leefgeld schulden stand

Started by flits, Oct 02, 2011, 07:32 PM

Previous topic - Next topic

Bloem2

Je doet het hartstikke goed Flits!
Prachtig om te zien hoe je je aan je budget houdt en dit trouw elke week hier neerzet.

Gewoon dóórgaan  :)

tuthola

Lieve Bloem....fijn je af en toe weer op het forum te zien .....sorry flits dat ik je topic even vervuil ;-)

Bloem2

Dankjewel Tuthola, ik ben de pijp nog niet uit .. 8)

Flits kan dienen als voorbeeld voor velen.
Fijn aan het budget houden, schulden lekker naar beneden.
Plannetjes maken voor de extra's die binnenkomen en dat goed overwegen.
Heerlijk om te lezen.

flits

Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

burningspirit

hey flits! ik heb deze topic reeks gelezen voor zover dat nog mogelijk was en ik zie dat jij in een jaar tijd meer dan 1000 euro hebt ingelost? voor mij ook een bemoediging, ik vind het een topprestatie! dat wilde ik even zeggen
greetzzzz
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

flits

weekgeld â,¬50

07-01-2014
Cafetaria de lunch
1 frietje satesaus â,¬2,60
1 frikadel speciaal â,¬2,20
Totaal â,¬4,80

C1000
C1000 toilet papier â,¬2,29
Actie volkoren puntjes â,¬1,00
Roocvicee multivitamine â,¬1,35
Totaal â,¬4,65

11-01-2014
C1000
4 x c1000 kattenvoer blik â,¬1,72
Spa & fruit â,¬1,19
Actie coolbest â,¬1,00
Actie keukenpapier â,¬1,00
Actie pindakaas â,¬1,00
Kwark â,¬1,52
C1000 vruchten yogurt â,¬0,89
Anta flu â,¬classic â,¬1,39
Actie c1000 gehaktballen â,¬1,53
Actie kipfile â,¬2,13
Kipfile â,¬1,19
Schouderham â,¬0,74
Actie grof volkoren brood â,¬1,00
Knackebrood volkoren â,¬0,74
C1000 weekendbollen â,¬1,39
Bananen â,¬2,15
C1000 manderijnen â,¬1,99
Actie worteltjes â,¬1,00
Actie c1000 prei â,¬1,00
C1000 spitskool â,¬1,49
Totaal â,¬26,05

Kruitvat
Toiletpapier â,¬1,99
Krulcreme â,¬1,89
Drop kruitvat â,¬1,19
Totaal â,¬5,05

07-01-2014
Cafetaria de lunch â,¬4,80
C1000 â,¬4,65
11-01-2014
C1000 â,¬26,05
Kruitvat â,¬5,05
Totaal â,¬40,55

Rekening â,¬0
spaar pot â,¬0
portomenee â,¬12,55
schulden stand â,¬5768,59

ik heb in een jaar tijd idd meer als 1000 euro  afgelost en was van plan om dat dit jaar weer te doen

ik zit met zware griep thuis en kan dus nu sowieso niet veel elke keer als ik moet niesen hang ik bijna letterlijk aan het plafon omdat mijn keel pijn doet ik heb nog een vol buisje vitamine c bruis tabletten en een vol buisje multivitaminen liggen dus dat word veel bruis tabletten drinken ik had mezelf donderdag al ziek gemeld en had eigenlijk vandaag moeten beginnen mar aangezien ik nog aan het plafon hang als ik nies van de pijn in mijn keel heb ik mezelf weer ziek gemeld en moet ik het nu woensdag proberen dus me eigen maar even gedeisd houden en veel vitamines drinken en ik heb van het weekend en grote pan met soep klaar gemaakt met de soep spullen die ik hier nog had liggen en heb inmiddels elke dag 2 kommen soep op vanaf vrijdag af en alles wat er gisteren nog over was heb ik in bakjes gedaan en ingevroren en kan ik nu gewoon elke keer een bakje uit de vriezer halen als ik soep wil ik probeer wel elke dag zoveel mogenlijk mijn aardappels groente en vlees te eten
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

chapter

super flits
Het is nu euk booschappen doen bij ah hamsterweken en c1000 euro weken dat scheelt erg veel geld

flits

tot aan de zomer hebben we hier nog de c1000 en nu met de euroweken is het idd goedkoop winkelen
van de zomer word het de ah en de aldi ze zijn nog steeds bezig om te bouwen en dat duurt nog zeker tot de zomer
ik had nu wel veel nodig wat net toevallig in de reclame was kwam goed uit

huubV

wees maar blij dat het geen jumbo wordt, bij ons wordt de c1000 een jumbo.
balen, weg euroweken en goede aanbiedingen. Jumbo heeft slechte aanbiedingen. En die laagste prijs garantie is kul.
Om te bewijzen dat ze niet de goedkoopste zijn moet ik ergens anders 1 kilo suiker kopen (bij wijze van spreken) met de bon bij de Jumbo naar binnen, kijken wat de suiker daar kost en indien duurder krijg ik het verschil terug. A. Ik heb al suiker B ik ben niet in dienst van de Jumbo om de prijzen bij de concurrent te controleren, laten ze dat maar zelf doen

tuthola

Hoi flits van harte beterschap meis en hoop dat je snel weer opknapt.
@Chapter er zijn inderdaad wel leuke aanbiedingen bij de appie hein maar vaak zijn het merk producten die ik normaal nooit koop en in de hamsterweken evengoed duurder zijn dan een b merk.
Mijn jongste zoon werkt naast zijn studie sinds kort bij de appie en als het echt een goede aanbieding is in mijn ogen dan neemt hij het mee  :D
Toevallig afgelopen vrijdag met een vriendin mee kunnen rijden naar de lidl, wat mij opviel was dat het broodbeleg daar ook veel goedkoper is dus daar beetje van ingeslagen kon niet te veel meenemen ivm de houdbaarheidsdatum. Verder heb ik niet veel meegenomen daar de basis producten bij de deka goedkoper zijn, zoals buster al zei je weet precies wat de prijzen van de producten zijn die je altijd haald.
Ook ik ben fan van de hema koffie  ;D

chapter

hoi tuthola
in topic over boodschappen ben even kwijt van wie komt duidelijk ah als goedkoopste uit de bus, dat had ik niet verwacht zoals ik al schreef.
ik weet dat ik zelf ook debet ben aan duurdere boodschappen, vind potgroente niets vroeger kreeg ik niets anders.
nu eten we vers of bv diepvries ook lekker knapperig.
en kids doen hier ook geregeld een boodschap die zijn altijd duur uit pakken op oogoogte zeg ik altijd maar,
zijn ook wel beinvloedbaar door reclames zoals toen met oreo waren niet aan te slepen hier

Libra

Wat ziet jouw lijstje er weer fantastisch uit, lieve Flits!!
Komplimenten!!!

Ik hoop dat je snel opgeknapt bent.
Voor nu dan nog even beterschap!!

Heel veel liefs

flits

het gaat alweer wat beterder ik heb nu bij kruitvat een berg met vitamine bruis tabletten mee genomen omdat ze in de reclame waren 2 + 1 gratis dus mijn laatje is weer goed gevult

Knibbel

Hoi Flits, fijn dat je weer aan de betere hand bent. En jouw lijstje ziet er, zoals altijd, weer goed uit. Ik vind het zo knap van jou dat jij dit allemaal zo goed bij houdt! Als ik wel eens van die baaldagen heb en geen zin heb om iedere keer weer al mijn boodschappen te noteren denk ik altijd aan jou: kom op Knibbel, kijk eens naar Flits die houdt toch ook altijd alles zo mooi en strikt bij.

Jij bent een voorbeeld voor mij, lieve Flits!! :)
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

flits

weekgeld â,¬50
extra pil â,¬23,00

14-01-2014
Apotheek
Anticonceptie pil â,¬22,99
Totaal â,¬22,99

16-01-2013
C1000
Actie fruit en co â,¬1,00
2 x actie sinasappelsap â,¬2,00
Actie c1000 hamburgers â,¬1,09
Actie c1000 hamburgers â,¬1,10
4 x c1000 kattenblikvoer â,¬1,72
C1000 vructenyogurt â,¬0,89
Optimel kwark â,¬1,59
Hela satesaus â,¬2,25
C1000 apelmoes â,¬0,95
C1000 kattenstokjes â,¬0,70
C1000 pedaalemmerzakjes â,¬0,96
C1000 mueslie â,¬1,89
2 x paracetamol â,¬0,96
C1000 rond tarwe brood â,¬1,15
C1000 weekendbollen â,¬1,39
C1000 achterham â,¬1,16
C1000 boterhamworst â,¬0,67
Pink lady appels â,¬2,66
Bananen â,¬2,21
Totaal â,¬26,35

Marskramer
Ambi pur electrische vervrisser â,¬4,70
Totaal â,¬4,70

Kruitvat

3 x vitamine bruis tabletten â,¬6,37
Korting 2 +1 gratis -â,¬2,49
Totaal â,¬5,00

C1000
C1000 Kroketten â,¬1,29
2 x C1000 aardappel minischijfjes â,¬1,58
Totaal â,¬2,85

17-01-2014
Bonprix
1 spijkerbroek â,¬14,99
Verzendkosten â,¬5,85
Totaal â,¬20,85

Apotheek â,¬22,99
C1000 â,¬26,35
Marskramer â,¬4,70
Kruitvat â,¬5,00
C1000 â,¬2,85
Bonprix â,¬20,85
Totaal â,¬78,04

Rekening â,¬0
spaar pot â,¬0
portomenee â,¬3,65
schulden stand â,¬5768,59

ik heb vandaag weer gewerkt en het viel best wel tegen eigenlijk ik heb gelijk spierpijn dat kan nog wel even een paar dagen duren voordat ik weer pijnloos kan werken we hadden wel een andere chauffeur als anders omdat de chauffeur die we normaal hebben morgen een begrafenis van zijn moeder heeft en het is bij deze chauffeur nog niet bekend of dat de vaste chauffeur deze week nog komt werken dus we zien het allemaal wel