijnbaar heeft mijn zus tegen haar gezegd dat ze iedereen in de familie en iedereen bij ons in het dorp tegen me opstookt en tegen mij gebruikt om haar zin te krijgen en dat mijn moeder nergens aan wat kan doen omdat we allebei boven de 18 zijn dat kwam eruit toen ik zei dat ik niet begrijp waarom het ineens een probleem is na de dood van mijn vader dat ik maar net 1 keer in de week in het weekend langs kom
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Chrissie

Flits jou moeder is in een gat gevallen na het wegvallen van jou vader, daarom zoekt ze een strohalm om zich aan vast te grijpen. Ze voelt zich gewoon eenzaam daar heeft het allemaal mee te maken heb geduld met haar.

Mijn tante had dit hetzelfde na het overlijden van mijn oom ze vroeg toen aan me of ze wel iedere dag mocht bellen zodat het voor haar wat gemakkelijker werd want dat deed ze ook altijd met mijn oma, mijn oom en haar moeder( mijn oma)  zijn vlak na elkaar weggevallen. Ik heb gezegd doe maar als jij je er beter door voelt ze belde elke dag drie maal het waren maar korte gesprekjes van 10 minuten maar ze voelde zich minder eenzaam door, daarnaast ging ik 1 keer per week even naar haar toe en later toen ze de draad weer beter oppakte ging het om en om totdat ze voor jaren terug zelf overleed. Toen heb ik zelf heel lang gehad van toe bel me nou wanneer gaat de telefoon nou, dan mis je het en soms hoorde ik hem overgaan op die tijden dat ze normaal belde maar dan ging ik kijken maar er gebeurde niets.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

flits

m'n moeder belde gister middag op om te vragen hoe het ging omdat ik al een helle week met griep in de ziektewet zit en ofdat ze wat mee moest nemen van de Albert Heijn omdat ik steeds last van duizelingen had en er lagen nog wat dvd's die terug moesten omdat mijn moeder en mijn broer er uitgevist hadden wat ze wilde hebben de rest ben ik momenteel bezig om op facebook een handelssite voor hier bij ons in de buurt ik heb mijn moeder een aantal kleine dingen mee laten nemen omdat het morgen klote weer word en mijn moeder net wil dat ik op de fiets weg ga met die duizelingen ze zou het wel even voorschieten omdat ik nog niet heb kunnen pinnen door de griep het bedrag van â,¬8,60 had ik we in huis maar dat wou ze niet hebben omdat ze het een rot idee vind dat ik geen geld in huis heb ze vertelt ook maar even dood leuk dat mijn zus 2 weken geleden geweest is en dat ze meer als een uur gepraat hebben en dat mijn zus in de eiland bode staat
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

flits

ik had venochtend even op de facebook pagina gekeken en ik had de verkeerde handel gepakt omdat het allemaal kinderdvds zijn moesten ze op de kinderhandel en nu staan ze erop met prijs t.e.a.b. en eeen foto erbij en nu maar even afwachten

ik ben ook alweer een beetje aan het kijken voor de zomer mijn bewindvoerder heeft liever niet dat ik weer zo'n grote dure reis maak net als londen maar ik mag wel kijken voor iets leuks en het lieftst zo goedkoop mogenlijk vorig jaar naar londen was ik alles bij elkaar ruim 700 euro kwijt en hij heeft liever dat ik het nu doe met de 400 euro die ik van mijn vakantiegeld krijg dus dat word dan toch weer spoordeelwinkel of iets uit het spoorboekje wat ik 4 x per jaar krijg

Chrissie

Wel leuk dat je bewindvoerder het zo vroeg aan geeft dan weet je direct waar je aan toe bent maar je kunt toch iets leuks plannen, tevens klasse dat jij er zo goed op reageert. Met 400 euro kan je ook een fijne vakantie hebben.
Zoveel mogelijk overal eten en drinken meenemen en op gratis uitjes jacht dan kom je al een heel eind.

Ga je alleen of samen met een vriendin?
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

flits

in de kerstvakantie van 2013 ben ik met een neef een dagje weggeweest ik wou kijken of dat hij nog een keer iets leuks wil gaan doen  en ik wou vanaf nu alle koopzegelboekjes gaan bewaren voor zulke dingen

er staan regelmatig dingen op de spoordeelwinkel met eten en drinken erbij voor een dagje weg ik zat zelf te denken aan zo iets dan het centrum zelf in mijn neef heeft al gezegd dat hij wil dat ik een keer richting Vlissingen kom dus ik kan altijd nog kijken in de spoordeelwinkel voor iets richting Vlissingen

Joy2014

Ik hoop dat de boel wordt verkocht Flits!

Ik snap je bewindvoerder wel, Londen is geweldig maar duur. Ik wil dolgraag met m'n dochter daar naar toe maar dat kan nu gewoon niet. Maar met 400,- kan je ook heel veel leuks doen! Inderdaad goed de aanbiedingen in de gaten houden. Je vindt vast wat leuks :)

flits

Weekgeld â,¬50 week 4

20-01-2015
Spelletje goodgames
Online big farm â,¬9,99
Total â,¬9,99

22-01-2015
Albert heijn voorlopig betaald door mijn moeder
Ah milde yogurt â,¬0,93
Chunks blik â,¬0,42
Chunks blik â,¬0,42
Chunks blik â,¬0,42
Chunk blik â,¬0,42
Unox rookworst â,¬1,03
Unox rookworst â,¬1,03
Margarine 0,38
Meergranen brood â,¬1,09
Scharreleieren â,¬1,08
Aardappels â,¬1,039
Airmiles ………….
Bonus ………….
Subtotaal â,¬8,60

Bonus unox rookworst -â,¬0,52
Sub totaal â,¬8,10
8 koopzegels â,¬0,80
Totaal â,¬8,90

24-01-2015
Paracetamol â,¬0,99
Paracetamol â,¬0,99
Zeeptablet dove â,¬1,79
Zeeptablet dove â,¬1,79
Zeeptablet dove â,¬1,79
Zeeptablet dove â,¬1,79
Shampoo kruidvat â,¬1,29
Shampoo kruidvat â,¬1,29
Kruidvat krulcreme â,¬1,89
Crème spoeling kruidvat â,¬1,39

Extravoordeelkaart  ……………
Korting 2 +2 dove -â,¬3,58
Totaal â,¬11,40

Marskramer
Deurmat â,¬9,99
2 vochtvreters â,¬6,38
Totaal â,¬16,35

Delicious groenteboer
200 gram fruitsalade â,¬2,15
200 gram light salade â,¬2,15
200 gram thoolse salade â,¬2,15
Total â,¬6,45

Meesterbaker bliek
4 croisantjes â,¬1,56
Grote eierkoeken â,¬2,15
Gangmakers â,¬1,00
Rozijnebollen â,¬1,00
Totaal â,¬5,65

Kruidvat
Kattenstokjes â,¬0,72
Kattensnoepjes â,¬0,99
Totaal â,¬1,70

Cafetaria de smulhoek
1 frietje satesaus â,¬1,95
1frikadel speciaal â,¬2,00
1 blikje cola â,¬1,60
Totaal â,¬5,55

20-01-2015
Spelletjes goodgames â,¬9,99
24-01-2015
Marskramer â,¬16,35
Kruidvat â,¬11,40
Delicious groenteboer â,¬6,45
Meesterbakker bliek â,¬5,65
Kruidvat â,¬1,70
Cafetaira de smulhoek â,¬5,55
Totaal â,¬37,09

Rekening 1,41
spaar pot â,¬0
portemonnee â,¬1,06
1 zegelboekje ingeleverd op 13-12-2014 leverde 52 euro op
1 zegelboekje ingeleverd op  14-01-2015 leverde 52 euro op
1 zegelboekje anderhalve bladzijde vol
schulden stand â,¬4368,59

mijn moeder heeft donderdag het een en ander voor me meegenomen omdat ze niet wou dat ik op de fiets weg ging ik heb het wel in het week overzicht meegenomen maar niet in de eind afrekening omdat ik morgen avond pas naar mijn moeder toe ga en het terug betaal

van 400 euro kun je idd best nog veel ik zit een beetje bij theater arrangementen te kijken want ik mag wel een hotel booken voor 1 nag=chtje maar dan moet ik wel naar een theater of net zo iets als vrienden van Amstel live toe of night of the proms ik hou gewoon combinaties in de gaten ik ben al een keer naar we will rock you geweest in combinatie met een hotel en naar miss saigon in combinatie met een hotel wat dat betreft vind ik het  wel jammer dat ze dat bij kras.nl niet meer doen dus ik moet gewoon nog even verder gluren en kijken

Joy2014

100,- eraf, mooi!

Leuk iets om uit te zoeken he! Succes ermee, ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden :)

jan

Flits, netjes hoor, je schulden blijven zakken!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

flits

bij mijn laatste bloed controle die ik verplicht eind oktober moet vanwege mijn schildklier die nu inmiddels goed werkt is uit gekomen dat ik alleen nog vitamine d en ijzer te kort heb vitamine d krijg je van buiten lucht dat weet ik maar ik weet niet precies waar allemaal ijzer in zit in voedsel wee iemand hier dat misschien toevallig want dat is ook de reden dat ik niet altijd lekker ben ik weet dat het in apelstroop zit maar ik wil niet alleen maar appelstroop eten

Joy2014

Hai Flits, wat fijn dat je schildklier weer goed werkt.

Wat ik zo uit mijn hoofd weet is dat er veel ijzer in spinazie en paksoi zit en bij drinken in roosvicee Ferro, dit koop je niet in elke supermarkt, ik weet zo niet waar je dat kan vinden maar ik dronk dat veel tijdens mijn zwangerschap toen ik een groot ijzertekort had.

En vitamine d zit in melkproducten, yoghurt etc

flits

bij de albert heijn hebben ze wel roosvicee maar ik weet niet precies welke smaken spinazi hebben ze in ieder geval wel

Kaatje

http://www.ijzertekort.org/ijzertekort/ijzerrijke-voedingsmiddelen/

Ook belangrijk om voldoende vitamine c binnen te nemen vanwege opname ijzer.

Wat ik zelf naast spinazie eet bij ijzertekort is pompoen. Maak dan pompoensoep. Erg lekker en heel gezond!!