leefgeld schulden stand

Started by flits, Oct 02, 2011, 07:32 PM

Previous topic - Next topic

flits

idd belachelijk dat je voor 1 reizende persoon meer moet betalen je word gewoon gestraft omdat je alleen bent

een thoolse salade is een salade met stukjes wortel zilveruitjes en nog een aantal verschillende soorten groente die hier in de buurt veel verkocht worden
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Boeddha

Be strong, have faith!

flits

daar hadik ook al naar gekeken en dan kom ik op 394 euro uit en dan heb ik nog maar 2 dingen geselecteerd om te doen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Knibbel

Je hebt gelijk Flits, het is niet fair dat je ook nog eens een extra toeslag krijg omdat je alleen bent. Dat heb je meestal in een hotel ook, daar moet je ook extra betalen wanneer je een eenpersoonskamer wilt hebben. Mijn broer reist wel eens naar Amerika en al is hij dan alleen, hij boekt bij sommige hotels een tweepersoonskamer, omdat hij dan goedkoper uit is.

Maar.... jouw weeklijst ziet er weer puik uit!!! Bent maar 6 euro boven je weekbudget gekomen.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

flits

klopt ik had vorige week ruim 10 euro over omdat ik extra geld van mijn moeder had gehad voor de trein en omdat ik veel moest bellen over mijn vader
ik denk dat ik kwakkenbos toch maar even een mailtje stuur om te vragen of dat er ruimte is voor een weekendje Londen dan weet ik meteen of dat het gaat

Bloem2

Het was weer een goede week Flits!

Ik heb voor jou op effeweg gekeken.
Daar zou je rond de 300euro kwijt zijn in de periode dat jij weg wilt.
Helaas betaal je als alleenreizende altijd meer en dus de hoofdprijs!
Buren zijn met effeweg naar Kopenhagen geweest en waren daarover
zeer te spreken.
D-reizen is zeker niet altijd de voordeligste.

chapter

soms is los boeken nog goedkoper ik ben 2 jaar terug met kids geweest met vliegtuig en waren inclusief tickets toen 700 kwijt (3 personen)
met ryanair kun je goedkoop vliegen en met booking.com had ik toen mooie actie van hotel want buiten je reiskosten komen ook nog je kosten van verbljf

flits

ik heb inmiddels antwoord van mijn bewindvoerder als straks mijn vakantiegeld gestort word in mei dan is het wel mogelijk dus ik moet gewoon op mijn vakantiegeld wachten er staat nog wel genoeg geld op de rekening maar eind van de maand moet de delta ook weer langs komen en ik weet niet hoe de rekening uitvalt daar moet ik ook rekening mee houden en ik moet binnenkort ook weer voor mijn lenzen controle maar volgens mij kan ik die dit jaar weer 1 x terug vragen

mijn ouders, mijn begeleiding en mijn bewindvoerder hebben liever als ik alleen ga dat ik dan met een groepsreis mee ga en bij een reisorganisatie boek voor als het fout gaat

er was geen werk voor me vandaag dus ik heb maar 1 dagje vrij genomen kan ik thuis een beetje poetsen en schoonmaken ik heb maandag en dinsdag ook al in de kantine gezeten en ik had geen zin om vandaag ook nog eens in de kantine te gaan zitten

flits

mijn bewindvoerder heeft inmiddels â,¬100 over gemaakt om de boeking in orde te maken mijn ouders gaan ermee akkoord dat ze als thuis blijvers op gegeven worden en ze gaan volgende week mee om te boeken morgen heb ik een afspraak met mijn begeleidster mijn ouders willen wel dat ik even met haar bespreek welke datum ik precies weg ga ik zit te twijfelen tussen 11 juli en 18 juli het verschil is dat er op 11 juli geen adv dag staat gepland en op 18 juli wel en het komt misschien beter uit met mijn vakantie geld ook want meestal moet je et restant 6 weken van te voren betalen ik heb nog even op effe weg zitten kijken maar met de reis en annulering verzekering erbij kom ik ook bijna bij de â,¬363 dus qua prijs maakt het dan niet veel uit

flits

weekgeld â,¬50
voor weekendje boeken â,¬100
terugstorting ov chipkaart â,¬8,06

11-02-2014
C1000
C1000 tablet melk â,¬1,69
Actie c1000 kipfile 1,91
Kipfile â,¬2,27
Anta flu â,¬1,39
Total â,¬7,25

13-02-2014
C1000
Senseo regular â,¬3,79
C1000 stuk jong belegen â,¬4,47
Optimal yogurt â,¬1,55
C1000 sinaasappelrink â,¬0,99
4 x c1000 kattenvoer â,¬1,76
Witlof â,¬1,01
Actie jonagold losse appels â,¬1,25
C1000 snij boontjes â,¬1,99
C1000 appelmoes â,¬0,95
C1000 jam â,¬1,55
C1000 pindakaas â,¬1,00
C1000 worteltjes â,¬1,59
C1000 mandarijnen â,¬2,49
Bananen â,¬1,60
Tartaartjes â,¬2,80
Actie varkens file â,¬2,16
Vloeibare zeep â,¬1,88
Actie c1000 boeren tarwe brood â,¬1,09
C1000 weekendbollen â,¬1,39

Actie panklare groente -â,¬0,30
Actie mandarijnen -â,¬0,80
Totaal â,¬34,20

Sportschool
1 crystal clear â,¬1,80
Totaal â,¬1,80

14-02-2014
Kruitvat
Wc tabletten â,¬1,59
Totaal â,¬1,60

17-02-2014
Cafetaria de smulhoek
1 frietje satesaus â,¬1,95
1 frikadel specaal â,¬2,00
Portie bitterballen â,¬1,60
Totaal â,¬5,55

11-02-2013
C1000 â,¬7,25
13-02-2014
C1000 â,¬34,20
Sportschool â,¬1,80
14-02-2014
Kruitvat â,¬1,60
17-02-2014
Cafetaria de smulhoek â,¬5,55
Totaal â,¬50,40

Rekening â,¬108,06
spaar pot â,¬0
portomenee â,¬3,35
schulden stand â,¬5668,59

ik heb vandaag een afspraak gehad met mijn begeleidster van mee en het word 18 julli tot 21 julli en ik heb ook een lijstje met opstap plaatsten gehad om te kijken waar ik op kan stappen en het word toch Rotterdam Metrostation, Capelle brug 09.30 uur of Breda NS Prinsenbeek, Parkeerterrein 'de Elleboog' 09.45 uur volgens mijn begeleidster van mee is Rotterdam het dichtstbijzijnde van mij uit dus word het waarschijnlijk Rotterdam

Xdewit

weer heel goed gedaan flits! en dan het  vooruitzicht dat je lekker weg gaat, jippie!

flits

ik heb er al helemaal zin in om te gaan vanmiddag ga ik met mijn ouders naar het reisbureau om te boeken

Buster

En? Wat is het geworden?

flits

weekendje Londen ik heb bij de reiswinkel van D-Reizen geboekt en het is een groepsreis voor 4 dagen voor totaalkosten van 380 euro inclusief alles ik moet voor 30 mei het restant bedrag van 275 overmaken het blijkt dat ze nauw samenwerken met van nood reizen en daar loopt ook de boeking en als er te weinig aanmeldingen zijn kan de reis kosteloos omgeboekt worden naar een andere datum en ik kan er dan ook kosteloos voor kiezen om de reis dan te annuleren
ik heb ook een reisboek mee gekregen van hun om thuis door te bladeren

Lizayra

Leuk, wat zul jij een voorpret hebben! Mijn moeder is ook vaak met van Nood gegaan, altijd goed bevallen. Alvast veel plezier!