leefgeld schulden stand

Started by flits, Oct 02, 2011, 07:32 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Hoi Flits

Schrijf niet zoveel op je draadje, maar wil een fijne vakantie wensen en vind dat je die dik verdient hebt. !!

chapter

super weer iets om naar uit te kijken en af te tellen

burningspirit

Top voor je Flits! je verdient het! En nu nog lekker een tijdje voorpret, dat is ook lekker, lijkt me.
liefs van mij
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

flits

ik ga toch eens serieus proberen om de komende tijd minder frietjes te halen bij de snackbar dan spaar ik weer een paar euro uit en het geld wat ik over hou doe ik in een spaarpot  dan kan ik straks in Londen wat extra uitgeven mijn bewindvoerder ging al akkoord met 250 a 300 extra aan cash te storten om mee te nemen ik moet voor die tijd wel even met de bank pond regelen om in Londen te kunnen betalen omdat mijn moeder liever niet heeft dat ik mijn pinpasje mee neem omdat ze bang is dat er iets mee gebeurt dat ik het kwijtraak
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

tuthola

Lieve Flits wat leuk dat je vakantie geboekt hebt, nu genieten van de voorpret :-)
Zag inderdaad dat jou "patatje"best een hap uit je budget is...11 euro in een week, ik snap dat het soms moeilijk is en ook lekker makkelijk. Misschien kun je het beperken tot 1x per week en de andere keer wat in je tas stoppen om de eerste trek te stillen, zo spaar je toch 20 euro in de maand, het helemaal schrappen maar liefst 40 euro !!!
Ik geloof dat ik het al eerder gezegd heb....ik zie ook dat je best veel naar aanbiedingen kijkt en dat is helemaal goed, ook zie ik nog steeds veel dingen die goedkoper kunnen bij jou in het kopen van je boodschappen, neem bijvoorbeeld de senseo koffie en de optimel drink...dit zijn dure producten en kunnen best goedkoper en zo spaar je ook weer veel geld uit voor leuke dingen, zeg dat het je 15 euro in de maand scheelt door bewuster te gaan kijken dan heb je daar weer een potje voor de krabpaal van de poes...ik noem maar wat.
Ik schrijf dit niet om je te bekritiseren  maar vind het jammer dat je geld laat liggen terwijl het niet hoeft het kost je hoogstens in het begin iets meer tijd om uit te vinden welke producten voor jou goedkoper zijn.

Liefs en dikke knuf...

flits

krabpaal voor de poes heb ik pas gehaald bij de boerenbond met bonnen van het buur sparen en het restant bedrag heeft mijn moeder bij gelegd met haar bonnen
na afgelopen maandag ben ik nog niet om friet geweest ik heb nu wel sperzie boontjes uit de reclame mee genomen en ga vandaag maar eens sperzie boontjes met een kipfiletje eten en gisteren heb ik een grote pan met nasi klaar gemaakt en had nog een hoop over en heb overal 1 persoon maaltjes van gemaakt en kwam aan nog 6 maaltjes dus ik kan nog 6 x nasi eten voor dat ik weer nieuwe mee hoef te nemen ik had nog voor 2 x satésaus over dus ik kan nog 2 x satésaus erbij doen 1 x in de week nasi met satésaus moet kunnen en ik heb nog het een en ander aan stampotten in de vriezer van mijn ouders gehad en de groente die ik steeds mee neem kan ik steeds 2 keer van eten dus ik heb genoeg tot eind van de week om aardappels groente en vlees te eten
ik ga vandaag wel even mijn diepvriezer ontdooien want er zit weer ijs in wat er niet in thuis hoort
ik heb heel vaak het c1000 eigenmerk buiten de optimel en de Senseo ik heb heel af en toe het c1000 merk maar meestal het dure merk

als ik straks in juli terug kom van Londen ben ik schijnbaar rond eten tijd terug in Rotterdam en dan moet ik toch eten en k kan dan het beste op het station van Rotterdam even kijken voor wat eten op de terug weg en voor op de heen weg moet ik om half 10 in Rotterdams zijn dan kan ik het beste thuis wat brood klaar maken en het onder weg op eten

ik woe dan in londen kijken voor een nieuwe zomer jas ik ga vandaag mijn andere jassen die ik heb op mijn winterjas na even op marktplaats zetten misschien bied er wel iemand op ik zat zelf te denken rond de 15 euro voor een jas
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

chapter

hoi flits
ik haal tegenwoordig de pads bij de hema zijn erg lekker en kosten maar een euro!
ik haalde ook bijna elke week firte met de kids maar buiten veel kost kostte het mij ook veel gewicht, ben nu paar weken geleden gestart met benfit en sporten en toch al 6 kilo kwijt
fruit is bij lidl heel goedkoop en ikzelf koop ook altijd de optimel omdat ik deze gewoon het lekkerste vind maar drink daarnaast veel water thee dat kost bijna niets
wat betreft geld meenemen dat is heel persoonlijk ik zou zelf nooit met zoveel contacten op zak willen lopen zeker niet in een stad al londen waar toch ook zakkenrollers etc actief zijn
met pinnen betaal je weer wisselkoerskosten dus uiteindelijk wel duurder denk ik als zo meenemen
jassen verkopen via mp is altijd een goed idee zoals met van alles daar zeg altijd het is maar wat de gek ervoor geeft. mijn jassen zijn nieuw nooit duurder als 20 euro in de uitverkoop koop ik ze meestal met 70% korting

flits

hema hebben we hier niet daarvoor moeten we naar bergen op zoom dus wat ik dan niet aan de pads kwijt ben ben ik dan wel aan bus geld kwijt dus daar heb ik niet veel aan
en lidl hebben we hier ook niet we hebben hier alleen aldi en c1000
ik koop altijd optimel ook idd omdat het lekker is en omdat ik gewone yogurt niet lust bij mij moet er zoveel suiker in dat de lepel er recht overeind in staat en dat kan nooit gezond zijn
volgens mijn moeder moet je ook voor geld omwisselen betalen als je er bij de bank om gaat
ik heb net weer 3 dingen op marktplaats gezet voor 10 en 15 euro het is maar net wat er iemand voor over heeft ik heb het op vrij bieden gezet dus iedereen kan bieden wat hij of zij ervoor over heeft ik heb de linken in de winkel van sinkel gezet
jassen moet je idd niet te veel aan uitgeven en zeker zomer jassen niet want je hebt hem niet altijd aan omdat het soms te warm is

nooitmeer

Beste Flits,

Is een prepaid credit-card niet iets om over na te denken? Geen kontanten op zak en toch de veiligheid dat je niet te veel uitgeeft. Ja het kost 10 euro, maar zo'n card kan best een uitkomst zijn in het buitenland. VISA wordt (bijna) overal geaccepteerd.

https://www.primera.nl/cadeaukaarten/winkelen-en-mode/3v-prepaid-visa-card

En als de nood aan de man is dan kan je bewindvoerder, of je ouders, altijd de kaart extra opwaarderen.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

flits

weekgeld â,¬50

18-02-2014
C1000
Cif spray keuken â,¬3,35
2 x magere melk â,¬1,30
C1000 rond tarwe brood â,¬1,35
C1000 rozijnen bollen â,¬1,59
C1000 kruimige aardappels â,¬2,09

Totaal â,¬9,70

20-02-2014
C1000
C1000 wasverzachter â,¬1,19
C1000 allesreiniger â,¬0,83
Toiletblokken navulling â,¬4,29
C1000 afwasmiddel â,¬1,19
4 x c1000 katten blikvoer â,¬1,76
2 x c1000 chocolade blokken â,¬3,56
Optimel yogurt â,¬1,52
C1000 diepvrieszakken 0,59
Boterham zakjes 0,39
2 x 50’50 fruitmix â,¬2,62
C1000 halverine smeerboter â,¬0,54
C1000 kipfile â,¬1,19
C1000 schouderham â,¬0,69
C1000 weekendbollen â,¬1,39
Actie rozijnenbollen â,¬1,29
Actie sperzie bonen â,¬1,02
Bananen â,¬1,32
Pink lady losse appels â,¬3,49
Maandverband â,¬8,30

Actie always -â,¬2,30
Actie c1000 chocola -â,¬1,78
Actie roosvisee -â,¬1,31

Totaal â,¬32,00

22-02-2014
Sportschool
1 crystal clear â,¬1,80
Totaal â,¬1,80

d-reizen
vakantie londen aanbetaling â,¬105
totaal â,¬105

18-02-2014
C1000 â,¬9,70
20-02-2014
C1000 â,¬32,00
22-02-2014
Sportschool â,¬1,80
d-reizen â,¬105
totaal â,¬148,50

Rekening â,¬3,06
spaar pot â,¬0
portomenee â,¬9,45
schulden stand â,¬5668,59

zo"n prepaid creditcard kan een uitkomst zijn ik zal het eens met mijn bewindvoerder begeleidster en mijn ouders bespreken

vrijdag moet ik naar emergis met de trein en er staat nu 25 euro ongeveer op en het kost met de bus en trein tussen rond de 15 euro voor heen en terug dus ik denk dat het verstandig is dat ik er 10 euro bij zet normaal ga ik van mijn werk uit tussen door met een leenfiets van mijn werk  maar omdat mijn vader bij de laatste keer in het ziekenhuis lag heb ik mijn afspraak verzet  naar komende vrijdag ik had verder niet gekeken ofdat ik dan moest werken of niet en ik ben om de vrijdag vrij ben net toevallig komende vrijdag vrij het is het beste dat ik toch even ga ik pin dan maar 40 euro voor mijn boodschappen omdat ik nog bijna 10 euro in mijn portemonnee heb zitten ik heb gisteren mijn diepvriezer eens een keer ontdooit en die zit voor de helft vol met stampotten en nasi en er zitten 2 hele broden in en er zit nog best wel veel groente en vlees in ik moet van de week misschien nog wel even wat vlees bij halen ik kom dan toch langs de hema dus kan ik ook gelijk eens kijken voor die pads om te kijken hoe duur ze daar zijn

flits

ik heb inmiddels contact gehad met mijn begeleidster en die zegt dat ik het beste mijn pinpas mee kan nemen en een beetje contanten en dat het niet verstandig is om die primera kaarten te nemen omdat je er aan vast zit en dat ik het beste nog even een gesprek met mijn moeder erover aan kan gaan

Bloem2

Hello Flits, wat fijn dat je geboekt hebt.
Kun je vast gaan oefenen in links lopen.. :-)

flits

idd leuk dat ik al mocht boeken van mijn bewindvoerder dan kan ik er alvast een beetje naar toe leven en die frietjes in de snackbar kan ik eigenlijk best wel missen ik ben sinds vorige week maandag niet meer geweest en ik mis het niet echt eigenlijk dus ik wou even kijken hoelang ik het zo vol hou
zo spaar ik toch een euro of 5 per week uit

Libra

Lieve Flits,

Ik heb vol bewondering jouw weekstaatjes weer zitten lezen.
Wat ben je ontzettend goed bezig!!

En wat heerlijk dat je zo'n fijn weekend naar Londen geboekt hebt.
Dat is je niet alleen van harte gegund, maar dat heb je ook zeker dubbel en dwars verdient!

Ik wens je alvast heel veel voorpret!!!!

Heel veel liefs

flits

weekgeld â,¬50
beltegoed â,¬10

25-02-2014
c1000
2 x paracetamol â,¬0,96
Wheather original â,¬1,25
2 x 50/50 paars fruit â,¬2,54
Actie reuzenrozijnenbollen â,¬1,29
C1000 sla schotel â,¬2,99
Actie roosvicee -â,¬1,27
Totaal â,¬7,75

26-02-2014
C1000
C1000 aardaappels vastkokend â,¬3,69
Pindakaas â,¬calve satesaus â,¬1,68
Pindakaas â,¬1,69
Optimel yogurt â,¬1,52
2 x multidrink â,¬2,24
4 x c1000 katten blikvoer â,¬1,76
Mix voor bami â,¬0,94
Zeeuwse speculaas â,¬1,35
C1000 appelmoes â,¬0,95
Honig mie nestjes â,¬1,19
C1000 jong belegen kaas â,¬5,16
schouderham â,¬0,89
c1000 kipfile â,¬1,19
c1000 mueslie â,¬2,05
2 x c1000 volkoren mueslie â,¬1,98
2 x C1000 rookworst â,¬1,52
Agf appels â,¬1,50
C1000 bami nasi groente mix â,¬1,29
Bananen â,¬1,42

Actie aardappels -â,¬1,70
Actiecalve pindakaas -â,¬0,30
Actie c1000 sap -â,¬0,26
Actie honig oosterse gerechten -â,¬0,54
Totaal â,¬31,25

27-02-2014
C1000
Bisonkit â,¬3,16
2 x magere melk â,¬1,30
Totaal â,¬4,45

28-02-2014
Kpn online
Beltegoed opwaarderen â,¬10
Totaal â,¬10
Ns goes
Ov chipkaart opwaarderen â,¬10
Cake â,¬1,25
Gevulde koek â,¬1,00
Totaal â,¬12,25

Kruitvat
Krulcreme â,¬1,89
Totaal â,¬1,90

01-03-2014
Sportschool
1 crystal clear â,¬1,80
Totaal â,¬1,80

25-02-2014
C1000 â,¬7,75
26-02-2014
C1000 â,¬31,25
27-02-2014
C1000 â,¬4,45
28-02-2014
Ns goes â,¬12,25
Kpn online â,¬10
Kruitvat â,¬1,90
Sportschool â,¬1,80
Totaal â,¬69,40

Rekening â,¬3,06
spaar pot â,¬0,25
portomenee â,¬0,00
schulden stand â,¬5568,59

het is afgelopen week niet ect gelukt om iets van mijn leef geld te sparen maar ik probeer vanaf nu elke week iets van mijn leef geld te sparen voor mijn weekendje Londen om te beginnen met het geld wat er over is van afgelopen week mijn schulden stand is weer wel 100 euro omlaag de laatst keer dat ik echt een weekendje weggeweest ben is in 2008 naar Brussel dus ik ben er eigenlijk wel een beetje aan toe