leefgeld schulden stand

Started by flits, Oct 02, 2011, 07:32 PM

Previous topic - Next topic

Bloem2

Lieve Flits, ik ben het helemaal eens met Knibbel. Ze heeft gelijk.
En voor spullen weggeven, eventueel na haar overlijden, hoef je geen
duur testament te nemen. Dát mag ze gewoon op papier schrijven,
ondertekenen én de datum van ondertekening.
Het is dan aan jullie om dat te respecteren!

Het is fijn voor jou en je moeder dat jullie beiden geld terugkrijgen
van het CAK. Daar kun jij toch weer iets leuks mee doen.

flits

mijn moeder kwam zelf met het idee om het een en ander op papier te zetten en ik heb toen voorgesteld om er een notaris bij te zetten die erbij helpt om problemen te voorkomen en onderlinge ruzies te voorkomen en dat alles eerlijk verdeelt word

het is idd fijn dat we allebei geld terug krijgen ik krijg straks in de kerst vakantie sowieso extra geld van mijn bewindvoerder en ik heb nog een vol boekje van de albert heijn liggen en de 2de boek is ook al een eindje onderweg mijn moeder krijgt en van haar eigen geld terug van het cak en van mijn vader alles bij elkaar krijgt mijn moeder bijna â,¬600 terug daar kan ze weer een maandje van leven ik heb al voor me eigen op spoordeel winkel zitten kijken voor een dagje weg in de vakantie het enige leuke wat ik tegen kwam is avonds en ik ga niet in het donker in mijn eentje door Amsterdam banjeren ik kijk wel uit daar steken ze ne nog neer omdat ze je schoenen willen hebben
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Marjan12

Je doet verschrikkelijk je best en je bent goed voor je moeder. Praat eens met een sociaal raadsman, die kan jullie goed adviseren.

Kaatje

Flits, is er niet iets anders wat je leuk zou vinden wat ook overdag kan? Zodat je toch iets leuks kan doen tijdens je vakantie? En ga je graag naar de film?

Knibbel

Quote from: flits on Nov 10, 2014, 06:49 AM
.... ik ga niet in het donker in mijn eentje door Amsterdam banjeren ik kijk wel uit daar steken ze ne nog neer omdat ze je schoenen willen hebben
Heel verstandig van jou Flits. Ik zou dat zelfs met mijn man erbij nog akelig vinden....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

flits

Weekgeld â,¬50

04-11-2014
Kpn online
Online opwaarderen â,¬10
Totaal â,¬10

06-11-2014
Albert Heijn
Trekband vuilniszakken â,¬1,19
Wasverzachter â,¬0,96
Sourcy â,¬1,19
Sourcy â,¬1,19
Ah blik pate â,¬0,48
Ah blik pate â,¬0,48
Ah blik pate â,¬0,48
Ah blik pate â,¬0,48
Magere melk â,¬0,65
Magere melk â,¬0,65
Magere melk â,¬0,65
Kaki fruit 2 x â,¬0,79 â,¬1,58
Orange juice â,¬1,19
Orange juice â,¬1,19
Vanile yogurt â,¬0,89
Bio kiwi â,¬2,29
Ah elstars â,¬1,89
P&e bananen â,¬1,88
Ah mango â,¬1,89
Ah kipfile â,¬1,38
Mini bollen â,¬1,49

Subtotal â,¬24,05
Ah bonus…………………….
Airmiles ……………………..
2 Aktie Kristal zegel

Bonus ah kaki fruit -â,¬0,59
Bonus ah elstar -â,¬0,60

Subtotal â,¬22,90
22 zegels â,¬2,20
Total â,¬25,10

07-11-2014

Kruitvat
Dierenvoeding â,¬0,79
Multivitamine â,¬0,50
Dierenvoeding â,¬0,79
Tas middle â,¬0,10
Korting 2 +1 gratis -â,¬0,69
Extravordeelkaart……………
Totaal â,¬1,50

Aldi
Aldi draagtas â,¬0,10
Vitamine water â,¬1,99
Vitamine water â,¬1,99
Bruine bollen â,¬0,59
Kaas jong belegen â,¬3,50
Bruine bollen â,¬0,59
Vrije uitloop eieren 6 st â,¬0,85
Brood tijger volkoren â,¬0,95
Totaal â,¬10,56

Albert Heijn
Gebakken aardappel schijfjes â,¬1,00
Frikadelen â,¬1,09
Totaal â,¬2,10

04-11-2014
Kpnonline â,¬10
06-11-2014
Albert Heijn â,¬25,10
07-2014
Kruitvat â,¬1,50
Aldi â,¬10,56
Albert Heijn â,¬2,10
Totaal â,¬49,26

Rekening â,¬06,54
spaar pot â,¬0
portomenee â,¬2,51
1 vol zegelboekje ah
1 ah zegelboekje vol
1 ah boeje met 7 en halve bladzijdes vol
schulden stand â,¬4668,59

ik ga nog wel heel graag naar de bioscoop ik weet ook dat het derde deel van de hobbit serie 10 december in de bioscoop komt ik weet alleen niet ofdat hij hier in de buurt ook draait daar zou ik wel naar toe kunnen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Marjan12

Quoteik ga nog wel heel graag naar de bioscoop ik weet ook dat het derde deel van de hobbit serie 10 december in de bioscoop komt ik weet alleen niet ofdat hij hier in de buurt ook draait daar zou ik wel naar toe kunnen

Ontspanning is ook goed voor je :)

Weegschaaltje

Flits, ik weet niet hoe je reist, met het ov? ik heb zelf vorige week een daluren abonnement gekocht van de NS Die is tot 17-11 nog in de aanbieding voor 29,- euro. Daarna weer 50,- voor een jaar. Je kan dan in de daluren en in de weekenden voor 40% goedkoper reizen. Ik maak niet heel veel gebruik van de trein. aar je hebt het geld er zo uit. Voor evt goedkopen dagjes weg kan je ook op veilingsites kijken etc.

En Amsterdam is niet zo erg gevaarlijk hoor. Ik werk er en loop er s'ochtends en 'avonds ook in het donker. Je moet alleen niet te stille straatjes uit kiezen :) In de 8 jaar dat ik er rond loop is er nog nooit iets met me gebeurd. Behalve dat ik een aantal keer ben aangesproken door zwervers. maar niets ernstig of zo.

Kaatje

Flits, als je wilt, kan je me een privé berichtje doen, dan kan ik je een ma, di, woe, do kaartje kunnen sturen. Daarmee kan je gratis naar de bios. Is nog tot februari geldig. Ik heb er 2 en houd er dan 1 voor mezelf :)

flits

Quote from: Weegschaaltje on Nov 11, 2014, 12:36 PM
Flits, ik weet niet hoe je reist, met het ov? ik heb zelf vorige week een daluren abonnement gekocht van de NS Die is tot 17-11 nog in de aanbieding voor 29,- euro. Daarna weer 50,- voor een jaar. Je kan dan in de daluren en in de weekenden voor 40% goedkoper reizen. Ik maak niet heel veel gebruik van de trein. aar je hebt het geld er zo uit. Voor evt goedkopen dagjes weg kan je ook op veilingsites kijken etc.

En Amsterdam is niet zo erg gevaarlijk hoor. Ik werk er en loop er s'ochtends en 'avonds ook in het donker. Je moet alleen niet te stille straatjes uit kiezen :) In de 8 jaar dat ik er rond loop is er nog nooit iets met me gebeurd. Behalve dat ik een aantal keer ben aangesproken door zwervers. maar niets ernstig of zo.

ik eb nog een voordelen uren abonnement met 40% korting ik betaal er nog 60 euro per jaar voor ik ha eest ook een railplus maar die heb ik er uit moeten ooien van mijn bewindvoerder en aangezien er nu toch niet veel geld is om naar het buitenland is het niet erg dat die rail plus eruit is

ik ben 2 jaar geleden in Amsterdam geweest en heb toen een rondvaart overdag gedaan ik durf in mijn eentje niet zover i het donker

kaatje ik stuur je wel even een pb

Kaatje

Flits pb ontvangen en 1 teruggestuurd :)

flits

kaatje ontvangen en weer 1 terug gestuurd bedankt alvast

Marjan12

Quote from: flits on Nov 11, 2014, 09:55 PM
kaatje ontvangen en weer 1 terug gestuurd bedankt alvast

Flits wat leuk, weet je ook al naar welke film je gaat?

flits

the hobbit nd the battle of 5 armies draait in de kerstvakantie in de bioscoop daar wil ik naartoe ik krijg de link niet goe in het filmpje dus maar even zo http://youtu.be/Y6Fv5StfAxA

Kaatje

super! Heb je mooi wat om naar uit te kijken :) :)

kaartje is ruim op tijd bij jou :) :)