leefgeld schulden stand

Started by flits, Oct 02, 2011, 07:32 PM

Previous topic - Next topic

Boeddha

Hoi Flits, nu dan echt! van Harte gefeliciteerd en op naar een schuldvrije toekomst! Geniet van je dag!
Be strong, have faith!

Weegschaaltje

flits

iedereen bedankt voor de felicitaties ik heb een fijne dag gehad ik heb eerst op mijn werk getrakteerd op cake ochtend voor de hele afdeling en middags voor de gene die er ochtend niet waren en avonds heb ik heerlijk bij mijn ouders aardappels sperzie boontjes een een sauzijzenworstje gegeten en de cake die ik over had heb ik mee genomen naar mijn ouders en heb ik daar achter gelaten en mijn moeder heeft er 2 euro voor gegeven
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Libra

Lieve Flits,

Nog van harte gefeliciteerd en wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!!
:-*

flits

weekgeld â,¬50

06-11-2013
Kruitvat
2 cocacola â,¬2,18
1 chocolade leter â,¬0,69
Totaal â,¬2,85

Cafetaria de lunch
1 frietje satesaus â,¬2,60
1 frikadel speciaal â,¬2,20
Totaal â,¬4,80

07-11-2013
Werk snoep automaat
1 wafel â,¬0,80
Totaal â,¬0,80

Sportschool
1 crystal clear â,¬1,80
Totaal â,¬1,80

08-11-2013
C1000
Waspoeder â,¬10,00
4 x kattenblikvoer â,¬1,72
2 magere melk â,¬1,18
C1000 toilet reiniger â,¬1,09
Spa mineraal water â,¬0,79
Anta flu suiker vrij â,¬1,10
C1000 sla schotel â,¬2,99
C1000 fruitsalade â,¬2,99
Tartaartjes â,¬2,97
Acctie runder gehakt â,¬1,31
C1000 soepgroente â,¬0,99
Actie honig vermicellie â,¬1,00
C1000 schouder ham â,¬0,72
Optimel yogurt â,¬1,49
Kwark â,¬1,52
2 x fijn volkoren brood â,¬2,18
Actie manderijnen â,¬1,00
Bananen â,¬1,64
Totaal â,¬36,70

Marskramer
Lampje â,¬3,20
Totaal â,¬3,20

Kruitvat
Anta flu â,¬1,37
Toffifee â,¬1,99
Milka cake â,¬1,79
Totaal â,¬5,15

Bakerij van oost
1 room croisantje â,¬1,40
4 x roomboteer croisantjes â,¬3,00
5 rozijnenbollen â,¬2,35
Totaal â,¬6,75

09-11-2013
Sportschool
1 crystal clear â,¬1,80
Totaal â,¬1,80

11-11-2013
Sportschool
1 crystal clear â,¬1,80
Totaal â,¬1,80

06-11-2013
Kruitvat â,¬2,85
Cafetaria de lunch â,¬4,80
07-11-2013
Snoepautomaat werk â,¬0,80
Sportschool â,¬1,80
08-11-2013
C1000 â,¬36,70
Marskramer â,¬3,20
Kruitvat â,¬5,15
Bakerij van oost â,¬6,75
09-11-2013
Sportschool â,¬1,80
11-11-2013
Sportschool â,¬1,80
Totaal â,¬65,65

Rekening â,¬0
spaar pot â,¬21,60
portomenee â,¬0,20
schulden stand â,¬5968,59
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

flits

weekgeld â,¬50

12-11-2013
Cafetaria de lunch
1 frietje satesaus â,¬2,60
1 frikadel speciaal â,¬2,20
Totaal â,¬4,80

13-11-2013
Bakerij van oost

Eierkoeken â,¬3,70
Volkoren brood â,¬2,25
Totaal â,¬5,95

C1000
C1000 frisse fruitdrank light â,¬0,88
2 x koffie kwart â,¬2,00
Optimel kwark â,¬1,52
4 x c1000 kattenvoer â,¬1,72
C1000 katten droogvoer â,¬2,03
Glorix bleek â,¬1,54
2 x c1000 vloeibare ontstopper â,¬3,84
C1000 schuurmiddel â,¬0,55
C1000 kattenstokjes â,¬0,70
Crystal clear  lemon â,¬0,83
Crystal clear peach â,¬0,83
C1000 tablet melk â,¬1,79
2 x mix voor nasi 1,89
Optimel yogurt â,¬1,49
Rinse appelstroop â,¬0,65
C1000 jam â,¬1,52
C1000 schouderham â,¬0,72
C1000 kipfile â,¬1,19
lu time out choco â,¬1,51
c1000 sla schotel â,¬2,99
c1000 fruitsalade â,¬2,99
c1000 roerbak groente â,¬1,00
bananen â,¬2,18
total â,¬36,35

18-11-2013
C1000
C1000 lussentas â,¬0,25
C1000 roerbakgroente â,¬1,29
C1000 kipfile blokjes â,¬3,90
C1000 plak jong belegen â,¬2,29
crystal clear â,¬0,83
actie koffie kwark â,¬1,00
kiwi gold â,¬1,36
deospray â,¬2,89
c1000 sla schotel â,¬2,80
totaal â,¬16,80

12-11-2013
Cafeetaria de lunch â,¬4,80
13-11-2013
Bakerij van oost â,¬5,95
C1000 â,¬36,35
18-11-2013
C1000 â,¬16,80
Totaal â,¬63,90

Rekening â,¬0
spaar pot â,¬5
portomenee â,¬2,90
schulden stand â,¬5968,59

ik ben van de week niet meer naar de sportschool geweest omdat mijn maag letterlijk op z'n kop stond het kwam er langs 2 kanten uit ik kwam woensdag avond terug van boodschappen doen en ik werd toch een partij beroerd ik heb 2 dagen op de wc gezeten omdat ik diarree had en over moest geven ik heb nu alleen nog uitdroging verschijnselen dus ik moet goed veel drinken en ik moet uitkijken met sporten omdat je dan juist gaat zweten en dat is niet echt handig gisteren heb ik 2 liter thee en een halve liter water binnen gehouden en vandaag heb ik 2 liter water op en 4 kommen thee en een vitamine bruis tablet en een halve liter crystal clear dus het is nog even niet echt handig dat ik nu gelijk al ga sporten

flits

we hebben woensdag 1 dag in de kantine gezeten omdat er even geen werk voor ons was en toen kwamen ik en een collega van me op het gesprek wrestling shows bezoeken omdat er weer een show naar Nederland komt in mei en hij hat commentaar op het huidige uitgave patroon van mijn bewindvoerder dat er te weinig geld is om 2 wrestling shows in Europa te bezoeken en om naar Amerika te gaan voor een ppv show en alle rompslomp die het met zich mee brengt hij wil koste wat het kost dat ik 2 x per jaar 2 weken met de shows in Europa mee reis en dat ik ook shows in Amerika bezoek met ppvs erbij hij kan niet geloven dat daar geen geld voor s in mijn budget en beweerd dat hij een cursus volgt voor schuldhulp verlening en dat als hij klaar is hij mij over neemt van mijn huidige bewindvoerder en dat hij gaat regelen dat het wel gaat ik weet dat er de afgelopen paar maanden 2 hele hoge rekeningen geweest zijn waardoor er momenteel niet zoveel meer staat op de beheer rekening staat en dat de beheer rekening eerst weer gespekt moet worden voordat er weer iets leuks gedaan kan worden mijn collega zegt dat hij alleen mijn huur gaat betalen en dat hij alleen het gas water en ligt gaat betalen en dat de rest allemaal stop gezet moet worden zodat het gebruikt kan worden voor wrestlingshows en dat ik verder niks in te brengen heb over het overstappen van bewindvoerder klopt het dat hij zomaar kan beslissen dat ik over moet stappen van de ene bewindvoerder naar de andere omdat hij het er niet mee eens is dat ik net naar wrestling shows kan wanneer hij dat eist

chapter

Hoi flits
Wat wil je zelf?
Tuurlijk maakt een andere bwv andere keuzes maar wil je zelf zonder internet etc zitten om naar die 2 shows te kunnen, je kunt het geld maar 1 keer uitgeven en weke bwv dat doet maakt niet heel veel uit.
Een bwv met ervaring kijkt toch anders naar zaken mogelijk als iemand die nu een scholing doet, als het ergens mis gaat ben jij verantwoordelijk.
Hij kan ook gewoon aanbieden je mee te nemen naar die shows

flits

voor mij hoeft het niet zo nodig 2 x per jaar 2 weken toeren en dan ook nog een keer naar Amerika voor een ppv dat heb ik ook tegen hem gezegd maar hij zegt dat het er niet toe doet wat ik wil en dat alleen er toe doet wat hij wil ik heb ook tegen hem gezegd dat als hij dat zo graag wil dat hij alles maar moet betalen maar dat wil hij ook weer niet  bijna alles gaat ook via internet dus zonder internet kun je bijna niet meer en je zorgverzekering heb je ook nodig en als er iets fout gaat op mijn werk heb ik de vakbond ook nodig en de vakbond heeft ook privé voordelen ik kan privé ook bij heel veel dingen korting krijgen door mijn lidmaatschap en  de alles in een verzekeringen die ik bij Interpolis heb lopen heb ik ook nodig voor als er iets fout gaat in en of rond het huis tv en radio heb je ook nodig voor het nieuws ik ben allang bij dat ik mijn voordelen uren abonnement en een abonnement op de sportschool mocht houden
die collega van me die aan het leren is voor bewindvoerder mag ik niet naar de sportschool hij wil dat ik 24 uur 7 dagen per week op de computer bezig ben om te regelen dat ik naar die shows kan en dat wil ik niet

Kaatje

Flits, luister naar je eigen gevoel!!! Denk dat de bewindvoerder die je nu hebt, goed voor je is. Alles loopt nu toch op rolletjes? Ook al kun je niet alles, dat hoort erbij als je schulden hebt.

flits

mijn gevoel zegt dat ik beter af ben met kwakkenbos degene die ik nu heb alle vaste lasten worden op tijd betaald en alles loopt eigenlijk wel op rolletjes en als ik er om vraag is er meestal wel wat geld om iets te doen alleen wou ik in mei naar een wrestling show en ik wou in de kerstvakantie naar den haag maar voor allebei is geen geld omdat die wrestling show op zaterdag is en ik een hotel moet booken omdat ik geen auto heb en dus met de trein terug moet en er nachts geen of weinig treinen rijden en op zondag het openbaar vervoer ook slecht is moet ik dus 2 nachten booken en daar is geen geld voor even er is wel geld voor in de kerst vakantie over een paar weken er word een week voor kerst wat extra geld over gemaakt om 1 dagje naar den haag te kunnen dus ik heb de kortingscode die ik van mijn neef gehad heb meteen op spoordeelweken ingevuld en kan ik dus gratis met de trein heen en terug en ik heb een gratis lunch dus ik hoef alleen de winter kleren te betalen  die ik daar koop

chapter

Hoi flits
Idd vertrouw op je gevoel
hoeveel iemand oom beloofd je kunt niet meer uitgeven als je hebt en dat alles nu loopt lijkt mij ook heel belangrijk
Hij is toch je collega en niet je baas dus in die zin bepaald hij niet en de vraag is of je van 5 weken vakantie 4 weken geleefd wil worden door je collega
Je gevoel volgen

Chrissie

Lieve Flits je doet het zo goed en het gaat zo goed sinds je bij kwakkenbos bent volg jij maar heerlijk jouw gevoel en blijf lekker bij kwakkenbos dan komt het helemaal goed. Jouw schuld zakt nu zo lekker laat je niet afleiden door iemand anders je bent een kanjer meid!

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

tuthola

Lieve flits ik sluit me bij voorgaande aan met de opmerking dat jou collega het misschien niet zo goed bedoelt met je en hierdoor misbruik van je kan maken als je alles aan hem overlaat. Hij kan het wel goed bedoelen maar je weet het maar nooit. Nu gaat alles goed je moet er toch niet aan denken dat het bij hem verkeerd gaat zodat je nog verder van huis bent.

flits

ik blijf liever bij kwakkenbos alles word op tijd betaald en mijn schulden zakken dat ik daar door even wat minder kan moet maar ik kan in ieder geval in de kerstvakantie een dagje weg en dat geeft me toch stiekem best een goed gevoel ik ben stiekem toch een beetje nieuwsgierig hoe mijn collega de rechter zo gek gaat krijgen om met hem mee te werken terwijl alles nu goed loopt en ik aangeef dat ik bij kwakkenbos wil blijven
mijn collega heeft ook weleens gezegd dat er van kantoor uit gezegd is dat ik prive verplichtingen tegenover hem had en dat ben ik toen na gaan vragen en op kantoor vertelde de voorman dat hij het zelf wilde en dat hij geen kwaaie koppen op de afdeling wilde en dat hij mijn ontslag papieren zou regelen als ik niet mee werkte en net op dat moment kwam de andere voorman het kantoor binnen en werd een beetje veel kwaad op hem waar hij het lef vandaan haalde om z'n eigen met mijn privé leven te bemoeien  en dat het hem z'n baan kan kosten als hij het doorzette het is ook door gespeeld naar de werkmeester en naar personeel zaken dat hij zo doet ik weet niet wat er toen tegen die voorman gezegd is en tegen mijn collega maar ik heb ze er geen van 2en ooit nog over gehoord dat ik verplicht met hem om moest gaan en dat het anders mijn ontslag papieren kan kosten die zelfde collega beweerd ook dat hij 2 andere collegas op  genaaid heeft om naar iemand van wwe wrestling te bellen om me als hoer te gebruiken en me daarna als hoer op te laten pakken de ene heeft inmiddels zelf ontslag genomen omdat ze haar zin net kon krijgen en de andere is om deze reden naar een andere afdeling gegaan dus ik denk dat hij me toch op een of andere manier een lloer wil draaien en waarom is me niet helemaal duidelijk